" moet het geen feest zijn nu?"quote:
Ach joh, hij stelde gewoon een normale, leuke vraag. Ik had Sneijder ook wel wat uitgelatener verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
" moet het geen feest zijn nu?"
het is nooit goed bij die vent...
Het ligt ook aan de speler. Van Persie bespeelt hem prima, dat maakt het interview ook leuker.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Wat waren dan die teringkutvragen? Ik heb alleen maar logische vragen gehoord aan een sjagrijnig kijkende voetballer.
Daar snap ik nou oprecht niks van. Waarom niet op zo'n avond? Heitinga was degene die maar zuur bleef kijken en alle aanleiding gaf tot die vragen. Als ie nou lachend had gezegd: "Man, wat kan het schelen dat ik niet heb gespeeld, we hebben met 3-0 gewonnen". Misschien is het wel typisch Nederlands en dan ben ik er alleen maar blij om.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over of ie graag had willen spelen, en er maar over blijven zeuren.
Ik begrijp het wel als journalist zijnde, maar niet op zo'n avond na zo'n wedstrijd. Typisch Nederlands.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef SCH het volgende:
Ik heb alleen maar logische vragen gehoord aan een sjagrijnig kijkende voetballer.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:40 schreef pfaf het volgende:
IK heb al eens een mooi topic over Bertje geopend, zal vanavond eens kijken of ik 'm kan vinden.
Strekking is in ieder geval dat het de slechtste verslaggever ter Wereld is, met afstand.
Je mag wel kritisch zijn, graag zelf. Maar dat zuigen van hem is zo verschrikkelijk irritant. En maar door blijven drammen met vragen waarop maar 1 antwoord gegeven kan worden, die hij er zo graag uit wil hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:50 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Ik begrijp dat echt niet. Ik snap wel dat je hem irritant vindt ofzo, maar slecht kan je hem onmogelijk noemen. De slechtste al helemaal niet. Of je moet houden van zoetsappige verslaggeving maar dat lijkt me niks voor jou, pfap.
Het kenmerk van een goede journalist bedoel je.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je mag wel kritisch zijn, graag zelf. Maar dat zuigen van hem is zo verschrikkelijk irritant. En maar door blijven drammen met vragen waarop maar 1 antwoord gegeven kan worden, die hij er zo graag uit wil hebben.
Als jullie dat zo geleerd hebben zal dat best, ik ben echter een andere mening toegedaan...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kenmerk van een goede journalist bedoel je.
Het is de kunst om door te vragen en niet te snel op te geven en mensen dingen te laten zeggen die ze misschien verborgen wilden houden. Ik vind dat bij Maalderink nog wel meevallen. Dat zuigen vind ik geen enkel probleem, eerder dat hij te showy is en teveel gaat voor het entertainment.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jullie dat zo geleerd hebben zal dat best, ik ben echter een andere mening toegedaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |