abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59091362
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:06 schreef Gia het volgende:

Het zijn de rokers die het hardst janken. Toevallig.
Eh het is de laatste tijd voornamelijk Mickeymo die hier topics over opent en volgens mij is dat 1 van de grootste anti-rokers op het fokforum
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:22:36 #122
3542 Gia
User under construction
pi_59091429
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Eh het is de laatste tijd voornamelijk Mickeymo die hier topics over opent en volgens mij is dat 1 van de grootste anti-rokers op het fokforum
Echt waar? Deze is geopend door Rutger, de andere door Arcee.

Daarbij is het opstarten van een discussie nog geen janken. Niet-rokers hoeven nu juist niet te janken, wij kunnen juichen. Dus dat zijn geen huilie-topics, maar juich-topics, waar vervolgens de rokers komen janken.
pi_59093026
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef Chewie het volgende:
huil ik mag niet meer roken in de kroeg; huil MickeyMo opent allemaal gemene topics tegen rokers; huil huil huil
pi_59093099
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:16 schreef The_End het volgende:

[..]

huil ik mag niet meer roken in de kroeg; huil MickeyMo opent allemaal gemene topics tegen rokers; huil huil huil
Het wil je nog niet echt lukken om wat meer niveau in je reactie's te krijgen?
pi_59093196
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef Chewie het volgende:
Het wil je nog niet echt lukken om wat meer niveau in je reactie's te krijgen?
Geen kleuterretoriek vandaag?
pi_59093261
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef The_End het volgende:

[..]

Geen kleuterretoriek vandaag?
Nee daar zorg jij toch al voor?
pi_59098927
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef Gia het volgende:

Niet-rokers hoeven nu juist niet te janken, wij kunnen juichen. Dus dat zijn geen huilie-topics, maar juich-topics, waar vervolgens de rokers komen janken.
Zeg spreek voor jezelf. Ik heb (als niet roker) helemaal geen zin in een rookverbod in de horeca. Ook al heb ik er persoonlijk geen direct nadeel meer van, het blijft fucking betutteling. En daar heb ik een broertje aan dood. En dan blijven zometeen alle gezellige rokers weg en zitten alle kroegen zometeen vol met allemaal van die zurige anti rook mutsen zoals jij aan hun appelsapje te nippen.
pi_59101719
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Farenji het volgende:

[..]

Zeg spreek voor jezelf. Ik heb (als niet roker) helemaal geen zin in een rookverbod in de horeca. Ook al heb ik er persoonlijk geen direct nadeel meer van, het blijft fucking betutteling. En daar heb ik een broertje aan dood. En dan blijven zometeen alle gezellige rokers weg en zitten alle kroegen zometeen vol met allemaal van die zurige anti rook mutsen zoals jij aan hun appelsapje te nippen.
Dat rokers allemaal van die gezellige mensen zijn is hetzelfde fabeltje als dat dikke mensen gezellige mensen zijn.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_59103495
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat rokers allemaal van die gezellige mensen zijn is hetzelfde fabeltje als dat dikke mensen gezellige mensen zijn.
Mwoa.... als ik mijn vrienden- en kennissenkring ga opdelen in 2 groepen, met aan de ene kant de mensen waarmee het gewoon gezellig zuipen in de kroeg is en goed ouwehoeren, en aan de andere kant de groep waar dat, zeg maar, wat minder gaat, dan is het best opvallend dat in de eerste groep een significant hoger percentage rokers zit dan in de tweede groep.

En dan is het ook nog eens zo dat in die eerste groep best wel niet rokers zitten, maar dat dat zijn of gestopte rokers zoals ik, ofwel de verkapte rokers - nooit structureel gerookt maar voer ze dronken en ze beginnen opeens sigaretten te bietsen enzo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:23:34 #130
3542 Gia
User under construction
pi_59104689
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:15 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ach, we zullen zien wie straks zuur zitten te kijken.

Zal van de zomer nog wel meevallen, maar vanaf oktober wordt het wel 'gezellig' binnen, met al die afkickers.

Is er trouwens een "meld roken anoniem" telefoonnummer?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:26:10 #131
3542 Gia
User under construction
pi_59104757
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef Farenji het volgende:

[..]

Mwoa.... als ik mijn vrienden- en kennissenkring ga opdelen in 2 groepen, met aan de ene kant de mensen waarmee het gewoon gezellig zuipen in de kroeg is en goed ouwehoeren, en aan de andere kant de groep waar dat, zeg maar, wat minder gaat, dan is het best opvallend dat in de eerste groep een significant hoger percentage rokers zit dan in de tweede groep.

En dan is het ook nog eens zo dat in die eerste groep best wel niet rokers zitten, maar dat dat zijn of gestopte rokers zoals ik, ofwel de verkapte rokers - nooit structureel gerookt maar voer ze dronken en ze beginnen opeens sigaretten te bietsen enzo
Ik vraag me serieus af hoe oud jij bent.

De meeste niet-rokers die IK ken, kunnen aardig zuipen en zijn over gewoon hartstikke gezellig.
Niet dat dat zuipen nou zo nodig is, om het gezellig te hebben, net zo min als het roken.

Mensen die MOETEN zuipen of roken om het gezellig te hebben, zijn stumpers.
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:08:29 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59105610
"boehoe, mijn kleding stinkt naar rook als ik ben uitgegaan". alsof je die kleding de volgende dag weer aantrekt. maar goed dat terzijde.

een kroeg waar je mag roken en een kroeg waar dat niet mag is natuurlijk nog altijd de beste en eerlijkste oplossing, zonder een groep te discrimineren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_59105655
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef Gia het volgende:
Is er trouwens een "meld roken anoniem" telefoonnummer?
Kenmerkende reactie, Gia Braun.
pi_59106480
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie loopt hier nou te janken dat er niet meer gerookt mag worden in de horeca? Niet de niet-rokers.

Het zijn de rokers die het hardst janken. Toevallig.
En waarom komt dat verbod er juist in eerste instantie? Juist door het gejank van de niet rokers.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:03:14 #135
3542 Gia
User under construction
pi_59107700
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 01:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En waarom komt dat verbod er juist in eerste instantie? Juist door het gejank van de niet rokers.
Nee hoor, ik heb nergens een petitie hoeven te tekenen tegen roken in de horeca.
Dit is overheidsbeleid. Het doortrekken van het niet roken op de werkplek naar werkplekken in de horeca.

Staat verder totaal los van de klanten.
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:57:40 #136
159841 Dzy
It is I
pi_59108233
Ik ben net een week gestopt, niet echt door het niet roken in de kroeg maar het heeft wel meegespeeld.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_59109440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 08:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb nergens een petitie hoeven te tekenen tegen roken in de horeca.
Dit is overheidsbeleid. Het doortrekken van het niet roken op de werkplek naar werkplekken in de horeca.

Staat verder totaal los van de klanten.
Het komt ergens vandaan, waarschijnlijk zijn het juist de mensen die dat overheidsbeleid op hebben gezet. Grote kans dat dat de niet rokers zijn. Je moet niet zo egocentrisch denken dat alles waar hier niet-roker gezegd dat het meteen betrekking heeft op jou persoonlijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:17:05 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59109578
hoe kan een overheid eigenlijk beslissen dat er niet meer in het eigendom van uitbaters gerookt mag worden. als die uitbater nou besluit om alleen rokers in zijn toko te laten werken?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_59109876
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan een overheid eigenlijk beslissen dat er niet meer in het eigendom van uitbaters gerookt mag worden. als die uitbater nou besluit om alleen rokers in zijn toko te laten werken?
Omdat volgens de anti-tabak lobby een recht tegenwoordig gelijk staat aan plicht.

En omdat werknemers slachtoffers zijn die niet in staat zijn om voor zichzelf op te komen en daardoor beschermd dienen te worden tegen die vieze kapitalisten die ons allemaal zo ongezond mogelijk willen hebben, hoe dat goed voor de zaken is ben ik nog niet helemaal achter.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2008 10:33:14 ]
pi_59111422
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef zoalshetis het volgende:
Omdat een uitbater zich aan de wet heeft te houden.
Zo moet hij accijns betalen, voor brandveiligheid zorgen en geen harddrugs verkopen.
Een eigendom is geen vrijstaat waar geen enkele wet of regel geldt, knullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')