scanman +1quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Is Charlize Theron niet geboren in Africa?
Plus dat dat niet in de vraag stond. Het zou dus zo maar eens goed kunnen zijn!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die is toch niet zwart?
OohLonewolf, zulke foute racistische grappen mag je niet maken.
![]()
![]()
![]()
Iedereen weet dat Charlize Theron vroeger een neger was.quote:
Ze heeft dezelde dokter als de heer Jackson?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Charlize Theron vroeger een neger was.
Jep... en die rechter is een hele beroemde zanger.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geen idee. Is dat een hele jonge Harvey Keitel?
De vader van Angelina heet toch ook Jon Joliequote:
Dan is ze de mooiste transseksueel die ik ken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Iedereen weet dat Charlize Theron vroeger een neger was.
Art Garfunkelquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... en die rechter is een hele beroemde zanger.
Niet echt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef Patch het volgende:
[..]
De vader van Angelina heet toch ook Jon Jolie
En de vader van Emilio Estevez geen Estevezquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:57 schreef Patch het volgende:
[..]
De vader van Angelina heet toch ook Jon Jolie
Vind ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:07 schreef California het volgende:
[..]
Dan is ze de mooiste transseksueel die ik ken.
Sorry, heel af en toe lijkt het alsof ik een sociaal leven heb. In dit geval wilde ik eens iets aan mijn studie doen. Mijn nederige excuses daarvoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef Doff het volgende:
Oké, 'tis wel weer leuk geweest. Waarom staan vragen zo verrekte lang open? Geef dan een hint?
Wat heeft de VS ermee te maken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat de vs niet online is en de rest geen zin/tijd heeft om een nieuwe te stellen. (Dat is mijn hypothese)
Het is verboden een sociaal leven te hebben als je mee doet met FMT. Dat staat duidelijk in de OP.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, heel af en toe lijkt het alsof ik een sociaal leven heb. In dit geval wilde ik eens iets aan mijn studie doen. Mijn nederige excuses daarvoor.![]()
die hebben de macht over alles en iedereen. De VS beslissen alles.quote:Laat die vraag van mij maar zitten, zal wel net iets te lastig/vergezocht zijn. Ik zal kijken of het zo nodig is om een nieuwe vraag te stellen tussen het studeren door.
[..]
Wat heeft de VS ermee te maken?
Oh nee joh, ik neem niemand iets kwalijk. Maarja, als mensen zeggen dat ze niet begrijpen dat het hier niet loopt of het jammer vinden dat het niet loopt, snap ik niet waarom er niet gewoon wat meer vaart in wordt gezetquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, heel af en toe lijkt het alsof ik een sociaal leven heb. In dit geval wilde ik eens iets aan mijn studie doen. Mijn nederige excuses daarvoor.![]()
Laat die vraag van mij maar zitten, zal wel net iets te lastig/vergezocht zijn. Ik zal kijken of het zo nodig is om een nieuwe vraag te stellen tussen het studeren door.
[..]
Je had haar nog niet herkend? Hele bekende dame hoor. Stuk of 40 films gemaakt tot nu toe.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
De dame lijkt op een kruising tussen Kathleen Turner en Cyndi Lauper.
Heeft ze nog meer films gemaakt of is ze vanaf toen alleen maar 'de vrouw van' geweest?
Wat jullie zeiden was allemaal wel goed, maar niet precies wat ik wilde horen. Namelijk dat alleen Jamie Lee Curtis twee acterende ouders had, en de rest maar 1. Vader van Gwyneth is producer. En van de andere telde ik 1 klein toevallig rolletje niet mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:16 schreef Patch het volgende:
Maar niemand had dus het juiste antwoord op de hudson / hanks / huston-vraag???
Deze vraag zal wel niet meer beantwoord worden, dus bij deze het antwoord:quote:
Oscarwinnende film. En mijn avatar is ook een hint (hoewel het díe film niet is).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:21 schreef Doff het volgende:
Hintje? Komt me zo bekend voor.
Nee, niet goed. Met oscarwinnende film bedoelde ik trouwens 'beste film' winnaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:23 schreef Doff het volgende:
Hoop dat ik de quote goed begrijp dan:
As Good as it Gets met Nicholson en Greg Kinaer (of hoe je dat ook spelt)?
Ook niet. Dan blijven er nog 2 mogelijkheden over en 'The departed' is het ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jack tegen geen idee in One Flew over the Cuckoo's Nest?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
Easy Rider?
Ik dacht dat alleen One flew en As good as it gets de enige twee waren (van Jack dan). Dus ik had niet echt een idee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:12 schreef scanman01 het volgende:(heeft ook geen 'beste film' gewonnen trouwens)
(kende je Theresa Russell nou wel of niet?)
'As good as it gets' heeft geen beste film oscar gewonnen. Jack heeft in 3 films gespeeld die ooit de beste film oscar kregen: Cuckoo's nest, The Departed ... en nog een. Voor zijn rol in die derde won hij zelf ook een oscar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen One flew en As good as it gets de enige twee waren (van Jack dan). Dus ik had niet echt een idee.
(De naam komt me vaag bekend voor, maar Roeg ken ik wel.)
wyccie + 1quote:
Uit welke film?quote:: Life's a fairy tale.
Mr.: If we can't get strong from what we lose, what we miss, what we want and can't have... then we could never get strong enough, could we? What else makes us strong?
quote:As far as book/movie adaptations go, this one is by far better thanand
. It follows the book wonderfully, with exception to minor details. I'm not saying it's a better MOVIE than
or
, but it is much truer to the book, and that's always been important to me. I'm one of those people who says "WHAT? THAT'S NOT HOW IT HAPPENED IN THE BOOK!" I once read a post where a girl said everyone involved in this movie should be ashamed of it. She obviously missed the point. The ending, which is so powerful in the book, is equally powerful in the movie. The one improvement, I thought, was the
character. I didn't care for her much after I read the book, but when I saw the movie I was like "yeah!". Incest, plane crashes, blind men named
, a bomb at the opera - and a woman in a bear costume. What more could you ask for?
De hint is niet meer nodig, zie ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef Flitspaal het volgende:
The Hotel New Hampshire?
Bellatrix +1quote:Op maandag 9 juni 2008 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
Dianne Wiest in Edward Scissorhands?
Bellatrix +1quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
Timothy Spall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |