Eh het is de laatste tijd voornamelijk Mickeymo die hier topics over opent en volgens mij is dat 1 van de grootste anti-rokers op het fokforumquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:06 schreef Gia het volgende:
Het zijn de rokers die het hardst janken. Toevallig.
Echt waar? Deze is geopend door Rutger, de andere door Arcee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eh het is de laatste tijd voornamelijk Mickeymo die hier topics over opent en volgens mij is dat 1 van de grootste anti-rokers op het fokforum
huil ik mag niet meer roken in de kroeg; huil MickeyMo opent allemaal gemene topics tegen rokers; huil huil huilquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Chewie het volgende:
Eh het is de laatste tijd voornamelijk Mickeymo die hier topics over opent en volgens mij is dat 1 van de grootste anti-rokers op het fokforum
Het wil je nog niet echt lukken om wat meer niveau in je reactie's te krijgen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef The_End het volgende:
[..]
huil ik mag niet meer roken in de kroeg; huil MickeyMo opent allemaal gemene topics tegen rokers; huil huil huil
Geen kleuterretoriek vandaag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef Chewie het volgende:
Het wil je nog niet echt lukken om wat meer niveau in je reactie's te krijgen?
Zeg spreek voor jezelf. Ik heb (als niet roker) helemaal geen zin in een rookverbod in de horeca. Ook al heb ik er persoonlijk geen direct nadeel meer van, het blijft fucking betutteling. En daar heb ik een broertje aan dood. En dan blijven zometeen alle gezellige rokers weg en zitten alle kroegen zometeen vol met allemaal van die zurige anti rook mutsen zoals jij aan hun appelsapje te nippen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef Gia het volgende:
Niet-rokers hoeven nu juist niet te janken, wij kunnen juichen. Dus dat zijn geen huilie-topics, maar juich-topics, waar vervolgens de rokers komen janken.
Dat rokers allemaal van die gezellige mensen zijn is hetzelfde fabeltje als dat dikke mensen gezellige mensen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zeg spreek voor jezelf. Ik heb (als niet roker) helemaal geen zin in een rookverbod in de horeca. Ook al heb ik er persoonlijk geen direct nadeel meer van, het blijft fucking betutteling. En daar heb ik een broertje aan dood. En dan blijven zometeen alle gezellige rokers weg en zitten alle kroegen zometeen vol met allemaal van die zurige anti rook mutsen zoals jij aan hun appelsapje te nippen.
Mwoa.... als ik mijn vrienden- en kennissenkring ga opdelen in 2 groepen, met aan de ene kant de mensen waarmee het gewoon gezellig zuipen in de kroeg is en goed ouwehoeren, en aan de andere kant de groep waar dat, zeg maar, wat minder gaat, dan is het best opvallend dat in de eerste groep een significant hoger percentage rokers zit dan in de tweede groep.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat rokers allemaal van die gezellige mensen zijn is hetzelfde fabeltje als dat dikke mensen gezellige mensen zijn.
Ach, we zullen zien wie straks zuur zitten te kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Zeg spreek voor jezelf. Ik heb (als niet roker) helemaal geen zin in een rookverbod in de horeca. Ook al heb ik er persoonlijk geen direct nadeel meer van, het blijft fucking betutteling. En daar heb ik een broertje aan dood. En dan blijven zometeen alle gezellige rokers weg en zitten alle kroegen zometeen vol met allemaal van die zurige anti rook mutsen zoals jij aan hun appelsapje te nippen.
Ik vraag me serieus af hoe oud jij bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Mwoa.... als ik mijn vrienden- en kennissenkring ga opdelen in 2 groepen, met aan de ene kant de mensen waarmee het gewoon gezellig zuipen in de kroeg is en goed ouwehoeren, en aan de andere kant de groep waar dat, zeg maar, wat minder gaat, dan is het best opvallend dat in de eerste groep een significant hoger percentage rokers zit dan in de tweede groep.
En dan is het ook nog eens zo dat in die eerste groep best wel niet rokers zitten, maar dat dat zijn of gestopte rokers zoals ik, ofwel de verkapte rokers - nooit structureel gerookt maar voer ze dronken en ze beginnen opeens sigaretten te bietsen enzo
Kenmerkende reactie, Gia Braun.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Gia het volgende:
Is er trouwens een "meld roken anoniem" telefoonnummer?
En waarom komt dat verbod er juist in eerste instantie? Juist door het gejank van de niet rokers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie loopt hier nou te janken dat er niet meer gerookt mag worden in de horeca? Niet de niet-rokers.
Het zijn de rokers die het hardst janken. Toevallig.
Nee hoor, ik heb nergens een petitie hoeven te tekenen tegen roken in de horeca.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom komt dat verbod er juist in eerste instantie? Juist door het gejank van de niet rokers.
Het komt ergens vandaan, waarschijnlijk zijn het juist de mensen die dat overheidsbeleid op hebben gezet. Grote kans dat dat de niet rokers zijn. Je moet niet zo egocentrisch denken dat alles waar hier niet-roker gezegd dat het meteen betrekking heeft op jou persoonlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nergens een petitie hoeven te tekenen tegen roken in de horeca.
Dit is overheidsbeleid. Het doortrekken van het niet roken op de werkplek naar werkplekken in de horeca.
Staat verder totaal los van de klanten.
Omdat volgens de anti-tabak lobby een recht tegenwoordig gelijk staat aan plicht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan een overheid eigenlijk beslissen dat er niet meer in het eigendom van uitbaters gerookt mag worden. als die uitbater nou besluit om alleen rokers in zijn toko te laten werken?
Omdat een uitbater zich aan de wet heeft te houden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan een overheid eigenlijk beslissen dat er niet meer in het eigendom van uitbaters gerookt mag worden. als die uitbater nou besluit om alleen rokers in zijn toko te laten werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |