quote:Stijlloze kijktip voor vanavond: TBS, met Theo Maassen. De cabaretier uit Eindhoven werd bij de premiere van de film al geroemd om zijn inlevingsvermogen, maar in het echie blijkt Theo ook redelijk gek te zijn. Zo heeft hij zojuist op het Comedy Festival in de Amsterdamse Melkweg voor een flinke rel gezorgd door de camera van een naar schatting 24-jarige bezoekster in duizend stukjes te gooien. De vrouw fotografeerde hem tijdens zijn optreden, waarop Theo zijn show onderbrak en de regie de opdracht gaf het licht aan te doen. Vervolgens kreeg de fotografe het bevel zich te melden. Toen het meisje hieraan gehoor gaf, werd haar digitale camera door Maassen afgepakt. Vervolgens vroeg hij de zaal wat ermee te doen. "Wanneer iedereen hard applaudisseert, gooi ik hem kapot, wanneer het stil blijft, krijgt mevrouw het terug." U voelt hem al aankomen: er werd volop geklapt in de zaal waarop Theo de camera in gruzelementen gooide. Het meisje barstte in huilen uit en ook vanuit de zaal kreeg de cabaretier een fluitconcert en een scheldkanonnade over zich heen. Daarop begon Theo te flippen en na een korte discussie riep hij dat een ieder die het niet met het voorval eens was, de zaal te verlaten. Enkele tientallen mensen verlieten daarop de voorstelling terwijl hen door Gekke Theo werd toegevoegd: "Donder maar gewoon op, voor jullie tien anderen." Tot zover Shownieuws, de excuses ziet u maandag in RTL Boulevard...
GeenStijl.nl
http://www.geenstijl.nl/m(...)ij_theo_maassen.html
quote:Update: Theo Maassen is door de politie opgepakt voor verhoor. De fotografe, Ilvy Njiokiktjien, heeft aangifte gedaan van vernieling. Njiokiktjien werd in januari door de jury van de Zilveren Camera uitgeroepen tot talent van het jaar. Het 15.000 euro kostende toestel dat Maassen kapot gooide, was de prijs die Njiokiktjien toen ontving.
Ach, hij zal er geen boterham minder door eten, vermoed ik ...quote:
Nee maar als 15.000 euro (waarschijnlijk nog meer) niks voor stelt, dan kan ie net zo goed stoppen met werken.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, hij zal er geen boterham minder door eten, vermoed ik ...
Jah, mensen willen actie maar vergeten even wat de gevolgen zijn.. Of ze willen het lef van Theo Maassen testen, en we weten dat hij dat heeft..quote:Op zondag 1 juni 2008 02:03 schreef TC03 het volgende:
Theo toch.
Wel gek om eerst aan te moedigen dat ding kapot te gooien, en daarna boos worden dat hij het echt doet.
Dit vind ik nog het raarste van het hele bericht.quote:naar schatting 24-jarige bezoekster
Ik ben spuit 11.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:08 schreef APK het volgende:
Klein zaaltje als het 'leegloopt' als enkele tientallen mensen weglopen.
Het zou me niet verbazenquote:Op zondag 1 juni 2008 02:21 schreef popolon het volgende:
Zaal loopt leeg en tientallen bezoekers.
Zaten er zo weinig in de zaal dan?
Daar dacht ik ook aan ja.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:08 schreef APK het volgende:
Alsof Theo zelf een mongool is en derhalve geen verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen hoeft te dragenquote:Op zondag 1 juni 2008 02:20 schreef Farenji het volgende:
Ik vind dat al de mensen die geklapt hebben maar moeten lappen voor een nieuwe camera. Niet Theo. Lekker laf en anoniem klappen maar geen verantwoordelijkheid nemen. Stelletje teringlijers.
Bron gezien?quote:Op zondag 1 juni 2008 02:08 schreef APK het volgende:
Mee eens!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:20 schreef Farenji het volgende:
Ik vind dat al de mensen die geklapt hebben maar moeten lappen voor een nieuwe camera. Niet Theo. Lekker laf en anoniem klappen maar geen verantwoordelijkheid nemen. Stelletje teringlijers.
Theo zal waarschijnlijk wel verantwoordelijkheid nemen. Maar los daarvan. Hij gaf het publiek toch de keus? Sterker nog: hij hield het publiek een spiegel voor, en toonde de lompheid van mensen in grote groepen. Individueel aangesproken had geen enkel publiekslid gevonden dat de camera kapot moest. Iedereen had, als hij het ze face to face had gevraagd, gezegd: geef toch terug joh. Maar in de grote anonieme massa verborgen verandert men in een empathieloze asociaal. Dat heeft hij toch mooi aangetoond. Een prachtig psychologisch experiment, ultieme kunst wat mij betreft.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsof Theo zelf een mongool is en derhalve geen verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen hoeft te dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |