Kan je het voelen aankomen dat je vliezen breken dan?
En hoe voelt het? Verlies je gelijk een plens vocht of valt het mee? En die slijmprop... sja heb ik ook niet mee gemaakt, ik zie wel eens wat vlokjes prut in mijn urine liggen. (ik beschrijf het nog netjes naar mijn idee)
Ik heb het namelijk allemaal niet mee gemaakt, vliezen zijn destijds gebroken en ik leefde in een soort van roes, heb het geloof ik niet helemaal bewust meegemaakt. Ik kan me er zo weinig van herinneren. Dat is soms wel jammer.
Ik ben begonnen met kleertjes wassen

Mijn moeder komt maandag dus dan mag ze strijken want daar heb ik een hekel aan

Maar ik vind het natuurlijk harstikke tof dat ze komt, want ik zit op dit moment een beetje in een sociaal isolement heb ik het idee. En het valt nog maar te zien of ze in de kraamweek kan komen aangezien ze straks ook nog op vakantie gaat.
Door omstandigheden bij vriendlief op het werk is hij deze week veel thuis. Dat is dan weer wel erg lekker.
Morgenochtend naar het ziekenhuis voor die ontbijttest. 's Middags wordt om 17:00 me zoontje opgehaald door opa en oma (ex zun kant) om een weekendje weg te gaan naar de camping. Dus even bijtanken, en hem dan keihard missen omdat ie toch wel heel erg lief is (ook al wil je hem soms achter het behang plakken

)
Zoals jullie kunnen zien verveel ik me een beetje, sorry voor het langdradige verhaal.
Slaap lekker allemaal, fijne dromen over kleine handjes, voetjes en lekkere zwitsalbeebjes