We werken er aanquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Cageon het volgende:
gaat er nog iemand (gawaine?) de MotoGP ergens parkeren?
Heb het moeten missen omdat ik zelf de Rossi aan het uithangen was
Download jij met nieuwsgroepen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WB geef even je ongezouten mening over de fotokwaliteit![]()
Ik heb ze dus met PS verkleint en daarna verscherpt![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Gawaine op 01-06-2008 18:19:25 ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:13 schreef Cageon het volgende:
HAH ik zie SCHAAMRAND
Nice pics + bike
ik wacht geduldig af
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag ook ff gereden.En, heb je er een gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede picsquote:Jammer van die auto op de achtergrond
![]()
quote:
Zag hem te laat, daar achter kwam een fietser en dat duurde mij te langquote:Goede picsJammer van die auto op de achtergrond
Op Wikipediaquote:
quote:[..]
Zag hem te laat, daar achter kwam een fietser en dat duurde mij te lang
Nu is hij wel weg![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag ook ff gereden.Lekkere pics manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WB geef even je ongezouten mening over de fotokwaliteit![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Had zelfs daar gekeken waar de vindplaatsen zijnquote:
Alleen als ik geld teveel hebquote:Ga je de motor verkopen
quote:
welk toestel?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw toestelwaar een handleiding van 155 pagina's bij zit
![]()
M'n oude toestelletje was nog 2.1 megapixels, deze is 8.1en lichtjaren in techniek verder
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:08 schreef Cageon het volgende:
Voor de volgende keer KBA even mijn voorvork aanpassen.
Ff iets door de voorvork laten zakken, schijnt het van de lijn af lopen (aan de voorkant) te verhelpen.
Dan kan de bochtensnelheid nog iets omhoog![]()
tenzij het gewoon max van de band is, maar dat zal wel niet. (of iets teveel lucht druk voor die rondjes)
Ah ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee een gewone digitale.![]()
Spiegel reflex is te groot mee te gaan lopen sjouwen, op vakantie, motoruitstapjes, huis en tuin kiekjes
mee te maken
Blame OPM,quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens ergens anders dan op een KB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op al die dijkjes is t gras zo hoog dat je de dijk eerst beter een kant op kan rijden en dan terug weg gassen.
Veels te tricky![]()
Ben erg zwaar aan het overwegen om de TLR te switchen voor een circuit fiets. Maarja kwil de TLR nie kwijt eigenlijk
Daarnaast wil ik ook nog wel is spontaan op de motor kunnen stappen.![]()
En met de TLR volgas gaan op t circuit vind ik btje riskant, liever een of andere standaard 4-in-lijn plat leggen![]()
Maargoed spaarpotje maken voor volgend jaar dan maar. (als dat al lukt)
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik doe het nog met mn foon 2.0 cameraquote:Op zondag 1 juni 2008 20:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nieuw toestelwaar een handleiding van 155 pagina's bij zit
![]()
M'n oude toestelletje was nog 2.1 megapixels, deze is 8.1en lichtjaren in techniek verder
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ah ook leuk natuurlijk![]()
![]()
[..]
Blame OPM,kwil bochtjes enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar op al die dijkjes is t gras zo hoog dat je de dijk eerst beter een kant op kan rijden en dan terug weg gassen.
Veels te tricky![]()
Ben erg zwaar aan het overwegen om de TLR te switchen voor een circuit fiets. Maarja kwil de TLR nie kwijt eigenlijk
Daarnaast wil ik ook nog wel is spontaan op de motor kunnen stappen.![]()
En met de TLR volgas gaan op t circuit vind ik btje riskant, liever een of andere standaard 4-in-lijn plat leggen![]()
Maargoed spaarpotje maken voor volgend jaar dan maar. (als dat al lukt)
Waarom koop je dan geen R6 of GSX_R voor weinig in duitsland.
Als je hem alleen voor circuit gaat gebruiken hoef je hem ook niet te laten keuren. Dus
alleen bpm aftikkenen gaan met die banaan.
![]()
/voor
Aan de andere kant vind ik écht circuit rijden veel te duurRegelmatig 'nieuwe' banden, olie, benzine
en weet ik wat er allemaal extra bij komt. Ook moet je dan niet eens op je muil gaan![]()
Ook moet je nog met de auto daarheen wat weer benzine kosten etc met zich mee brengt![]()
Kortom een bodemloze put![]()
/tegen
goedkope circuit fiets heb je al voor zo'n 1.5k tot 3k.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen R6 of GSX_R voor weinig in duitsland.
Als je hem alleen voor circuit gaat gebruiken hoef je hem ook niet te laten keuren. Dus
alleen bpm aftikkenen gaan met die banaan.
![]()
/voor
Aan de andere kant vind ik écht circuit rijden veel te duurRegelmatig 'nieuwe' banden, olie, benzine
en weet ik wat er allemaal extra bij komt. Ook moet je dan niet eens op je muil gaan![]()
Ook moet je nog met de auto daarheen wat weer benzine kosten etc met zich mee brengt![]()
Kortom een bodemloze put![]()
/tegen
nais camquote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee een gewone digitale.![]()
Spiegel reflex is te groot mee te gaan lopen sjouwen, op vakantie, motoruitstapjes, huis en tuin kiekjes
mee te maken
ah, mênquote:Op zondag 1 juni 2008 22:20 schreef Geerd het volgende:
Kijk dit is toch veel vrolijker.
Niet veel...quote:
quote:Hierbij dagvaard ik u om als verdachte te verschijnen op DONDERAG 25 september 2008, TE 10:00, ter terechtzitting van de kantonrechter in het arrondissement Rotterdam zitting houdende te Rotterdam, Wilhelminaplein 125, teneinde terecht te staan terzake van hetgeen hieronder is omschreven.
Ik verwijs naar de mededelingen onde 1,3,4,6,7,8,9, en 10 op de achterzijde van dit blad.
Aan bovenbedoelde gedagvaarde persoon wordt tenlastegelegd dat
Hij op of omstreeks 07 juli 2007 in de gemeente Rotterdam, binnen de bebouwde kom, als bestuurder van een motorvoertuig (personenauto) op de voor het openbaar verkeer openstaande weg, het Bosdreef geen gevolg heeft gegeven aan een verkeersteken dat een gebod of verbod inhoudt, immers in strijd met een bord a1 van bijlage I van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990/bord 1 van bijlage II van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens (1966) - op welk bord een maximumsnelheid van 70 km/u was aangegeven - heeft gereden met een snelheid van ong. 117km/u, in elk geval de aldaar toegestaane maximumsnelheid met meer dan 30km/u heeft overschreden.
quote:
quote:
Volgens mij heb ik een dovenetel in de tuin, weet alleen niet hoe ik zoiets kan herkennenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Had zelfs daar gekeken waar de vindplaatsen zijn![]()
Langs bermen en stortplaatsen, ze groeien niet tussen de gewone brandnetels.![]()
Proefrit op een 1000quote:[..]
Alleen als ik geld teveel heb![]()
Hij bevalt me eigenlijk nog steeds superHij is niet te licht niet te zwaar
![]()
Heb ooit wel even gedacht om hem te ruilen voor een Z1000 maar dan heb ik weer
het zelfde model waarvan ik de extra mogelijkheden eigenlijk te verwaarlozen vind.
Advocaat inschakelen en zeg dat je wil schikkenquote:
Het is wel een rasechte SPORT SM.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Deze SXV heeft alle modificaties gehad .......![]()
Heeft meer bij de garage gestaan om modificaties uit te voeren dan dat er tijd was om te rijden![]()
In 1 jaar 3800 km.hij moet er wel veel plezier van gehad hebben
geen stekels op de steel, vierkante stengel, de bladeren staan kruislings op elkaarquote:Op zondag 1 juni 2008 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een dovenetel in de tuin, weet alleen niet hoe ik zoiets kan herkennen
Was de voorwaarde dat ik weg mochtquote:"Ik ga dovenetels zoeken voor het werkstuk van mijn zoon/dochter"
Is wel een goeie smoes
Jij ?quote:Proefrit op een 1000
ritje op de TLR dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
geen stekels op de steel, vierkante stengel, de bladeren staan kruislings op elkaar
en vaak bruine vlekjes op het blad of langs de rand![]()
[..]
Was de voorwaarde dat ik weg mocht![]()
[..]
Jij ?![]()
ik![]()
Ey man, ik had vorige iets waar ik zeer snel moest schakelen, vandaar mijn telefoontjequote:Op zondag 1 juni 2008 21:39 schreef bvvt het volgende:
bvvt ook weer terug van het dansen
nu eerst ff wat te eten klaar maken
Hmm, dan hebbie dat al eerder gedaan. Anders had je wel een vette bon gekregen.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Het is wel een rasechte SPORT SM.
Niet bedoeld voor toer ritjes. Daar moet knetter hard mee gereden worden over bochtige weggetjes.
Op een SM leg je beduidend minder KMers af dan met een sport/toer of supersport.
Dat heb ik wel gemerkt zeg
een lang ritje op de SM was meestal 100 (max 200) km
met de TLR is dat nu zo'n beetje minimum.
ok okquote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 jaar een XR600R gehad en reed er bijna 12000 per jaar mee![]()
true. Dat hebben we nu hier ook een beetje.quote:Nog nooit mee op de snelweg geweest, alleen maar B-weggetjes en onverharde stukken![]()
Alleen heb je die na 2 jaar wel gezien en wil je wat verder van huis
Is ook nie te koop!!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Voorlopig geen SS meer voor mij, ik heb nog veel te veel lol met deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me dat daar ook genoeg lol mee te beleven is, qua power doet je bike niets onder voor de mijne.
Moest aardig aanpoten om t bij te benen zeg.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
google earthquote:true. Dat hebben we nu hier ook een beetje.
Opzoek naar nieuwe wegen lijkt me wel een goed idee.
Maar waar begin je?
Ja, soms ziet t er verrukkelijk uit en dan is t niks als je er komt de andere keer lijkt t saai en dan kun je flink gassen.quote:
Zoietsquote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
geen stekels op de steel, vierkante stengel, de bladeren staan kruislings op elkaar
en vaak bruine vlekjes op het blad of langs de rand![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, dan hebbie dat al eerder gedaan. Anders had je wel een vette bon gekregen.
Pas als je eerder dergelijke overtredingen hebt gemaakt mag je ff op bezoek komen bij het gerecht, en dan bedoel ik geen nasi of bami
dacht ik........
Uh... nee....quote:
toch apart dat t zo haaks op elkaar staat die bladeren en kruislings.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ooooooooooooohhh
Maar ze lijken toch op elkaar![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
yep
Planten boeien me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve als ik het als smoes kan gebruiken
(Net van jou geleerd dat planten erg interessant zijn
)
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
toch apart dat t zo haaks op elkaar staat die bladeren en kruislings.
De natuur blijft indrukwekkend
Ik zie nu pas wat ze bedoelen met bladeren/kruislingsquote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
toch apart dat t zo haaks op elkaar staat die bladeren en kruislings.
De natuur blijft indrukwekkend
nasty fuckerquote:Op zondag 1 juni 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens een egeltje met een open rug bekijken![]()
In dat geval heb je nu een herhaling van die sms binnenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uh... nee....
Ik heb mijn tweede N95 8Gb sinds gisteren omdat ik de vorige N95 elke keer bij het aanzetten opnieuw moest configureren
Ik zie je reactie later wel - geloof ikquote:Op zondag 1 juni 2008 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens een egeltje met een open rug bekijken![]()
Dat gaat dus over de steegquote:Baksteen schreef op 02 juni 2008 @ 00:31:
<br />[...]<br />
D'r komen trouwens wel klachten over sommige zwarte afbeeldingen op t asfalt daar ....
Vrolijk rondrijden is al wel gespot, zoals je zult weten, maar daar word niet moeilijk over gedaan.
Maar wees aub wel zo verstandig om elkaar erop te wijzen dat onnodige troep...als in: rubber...achter laten niet verstandig is.
Levert klachten op en dat levert dan weer aandacht op, op een manier die je helemaal niet wil.
Geen enkel dier schijt in z'n eigen nest.
Zo.. is dat tactisch verwoord of niet ??![]()
Als je hem niet op kenteken zet zou ik ook geen BPM afdragen.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:08 schreef Gawaine het volgende:
Als je hem alleen voor circuit gaat gebruiken hoef je hem ook niet te laten keuren.
Dus alleen bpm aftikkenen gaan met die banaan.
![]()
Contrast enerzijds te hoog door het soort licht, anderzijds te laag. (zwart, motorblok, lucht)quote:Op zondag 1 juni 2008 18:08 schreef Gawaine het volgende:
@WB geef even je ongezouten mening over de fotokwaliteit![]()
[ afbeelding ]
Google.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:15 schreef bvvt het volgende:
Wie weet een fatsoenlijk proggie om MP3 tags te corrigeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Google.
thnx for thinking of mequote:
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Mag hopen dat jij niks hoeft te borenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:31 schreef Geerd het volgende:
Yuppie mogen weer naar de tandarts beetje boren
Ik had daar ook wel even tijd voor gehadquote:Op maandag 2 juni 2008 12:31 schreef Geerd het volgende:
Yuppie mogen weer naar de tandarts beetje boren
dat is hipquote:Op maandag 2 juni 2008 12:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik had daar ook wel even tijd voor gehad![]()
Waarom bent u oranje![]()
True, maar dan ben je meer aan het honen.quote:
En hoeveel is uw deel?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! gister eindelijk weer eens tijd gehad om te rijden. De YZF staat nu over de 77d km![]()
quote:
Nog niet gespecificeerd.quote:
Heel Nederland draait om Oranje. Dat is dan toch niet hip.quote:
Is ook niet mijn ideequote:Op maandag 2 juni 2008 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoeveel is uw deel?![]()
[..]
![]()
[..]
Nog niet gespecificeerd.
[..]
Heel Nederland draait om Oranje. Dat is dan toch niet hip.![]()
Na een weekje is dat ook weer over.......
1100kmquote:Op maandag 2 juni 2008 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoeveel is uw deel?![]()
[..]
![]()
[..]
Nog niet gespecificeerd.
[..]
Heel Nederland draait om Oranje. Dat is dan toch niet hip.![]()
Na een weekje is dat ook weer over.......
wees blij dat het niet 15min wachten 45mins in de stoel wasquote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef Geerd het volgende:
15 min wachten 5 min in de stoel.
iddquote:Op maandag 2 juni 2008 13:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
wees blij dat het niet 15min wachten 45mins in de stoel was
Beetje geduld he!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was vorige week stipt op tijd bij de tandenduivel, zat alleen in de wachtkamer, niemand op de stoel.
Gingen er alsnog twee die te laat waren voor.
Moest ook niet werken ofzo.![]()
Veul te laat is nieuwe afspraak maken natuurlijk.quote:
geeft maar weer aan hoeveel waarde je hecht aan je gebitquote:Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul te laat is nieuwe afspraak maken natuurlijk.![]()
Dat was bij mijn oude tandarts ook zo, en lijkt me vrij normaal.
Nu gaat de vrouw de hele dag iedereen een uur vertraging aan de broek geven.
Hoeveel boze klanten zijn dat wel niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen omdat ze die twee niet durft aan te pakken.![]()
En ik maak altijd een afspraak als eerste op de dag, dus ondanks mijn vraag was dat dus ook al niet waar.
Beland ik met de nieuwe half jaarlijkse controle alweer om 8.20, en dus achter die twee apen.
Geen zin in. Dan maar een week later en om 8.00.
Vertrouw ze voor geen ene meter. :’)
Die gasten, de vrouwlijke tandarts vertrouw ik wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:37 schreef Cageon het volgende:
geeft maar weer aan hoeveel waarde je hecht aan je gebit
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die gasten, de vrouwlijke tandarts vertrouw ik wel.![]()
Alleen financieel niet, want ondanks de tijdnood ging ze met de hand het tandsteen wegschrappen.![]()
Onder het mom van eerste bezoek, even alles netjes in orde maken.
Ja, ze mompelde ook iets over lang consult, en normaliter hogere prijs. Voor deze keer dan niet.quote:
Met wie allemaalquote:Op maandag 2 juni 2008 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ze mompelde ook iets over lang consult, en normaliter hogere prijs. Voor deze keer dan niet.
De onderkant deed ze wel ff met de machine, mag de volgende keer met de hand.
En iedere drie jaar een foto van het gebit, tegen uiteraard meerprijs.
Fok! Forum motorclub.![]()
Misschien zaterdag een eerste Corsaro meeting!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |