abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59344606
Was net van plan een topic voor deze klootzak te openen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59344741
Maalderink zuigt als sinds het EK'96 toen hij echt domme en suggestieve vragen stelde aan Seedorf na zijn wissel tegen Zwitserland.....wat je ook van Seedorf vindt die vragen die hij toen stelde, vroeg hij eigenlijk een stoot op zijn bek
pi_59344983
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:14 schreef Pulu het volgende:
Maalderink zuigt als sinds het EK'96 toen hij echt domme en suggestieve vragen stelde aan Seedorf na zijn wissel tegen Zwitserland.....wat je ook van Seedorf vindt die vragen die hij toen stelde, vroeg hij eigenlijk een stoot op zijn bek
Ik hoop dan ook echt dat die gast 'ns goed hard tegen de stenen word gesmeten.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:29:31 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59345094
Is dit eigenlijk ook de klinisch dode poedel die Kluivert gelijk vragen begon te stellen over zijn gemiste penalty direct na het winnen van de wereldbeker met Ajax?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 20:38:19 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59345346
De bijtjes schijnen het niet zo goed te doen momenteel, maar wij hebben gelukkig een dikke vette horzel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:32:55 #206
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59347177
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef schaap001 het volgende:
Zojuist op 3FM belde Rob Stenders Bert Maalderink op z'n mobiel met de vraag waar 'ie nou op uit was gisteren.

Bert zei, dat hij informatie had ontvangen dat Robben eigenlijk niet of nauwelijks geblesseerd meer was en dat Van Basten hem morgen als grote surprise ineens in de basis wilde zetten tegen Frankrijk. En om die vraag cq suggestie zou Van Basten geirriteerd zijn.

Dus Stenders zegt: Ah! Dus Van Basten wilde eigenlijk Robben als konijn uit de hoge hoed toveren, waardoor de Fransen van slag zouden zijn, daar geen gepast antwoord op zouden hebben en we wellicht weer een lekkere overwinning kunnen boeken. En dat heb jij nu verpest door die vraag te stellen, Dus je bent eigenlijk gewoon een landverrader?

Bertje: ik doe gewoon mijn werk. Ben ik dan een journalist of een landverrader?

Stenders: Nou, dat laatste natuurlijk.

Leuk om te horen dat Bertje er niet zo van gediend was om zuigende grafvragen te krijgen.
Gisteren werd Tom Egbers in niet zoveel woorden gevraagd wat hij van Bert Maalderink vond. Het is wel duidelijk dat Egbers geen fan is van Maalderink. (© Stenders Eetvermaak)
quote:
Verslaggever: Ik wil nog één weg met je in, namelijk de manier van verslag geven op het EK door de NOS-coryfeeën. Rob, Jelmer en ik zijn dit EK naar Bern gekomen met één missie, en met één held: Bert Maalderink.
Tom Egbers: Ja.
-stilte-
Tom Egbers: Eh... Ehhh. Nou, ik vind het niet zo makkelijk om over collega's te praten, want ik val een collega nooit af. Bert Maalderink heeft zeker een eigen stijl. En dat is in ieder geval fijn als iemand een eigen stijl heeft. Dan is het in ieder geval niet grijs, het is herkenbaar. Dat ben ik met je eens. Eh... Ik kan me tegelijkertijd wel voorstellen dat hij bij een aantal mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt. Dat is het gevolg van zijn aanpak en dat is zijn verantwoordelijkheid.

Met geluid is het leuker.

http://player.omroep.nl/?aflID=7234399: Bijna aan het einde, na Gavin DeGraw.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:47:28 #207
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59349878
Iemand die gedoe maakt door te zeuren en te zeuren. Kritische vragen zijn leuk, maar zeuren en zanikken valt bij mij niet onder kritisch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grulez op 13-06-2008 00:52:21 ]
pi_59350374
Hij stelt ook steeds vragen over zichzelf, aan Van Basten "Waren deze vragen beter dan gisteren?" en aan Kuijt "Hoe doe ik het?".. zucht
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:02:59 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59350441
Die Maalderink is echt ziek in zijn tedere hoofdje.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:03:55 #210
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59350479
Een teken van onzekerheid! Misschien dat ie nu ook doorheeft dat ie een ontzettende dork is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59350481
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Hij stelt ook steeds vragen over zichzelf, aan Van Basten "Waren deze vragen beter dan gisteren?" en aan Kuijt "Hoe doe ik het?".. zucht
Hij denkt vast dat de kijker geïnteresseerd is in het wel en wee van onze interviewer. Journalisten die zichzelf belangrijk vinden dan het nieuws.
pi_59350513
Bert Maalderink is de grote ster van dit EK
pi_59350585
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Bert Maalderink is de grote ster van dit EK
Zo is het Juist door al die zure kijkers die geen kritische vragen wensen
pi_59350638
Bert is een voorbeeld!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:53:12 #215
176521 Grulez
rasgroninger
pi_59353099
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Het verbaast me niks dat jij gezeur interpreteerd als kritisch.
pi_59353540
Ik denk overigens dat Bert, wanneer hij dit topic leest, apetrots en bevestigd voelt in de juistheid van zijn manier van doen.
pi_59354045
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:40 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik denk overigens dat Bert, wanneer hij dit topic leest, apetrots en bevestigd voelt in de juistheid van zijn manier van doen.
't Is ook moeilijk goed te zien met zo'n betonnen plaat voor je hoofd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 08:47:32 #218
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59355293
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Nogmaals: daar gaat het niet om...
a) Het zijn geen kritische vragen, het zijn vragen die voor de hand liggen. Na een verloren wedstrijd vragen: " Voel je je nu niet erg slecht?" is zo'n overbodige vraag dat alleen KwalBert 'm, kan stellen.
b) Zoals al honderden malen gemeld stelt hij de vragen met het antwoord er in, zoals ook in het voorbeeld hierboven.

Kritisch mag, maar doe goed. En als je dat niet ziet vraag ik me werkelijk af hoe jij je journalistiek bedrijft....
pi_59355431
Precies, hij stelt vragen waar alleen het antwoord mogelijk op is wat hij wil horen.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:21:37 #220
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59355993
Ik kan me goed voorstellen dat spelers hem straal voorbij lopen of nauwelijks nog een serieus antwoord gaan geven op een bepaald moment. Waterreus was daar een ster in: hij liet zich alleen ook weer binnen 2 minuten opnaaien en verleiden tot boude uitspraken. Maar die kon altijd zo lekker strak kijken en gewoon zwijgen.

Kan me nog een "interview" herinneren met hem toen Oranje een persboycot had ingelast. Toen ging ' ie wel gewoon doodleuk voor de camera staan, maar zei gewoon helemaal niks. Mooi was dat.
pi_59356311
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Op een gegeven moment was Bert door de antwoorden van Van Basten de kluts kwijt, en wist hij zijn eigen vraag niet meer
Het was gisteren ook weer één grote humor act .
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 09:47:52 #222
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59356633
quote:
Nogmaals: daar gaat het niet om...
a) Het zijn geen kritische vragen, het zijn vragen die voor de hand liggen. Na een verloren wedstrijd vragen: " Voel je je nu niet erg slecht?" is zo'n overbodige vraag dat alleen KwalBert 'm, kan stellen.
b) Zoals al honderden malen gemeld stelt hij de vragen met het antwoord er in, zoals ook in het voorbeeld hierboven.

Kritisch mag, maar doe goed. En als je dat niet ziet vraag ik me werkelijk af hoe jij je journalistiek bedrijft....
Helemaal mee eens. Als kijker wil ik de werkelijkheid zien en daar m'n eigen conclusies aan verbinden. Als daar wat (kritisch) voor doorgevraagd moet worden, no problem. Maar hier gaat het niet om doorvragen. Bert geeft eerst zijn eigen draai aan de werkelijkheid en stelt dan enkel vragen om dat bevestigd te krijgen. Hij staat niet meer open voor andere meningen of ideeën, wat imo een eerste vereiste is voor goede journalistiek.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 10:03:45 #224
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_59356978
Wat ik weleens zou willen zien is een interview van Bert Maalderink met Johan Cruijff. En dan van een half uurtje ofzo. De ene probeert alleen maar woorden in de mond van de ander te leggen, terwijl de andere helemaal nooit iets wil zeggen, behalve een hoop vaagheden in slecht nederlands.

Ik zou Bertje DAAR weleens z'n tanden in willen zien zetten, haha!
pi_59357821
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:47 schreef TheZapster het volgende:
De Bert Maalderink fan hyve
2x
Maalderink
Hyves
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')