abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59145062
Wat Maassen heeft gedaan gaan gewoon alle perken te buiten,ongeacht of hij nu wel of niet de camera en het meisje haar verdriet compenseert. Ik zeg dat er een dag komt dat er wat gasten uit hun publiek,of waar dan ook,opstaan als hij weer zoiets horkerigs flikt en hem een pak rammel verkopen. Wedden datie dat nooit meer zomaar mensen of hun apparatuur kapot durft te maken? Of gaatie zitten grienen bij Paul&Witteman dat wij hem overkomen is buiten alle proporties is.
75 topics = FIN
pi_59146704
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef FP128 het volgende:
Wat Maassen heeft gedaan gaan gewoon alle perken te buiten,ongeacht of hij nu wel of niet de camera en het meisje haar verdriet compenseert. Ik zeg dat er een dag komt dat er wat gasten uit hun publiek,of waar dan ook,opstaan als hij weer zoiets horkerigs flikt en hem een pak rammel verkopen. Wedden datie dat nooit meer zomaar mensen of hun apparatuur kapot durft te maken? Of gaatie zitten grienen bij Paul&Witteman dat wij hem overkomen is buiten alle proporties is.

Misschien moet je ook maar eens op een podium gaan staan
Als publiek weet je dat er bij zo'n beetje elke cabaretier tenminste één persoon in de zaal zit die die avond de lul is, als je daar niet tegen kan moet je maar naar een musical gaan ofzo..

Ik denk overigens dat als het een gewone bezoeker met een simpel compactcameraatje was geweest dan had Theo die camera ook vast niet kapot gegooid, maar dit was een professionele fotograaf met een gigantische dSLR.
Hij is op dat moment geconcentreerd bezig met z'n show en dan hoor je de hele tijd het geklik van de camera terwijl je daar afspraken over gemaakt had, ik kan me best voorstellen dat je dan kwaad wordt.
pi_59147652
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Misschien moet je ook maar eens op een podium gaan staan
Als publiek weet je dat er bij zo'n beetje elke cabaretier tenminste één persoon in de zaal zit die die avond de lul is, als je daar niet tegen kan moet je maar naar een musical gaan ofzo..

Ik denk overigens dat als het een gewone bezoeker met een simpel compactcameraatje was geweest dan had Theo die camera ook vast niet kapot gegooid, maar dit was een professionele fotograaf met een gigantische dSLR.
Hij is op dat moment geconcentreerd bezig met z'n show en dan hoor je de hele tijd het geklik van de camera terwijl je daar afspraken over gemaakt had, ik kan me best voorstellen dat je dan kwaad wordt.

geklik?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_59147694
Ja, een spiegelreflex werkt met een spiegeltje dat omgeklapt wordt, dat geeft een soort klik geluid
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 16:19:06 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_59148051
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:41 schreef Farenji het volgende:
Iedereen die zegt dat Maassen "natuurlijk niet boven de wet staat": dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend als het klinkt. Er bestaat een traditie van eeuwen en eeuwen oud, te vinden in zeer veel culturen, waar "hofnarren" bestaan die alles straffeloos mochten doen, ook de machthebbers beledigen, dingen kapotmaken etc. Omdat ze een soort van onmisbare functie vervulden, nl relativatie en iedereen een spiegel voorhouden, kwamen ze ermee weg. Niet dat dit alles maar meteen acceptabel maakt maar goedbeschouwd is iemand als Maassen ook een soort van "hofnar" en kan hij in dat opzicht best gedeeltelijk buiten (niet per se boven) de wet staan.
Nou Theo Maassen is wat mij betreft niet onmisbaar hoor .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_59148399
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef SiGNe het volgende:
Ja, een spiegelreflex werkt met een spiegeltje dat omgeklapt wordt, dat geeft een soort klik geluid
15 Decibel? 25 decibel?

In ieder geval niet meer dan het volume van de gene voor je die uit ademt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:47:56 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59148849
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

15 Decibel? 25 decibel?

Jawel hoor... Ik heb wel eens gehad dat er iemand tijdens een theatervoorstelling foto's zat te maken (met toestemming, dat wel). Ik zat twintig rijen verder en tijdens de dialoog hoor je dat gewoon.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:22:02 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59175933
Ongelofelijk lompe actie van Maassen. Toont aan wat een duivels mensen kunnen worden zodra ze hun omgeving in hun macht hebben.

Ik snap niet hóe ver je in je grootheidswaan kan gaan, dat je het lef hebt om de peperdure camera van een ander kapot te smijten, alleen omdat je publiek daarom vraagt. Dan moet er echt iets in je kop zijn geknapt.

Excuses zijn gemaakt, schade is vergoed; maar ik hoop dat die knakker doorheeft dat er ook een grens is aan wat toelaatbaar is op het toneel. Op dit soort megalomane "humor" pis ik graag mijn blaas leeg.

O ja, spuit elf.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:47:21 #209
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59176850
-dubbel-
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:47:39 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59176854
Zullen we anders gewoon zijn poten breken als-ie het weer eens flikt om een Europacup uit een of andere vitrine te stelen? Voor wat, hoort wat -- en achteraf kunnen we altijd huilerig onze excuses aanbieden.
pi_59176892
Om dat dan gelijk 2x te doen, is wel heel rigoreus....
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:50:30 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59176923
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

15 Decibel? 25 decibel?

Dat klikken hoor je echt wel duidelijk. Het is alsof iemand met hakken op een harde vloer loopt.
2000 light years from home
pi_59177041
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef Merkie het volgende:
Dat klikken hoor je echt wel duidelijk. Het is alsof iemand met hakken op een harde vloer loopt.
Of wat te denken van een snelle reeks actiefoto's na elkaar (vaak wordt dat gedaan om thuis de beste er uit te kunnen zoeken). Een spiegelreflex is zeker geen geruisloze camera inderdaad.
pi_59177266
Wat Ringo zegt.

Ook al heb je last van het klikken van de camera, kan je ook de lichten laten aandoen en haar en publique te kakken zetten, whatever. Non-excuus. Ieder argument trouwens, in dit opzicht. Hij moet gewoon niet zoveel snuiven. Aansteller.
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:34:27 #215
167633 Giechel_Ho
Sowwyyyyyy
pi_59177940
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:42 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dat is precies de scoop waarop CampusTV aasde, dus ook dát kan ik me best voorstellen
Helemaal prima dat Theo dat filmpje van Campustv afpakte Die nep-reportertjes van vage internetsites moeten eens kappen met die kutfilmpjes en niet zeiken als ze met eigen vuur worden bestreden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')