We werken er aanquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Cageon het volgende:
gaat er nog iemand (gawaine?) de MotoGP ergens parkeren?
Heb het moeten missen omdat ik zelf de Rossi aan het uithangen was
Download jij met nieuwsgroepen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WB geef even je ongezouten mening over de fotokwaliteit![]()
Ik heb ze dus met PS verkleint en daarna verscherpt![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Gawaine op 01-06-2008 18:19:25 ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:13 schreef Cageon het volgende:
HAH ik zie SCHAAMRAND
Nice pics + bike
ik wacht geduldig af
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag ook ff gereden.En, heb je er een gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede picsquote:Jammer van die auto op de achtergrond
![]()
quote:
Zag hem te laat, daar achter kwam een fietser en dat duurde mij te langquote:Goede picsJammer van die auto op de achtergrond
Op Wikipediaquote:
quote:[..]
Zag hem te laat, daar achter kwam een fietser en dat duurde mij te lang
Nu is hij wel weg![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag ook ff gereden.Lekkere pics manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WB geef even je ongezouten mening over de fotokwaliteit![]()
Ik heb ze dus met PS verkleint en daarna verscherpt![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Had zelfs daar gekeken waar de vindplaatsen zijnquote:
Alleen als ik geld teveel hebquote:Ga je de motor verkopen
quote:
welk toestel?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw toestelwaar een handleiding van 155 pagina's bij zit
![]()
M'n oude toestelletje was nog 2.1 megapixels, deze is 8.1en lichtjaren in techniek verder
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef Cageon het volgende:
Voor de volgende keer KBA even mijn voorvork aanpassen.
Ff iets door de voorvork laten zakken, schijnt het van de lijn af lopen (aan de voorkant) te verhelpen.
Dan kan de bochtensnelheid nog iets omhoog![]()
tenzij het gewoon max van de band is, maar dat zal wel niet. (of iets teveel lucht druk voor die rondjes)
Ah ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee een gewone digitale.![]()
Spiegel reflex is te groot mee te gaan lopen sjouwen, op vakantie, motoruitstapjes, huis en tuin kiekjes
mee te maken
Blame OPM,quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens ergens anders dan op een KB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op al die dijkjes is t gras zo hoog dat je de dijk eerst beter een kant op kan rijden en dan terug weg gassen.
Veels te tricky![]()
Ben erg zwaar aan het overwegen om de TLR te switchen voor een circuit fiets. Maarja kwil de TLR nie kwijt eigenlijk
Daarnaast wil ik ook nog wel is spontaan op de motor kunnen stappen.![]()
En met de TLR volgas gaan op t circuit vind ik btje riskant, liever een of andere standaard 4-in-lijn plat leggen![]()
Maargoed spaarpotje maken voor volgend jaar dan maar. (als dat al lukt)
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik doe het nog met mn foon 2.0 cameraquote:Op zondag 1 juni 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw toestelwaar een handleiding van 155 pagina's bij zit
![]()
M'n oude toestelletje was nog 2.1 megapixels, deze is 8.1en lichtjaren in techniek verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |