Dan houdt mijn Werner Herzog kennis op.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee, die heb ik niet voor je.
Ik heb nog wel een RR, een AS en een BR voor je. BR is een regisseur, maar niet van deze film. Dat laatste geld wel als een dubbele hint.
Helemaal goed. Alhoewel.... van die ene vrouw gaan er geruchten rond dat ze ook geen vrouw is....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die man. Want het is geen vrouw.
Heel erg close!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is iemand bij met een bekende moeder i.p.v vader?
Toch iets met ouders.
Je moet geen appels met peren gaan vergelijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Blythe Danner is eigenlijk ook al bekender dan Bruce Paltrow.
O, daarom heet ze Hudson.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:41 schreef Patch het volgende:
Alhoewel, is Kurt Russel niet de vader van Kate?
Colin Hanks en Angelica Huston hadden ook geen bekende moeder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben allemaal een bekende vader en moeder.... behalve Kate Hudson (alleen bekende moeder).![]()
Omdat de vs niet online is en de rest geen zin/tijd heeft om een nieuwe te stellen. (Dat is mijn hypothese)quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef Doff het volgende:
Oké, 'tis wel weer leuk geweest. Waarom staan vragen zo verrekte lang open? Geef dan een hint?
Bellatrix +1quote:
Die is toch niet zwart?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Is Charlize Theron niet geboren in Africa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |