quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef FP128 het volgende:
Wat Maassen heeft gedaan gaan gewoon alle perken te buiten,ongeacht of hij nu wel of niet de camera en het meisje haar verdriet compenseert. Ik zeg dat er een dag komt dat er wat gasten uit hun publiek,of waar dan ook,opstaan als hij weer zoiets horkerigs flikt en hem een pak rammel verkopen. Wedden datie dat nooit meer zomaar mensen of hun apparatuur kapot durft te maken? Of gaatie zitten grienen bij Paul&Witteman dat wij hem overkomen is buiten alle proporties is.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien moet je ook maar eens op een podium gaan staan
![]()
Als publiek weet je dat er bij zo'n beetje elke cabaretier tenminste één persoon in de zaal zit die die avond de lul is, als je daar niet tegen kan moet je maar naar een musical gaan ofzo..
Ik denk overigens dat als het een gewone bezoeker met een simpel compactcameraatje was geweest dan had Theo die camera ook vast niet kapot gegooid, maar dit was een professionele fotograaf met een gigantische dSLR.
Hij is op dat moment geconcentreerd bezig met z'n show en dan hoor je de hele tijd het geklik van de camera terwijl je daar afspraken over gemaakt had, ik kan me best voorstellen dat je dan kwaad wordt.
Nou Theo Maassen is wat mij betreft niet onmisbaar hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef Farenji het volgende:
Iedereen die zegt dat Maassen "natuurlijk niet boven de wet staat": dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend als het klinkt. Er bestaat een traditie van eeuwen en eeuwen oud, te vinden in zeer veel culturen, waar "hofnarren" bestaan die alles straffeloos mochten doen, ook de machthebbers beledigen, dingen kapotmaken etc. Omdat ze een soort van onmisbare functie vervulden, nl relativatie en iedereen een spiegel voorhouden, kwamen ze ermee weg. Niet dat dit alles maar meteen acceptabel maakt maar goedbeschouwd is iemand als Maassen ook een soort van "hofnar" en kan hij in dat opzicht best gedeeltelijk buiten (niet per se boven) de wet staan.
15 Decibel? 25 decibel?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef SiGNe het volgende:
Ja, een spiegelreflex werkt met een spiegeltje dat omgeklapt wordt, dat geeft een soort klik geluid
Jawel hoor... Ik heb wel eens gehad dat er iemand tijdens een theatervoorstelling foto's zat te maken (met toestemming, dat wel). Ik zat twintig rijen verder en tijdens de dialoog hoor je dat gewoon.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
15 Decibel? 25 decibel?
In ieder geval niet meer dan het volume van de gene voor je die uit ademt.
Dat klikken hoor je echt wel duidelijk. Het is alsof iemand met hakken op een harde vloer loopt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
15 Decibel? 25 decibel?
In ieder geval niet meer dan het volume van de gene voor je die uit ademt.
Of wat te denken van een snelle reeks actiefoto's na elkaar (vaak wordt dat gedaan om thuis de beste er uit te kunnen zoeken). Een spiegelreflex is zeker geen geruisloze camera inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Merkie het volgende:
Dat klikken hoor je echt wel duidelijk. Het is alsof iemand met hakken op een harde vloer loopt.
Helemaal prima dat Theo dat filmpje van Campustv afpaktequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat is precies de scoop waarop CampusTV aasde, dus ook dát kan ik me best voorstellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |