lunastar; dat is idd 18 juni, dan is mijn vriend jarig, en ook mijn peet-nichtje. Maar ik ga dus voor 20 juni, gezien ik 2 dagen na de vorige volle maan de slijmprop verloor

Bla; als ik het zo mag zeggen, vind het een beetje belachelijk van die gyn.! Ik vind het niet terecht als ie zo'n reactie heeft gegeven, zeker niet wat betreft ook nog eens de aantekening. Hij kan het er nog niet zo mee eens zijn, maar het gevoel van de a.s. moeder staat voorop lijkt me. Wellicht had ie gewoon een slechte dag, dat zou ik wel denken als ik het zo hoor.
Dakota; gefeliciteerd en welkom!!

Striae kreeg ik ook zo op m'n 12e toen m'n borsten begonnen te groeien, tot een 'reuzachtige' cup B

Ligt ook erg aan de toestand van je huid, bij mij is de onderhuid heel erg dun, daardoor scheurt ie makkelijk dus snel littekenvorming en ook striae (dit heb ik vernomen toen ze naar een litteken zijn gaan kijken ivm mogelijk plastische chirurgie die ik aangeboden kreeg, maar dit had dus weinig zin ivm dunne onderhuid).
Verder wat strepen onderaan de buik van voor de zwangerschap, en in de zwangerschap kreeg ik de eerste strepen met 10 weken boven de lichte bolling van de buik aan de rechterkant.
Ik heb nu over de gehele horizontale lijn boven de 'toeter' striae, maar het valt me best mee.
Het jeukt hier niet.
Verder gister naar de verloskundige geweest; bloeddruk was weer iets hoger, 140/80, maar blijft netjes volgens de vk. Kleine ligt er netjes klaar voor, en afwachten maar. Heb nog gevraagd over eventueel geboortegewicht; ik moest denken aan zo'n 7 a 7,5 pond, heel netjes dus, zowel ik als vriendlief waren beiden 7,5 pond bij de geboorte.
En ik dacht dat ik niet zoveel last had van zwangerschapsdementie afgezien van de eerste tijd, maar jeetje, gisteravond, hoe kon ik zo stom zijn!? Ik was op visite bij m'n broertje, had de auto geparkeerd in een parkeergarage, was al helemaal trots gezien dat een behoorlijk krappe parkeergarage is. Kom ik terug, had ik me raampje wagenwijd open laten staan

Niks weg, auto stond er nog, maar ik voelde me echt zo stom! En nog steeds als ik eraan terugdenk!

En er stonden dus een beetje ongure types rond te hangen in de garages maar ook gelukkig beveiliging die oplette. Ik gok dat niemand het gezien heeft zoals ik hetzelf ook niet gezien had, maar schrok me dood bij terugkomst, dacht even dat ze m'n raampje hadden ingetikt. Merk wel dat ik wat meer last krijg met oplettendheid, ook met het autorijden zelf ben ik ubergeconcenteerd omdat het gewoon anders voelt nu, ben wat minder alert (dus ja, ik beperk het autorijden, en tot kleine stukjes).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae