desnoods verf je em nu gewoon en als je dat na een paar jaar zat bent kun je er alsnog vanalles aan gaan doenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:47 schreef Duvel het volgende:
Ik denk dat we, zo ver als we nu zijn, 'm nog best aardig voor elkaar gaan krijgen!
Wij doen het met een verfafkrabber. Zo haal je meteen de bovenste (meestal lelijke) laag van de trap af. De krabber moet regelmatig langs de vijl gehaald worden, wordt snel bot. Een behoorlijk klusje, maar het werkt wel!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet voor de trap
Dat is bloed, zweet en tranen!
En de lijmoplosser van HG laat een gore, vettige waas achter over de treden die je er nooit meer afkrijgt
En schuren?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Duvel het volgende:
De verfkrabber hebben wij ook ontdekt trouwens!Alleen die doet niets aan die vettige laag.
Hier krabben we de volledige bovenste laag wegquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Duvel het volgende:
De verfkrabber hebben wij ook ontdekt trouwens!Alleen die doet niets aan die vettige laag.
Kan niet als het vet is, dan 'duw' je het vet nml in het hout en maak je het lastig te bewerken!!quote:
Het hele huis dan zeker?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:06 schreef PeuRac het volgende:
ohja![]()
Afbranden is ook geen oplossing zeker
Iets harder doorsuiven en dan ben je die ook wel weer kwijt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zowat onverdunde ammonia bleek geen recept voor de trap. Wel voor hoofdpijn
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie strakke badkamer![]()
Komen er op het toilet dezelfde tegels als in de badkamer ?
Dat zijn dus andere tegels dan op de wand in de badkamer!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Op de muur de tegels die eerder foutief voor de badkamer waren geleverd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onze ronde plee
En opvouwbaarheid is een groot goed tijdens het klussen
Kloptquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:25 schreef Bartjebart het volgende:
En welpies op et toilet!
Het toilet ziet er desondanks strak uit hoor!
Zit goed ja!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Moooooooi
Een ronde plee![]()
nog nooit gezien, lijkt me
Volgens mij geen bijzondere reden... Niet voor zover wij weten in ieder gevalquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Is er een bepaalde reden voor dat de wc pot onderaan zo hoekig is ? Heb dit namelijk nog nooit gezien![]()
Is daar een bijzondere reden voor of ?
Dat wordt de stoner roomquote:
Mocht je er nog iets geniaals op bedenken, laat het dan weten. Ik heb daar ook nog werk te doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verder vandaag een soort van ladder geregeld om het trappenhuis een beetje beter te kunnen verven, maar dat wordt nog echt heel erg lastigMaar eens even zien hoe we dat gaan doen.
Leuk he, eigenwoningbezit?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb veel te veel tape-lijm binnengekregen om nog wat geniaals te kunnen bedenken
Kom een keer kijken en een kopje thee drinkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef Shirley het volgende:
Wat leuk X!
Echt een schattig huis, ben benieuwd naar de badkamer!
Alles goed verder?![]()
En ter bevestiging:quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En het laminaat ligt erin, mét plinten! Duvel belde net, en het ziet er volgens hem, super uit!
"Alles laten leggen" FTW!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Quickstep FTW!
Was dat maar waar, het ging om de wc-rolhouder, borstel, dat soort dingen. 't Badkamermeubel was heel wat duurder!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:32 schreef Charisma het volgende:
gaaf huisje , hebben jullie dus een beneden en bovenverdieping? mooie kleur ook van het laminaat![]()
en dat je de badkamermeubels mocht uitzoeken zeg !!1 alleen omdat de tegels er anders opgezet werden, joh !!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |