abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67751568
Het schijnt (zo stond in de krant) dat Pozzato heeft gezegd dat Boonen serieus vloekte toen Devolder demareerde, en dat hij vroeg aan de ploegleider hem terug te roepen ...
pi_67751957
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef MattVitrich het volgende:
Het schijnt (zo stond in de krant) dat Pozzato heeft gezegd dat Boonen serieus vloekte toen Devolder demareerde, en dat hij vroeg aan de ploegleider hem terug te roepen ...
Zoiets liet Gilbert ook al doorschemeren inderdaad.

Ik voorzie problemen voor volgend jaar, sowieso.
pi_67752709
Als Boonen volgende week Parijs-Roubaix wint zal Lefèvere de plooien wel glad kunnen strijken, maar dit moet toch wel extreem frustrerend zijn voor Boonen. Het tweede jaar op rij dat hij zijn benen stil moet houden, terwijl hij ontzettend goed rondrijdt. Tot nu toe is het eigenlijk alleen Devolder zelf geweest die baat heeft bij zijn komst bij Quick-Step.
Voor de koers zelf zou het ook een stuk beter zijn als één van die twee naar een andere ploeg ging, Boonen had vorig jaar al een flirt met Bouyges...
pi_67752816
Altijd dat gezeik met Boonen, degoutante kutrenner. Devolder heeft megaveel voor hem gewerkt, heeft veel kopwerk gedaan, de sprint naar de koppenberg en berendries gedaan met boonen in het wiel (en werd toen nog niet eens gelost door hun).
pi_67752855
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef Ereinion het volgende:
Als Boonen volgende week Parijs-Roubaix wint zal Lefèvere de plooien wel glad kunnen strijken, maar dit moet toch wel extreem frustrerend zijn voor Boonen. Het tweede jaar op rij dat hij zijn benen stil moet houden, terwijl hij ontzettend goed rondrijdt. Tot nu toe is het eigenlijk alleen Devolder zelf geweest die baat heeft bij zijn komst bij Quick-Step.
Voor de koers zelf zou het ook een stuk beter zijn als één van die twee naar een andere ploeg ging, Boonen had vorig jaar al een flirt met Bouyges...
nau, parijs roubaix was toch devolder die lotto en ogrady kapot reed in dienst van Boonen en het gat liet vallen waar hij toen meekon.

Maar idd zou beter zijn moesten die 3 wat meer verdeeld zitten.
  maandag 6 april 2009 @ 11:04:06 #181
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_67753084
Het contract van Boonen loopt ook af eind 2009, dus het is wel mogelijk dat hij vertrekt, al was het maar om al van die gebruikelijke QS-hysterie af te zijn.

Boonen heeft Devolder ook niet echt nodig, het is soms handig om hem te hebben, maar ook zonder hem blijven er nog mogelijkheden. Omgekeerd is dat natuurlijk helemaal anders, als hij geen ploegmaat was van Boonen, dan had Devolder de RvV nog geen enkele keer gewonnen, net zoals Knaven nooit Parijs-Roubaix had gewonnen zonder de zegen van Museeuw.

Want eigenlijk is Devolder gewoon een type Flecha, Nuyens, Hoste, Langeveld,... kortom een "middenvelder" die baat heeft bij de "spits". Zet Flecha bij Quickstep en misschien won hij gisteren voor de tweede keer op rij.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 april 2009 @ 11:43:19 #182
14505 OProg
A Life in Music
pi_67754329
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het contract van Boonen loopt ook af eind 2009, dus het is wel mogelijk dat hij vertrekt, al was het maar om al van die gebruikelijke QS-hysterie af te zijn.

Boonen heeft Devolder ook niet echt nodig, het is soms handig om hem te hebben, maar ook zonder hem blijven er nog mogelijkheden. Omgekeerd is dat natuurlijk helemaal anders, als hij geen ploegmaat was van Boonen, dan had Devolder de RvV nog geen enkele keer gewonnen, net zoals Knaven nooit Parijs-Roubaix had gewonnen zonder de zegen van Museeuw.

Want eigenlijk is Devolder gewoon een type Flecha, Nuyens, Hoste, Langeveld,... kortom een "middenvelder" die baat heeft bij de "spits". Zet Flecha bij Quickstep en misschien won hij gisteren voor de tweede keer op rij.
Ik denk eigenlijk dat Flecha met name vorig jaar het niet had gered als hij in de positie van Devolder had gereden. Hoewel dat eigenlijk voor het hele rijtje opgaat. Een type Cancelara of Voigt zou dat weer wel kunnen.
En andersom zou Boonen zonder een goede ploeg ook stukken minder ver komen. Misschien niet in een wedstrijd als P-R maar als Boonen als een eilandje moet rijden in een RvV zit hij in dezelfde situatie als Pozzato nu.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 6 april 2009 @ 11:44:28 #183
194695 franklop
Fran knock
pi_67754372
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ja waar zou die dan heen moeten? Silence? Dat zou Gilbert niet leuk vinden. Denk ook niet dat hij naar een Frans of Spaans team zou willen ivm teams voor onder andere RvV.

Maar goed om het ontopic te houden. Devolder zou zonder Boonen en Chavanel in zijn team de ronde dit jaar denk ik niet gewonnen hebben.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 6 april 2009 @ 11:57:24 #184
14505 OProg
A Life in Music
pi_67754805
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef franklop het volgende:

[..]

Maar ja waar zou die dan heen moeten? Silence? Dat zou Gilbert niet leuk vinden. Denk ook niet dat hij naar een Frans of Spaans team zou willen ivm teams voor onder andere RvV.

Maar goed om het ontopic te houden. Devolder zou zonder Boonen en Chavanel in zijn team de ronde dit jaar denk ik niet gewonnen hebben.
Nee, maar dat is toch ook een onderdeel van het Wielrennen. Dat je een sterke ploeg moet hebben. Normaal gesproken moet je hem twee tegen 1 altijd uit kunnen spelen. Uitzonderingen daargelaten. Ik denk dat Chavanel nog niet eens zoveel verschil heeft gemaakt is deze, hoewel hij wel even handig was. Ik denk uberhaubt niet dat er echt veel waren die de aanval van Devolder hadden kunnen parreren. Een Pozzato eventueel, maar die zou dan Boonen weer terugbrengen en dan ben je nog de pineut.

Ik vraag me eigenlijk af of Boonen echt zoveel sneller zou zijn over laten we zeggen de laatste 30KM als het er op aan zou komen. Dus als de situatie zou ziitten dat hij achter Devolder aan zou moeten rijden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  maandag 6 april 2009 @ 12:04:53 #185
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_67755041
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef OProg het volgende:
Misschien niet in een wedstrijd als P-R maar als Boonen als een eilandje moet rijden in een RvV zit hij in dezelfde situatie als Pozzato nu.
Boonen zat in 2005 in de situatie van Pozzato en maakte het toen gewoon af. Verder ben ik er vrij zeker van (gezien Koppenberg, Taaienberg en Berendries) dat Boonen probleemloos naar Devolder was gereden op de Eikenmolen indien het een concurrent was geweest. Devolder kon trouwens vaker (net) niet volgen en kwam vooral terug omdat Pozzato niet wilde overnemen bij Boonen en Boonen sowieso zijn eigen ploegmaat niet ging laten "zwemmen" op 50 meter.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 april 2009 @ 12:15:07 #186
14505 OProg
A Life in Music
pi_67755352
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Boonen zat in 2005 in de situatie van Pozzato en maakte het toen gewoon af. Verder ben ik er vrij zeker van (gezien Koppenberg, Taaienberg en Berendries) dat Boonen probleemloos naar Devolder was gereden op de Eikenmolen indien het een concurrent was geweest. Devolder kon trouwens vaker (net) niet volgen en kwam vooral terug omdat Pozzato niet wilde overnemen bij Boonen en Boonen sowieso zijn eigen ploegmaat niet ging laten "zwemmen" op 50 meter.
Die stukjes op de klim reed hij inderdaad het beste, maar dan doel ik ook op de tussenstukken waar je echt snelheid moet maken. Dan is de tijdrijder Devolder gewoon super. En op die stukken komt het vaak gewoon aan. Met name vorig jaar zijn er wmb vrij weinig die het gat hadden kunnen houden want de Nuyensen en Flechas kregen hem niet dicht.

Ik denk ook dat Boonen erg sterk was maar ik vind het ook onzin om het af te doen als 'Het komt door de ploeg en in die positie hadden de meesten wel gewonnen'.
  maandag 6 april 2009 @ 12:16:58 #187
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_67755401
quote:

[..]

Boonen zat in 2005 in de situatie van Pozzato.
pi_67757098
quote:

[..]

Hou je er dan ook even rekening mee dat devolder de sprint leide voor boonen naar de koppenberg en berendries? en eigenlijk al vol bezig was voor boonen/pozzato moesten komen.
Tevens die 50meter houden ze hem niet zwemmend hoor, die rijd echt wel dat gat toe ook al gingen die 2 volluit. Als je zag wanneer devolder uit het pak kwam op berendries reed hij sneller dan boonen en pozzato want zijn achterstand verminderde. Devolder had gewoon iets zwaardere benen aan het begin van die klim doodat hij het pak moest leiden er vlak voor.
pi_67930981
Nou ik ben het volledig eens met SaintOfKillers.
pi_67944636
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 19:28 schreef konrad het volgende:
Nou ik ben het volledig eens met SaintOfKillers.
Liefde maakt blind
pi_67945079
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Liefde maakt blind
Daar heb je gelijk in. Gelukkig ben ik dat niet.
Er is trouwens maar 1 rennner waar ik 'verliefd' op was, en dat is VDB.
pi_67945691
Nu al in de aanval
pi_90353293
quote:
Devolder: "Ga het weer proberen in de Tour"

Na twee jaar afwezigheid wil Stijn Devolder volgend jaar weer aan de start staan van de Tour de France, mét ambities. "Zowel voor het klassement als voor een ritzege", vertelt de Belgische kampioen. Devolder is ook van plan om een sterk voorjaar te rijden.

In 2008 reed Stijn Devolder zijn eerste en voorlopig laatste Tour. Hij mikte op een plaats in de top 10, maar gaf op in de 15e rit. Hij was er toen van overtuigd dat hij niet in de wieg gelegd was voor het rondewerk.

"Klopt, maar toen kon ik mijn kansen niet naar behoren verdedigen omdat ik ziek was geworden. Toch stond ik in de eerste week op de zevende plaats", vertelt Devolder in Het Laatste Nieuws.

"Ondertussen nam ik twee sabbatjaren, maar nu ben ik "in het kopke" klaar om het opnieuw te proberen in de Tour."

Devolder gaat de Tour niet rijden als figurant. "Ik start mét ambities, zowel voor het klassement als voor een ritzege. Ik ben misschien niet de gevleugelde klimmer, maar als ik top ben kan ik met de beteren mee. En in het tijdrijden hoef ik voor niemand onder te doen."

Blijft natuurlijk de vraag of zijn team ook inderdaad startrecht krijgt in de Ronde van Frankrijk. "Volgens Hilaire Van der Schueren zou dat geen probleem mogen zijn. Het ziet er naar uit dat Vacansoleil straks zijn grote debuut maakt in de Tour. Ik geloof hem."
Schrijf hem maar op hoor, wel of geen Contador.
pi_90353433
quote:
Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Schrijf hem maar op hoor, wel of geen Contador.
ah dus hij wint vlaanderen weer komend seizoen
  Trouwste user 2022 donderdag 23 december 2010 @ 18:39:05 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_90353537
Leuk :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_90354882
Ik snap niet dat hij zich niet gewoon op 1-daagse wedstrijden en korte rondes richt.
  donderdag 23 december 2010 @ 20:25:51 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90358390
Leert ie het nou nooit :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90358425
ter voorbereiding rijdt hij het gehele voorjaar excl. San Remo en Gent-Wevelgem
  donderdag 23 december 2010 @ 21:17:00 #199
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_90361260
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef franklop het volgende:
ter voorbereiding rijdt hij het gehele voorjaar excl. San Remo en Gent-Wevelgem
Waarin hij zonder twijfel de Omloop, de Ronde of Parijs-Roubaix gaat winnen en desgevallend de rest van het seizoen achterover kan leunen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 23 december 2010 @ 23:16:27 #200
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_90368261
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Szura het volgende:
Leert ie het nou nooit :')
Is er een renner met een grotere plaat voor z'n kop? Serieuze vraag. Ik kan er nl. geen bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')