quote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef Snakey het volgende:
Ik vind die leidingen over de muur heen wel mooi. Die laten jullie zitten toch?
Ja, voor de retro look-and-feel natuurlijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef Snakey het volgende:
Ik vind die leidingen over de muur heen wel mooi. Die laten jullie zitten toch?
Whoei. Is er ondergrond gebruikt, zodat je er hele platen uit kan trekken?quote:Op zondag 1 juni 2008 12:31 schreef Duvel het volgende:
Oh, en we komen er achter dat degene die het kiklaminaat gelegd heeft, het hele zwikkie verlijmd heeft. Dat sloopt beroerd.
Gelukkig zaten de planken alleen met elkaar en niet met de ondervloer verlijmd, behalve de randen in de keuken. Maar hergebruik elders zit er in elk geval niet in...quote:Op zondag 1 juni 2008 13:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whoei. Is er ondergrond gebruikt, zodat je er hele platen uit kan trekken?
Kun je hier nu zo weer overheen tegelen of moet je zo'n muur eerst weer vlakken ? Het lijkt me te ruw om goed je lijm op aan te brengen zo en dit verhaal staat mij ook te wachten van de zomer ...quote:Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef Duvel het volgende:
... Ik had met de installateur afgesproken dat ik de muurtjes naast de deur tegelvrij zou maken (i.v.m. uitsteken tegels buiten deurkozijn -> lelijk), en dat ik de vloer zou uitbikken. Het muurtje ging behoorlijk vlot! De bruine tegels gingen er zelfs makkelijker af dan de witte. ...
Hoe industrieel van jullie.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, voor de retro look-and-feel natuurlijk!
Jij welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:54 schreef Zhenar het volgende:
Spannend topic!Net een reallife soap
Mogen we hier ook roddelen over de deelnemers?
Dat is dan ook blijven staan!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat fornuis ziet er wel kčk uit!
Ja, je moet het eerst aansmeren, nu is het te ongelijk. Maar dat doet de installateur!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kun je hier nu zo weer overheen tegelen of moet je zo'n muur eerst weer vlakken ? Het lijkt me te ruw om goed je lijm op aan te brengen zo en dit verhaal staat mij ook te wachten van de zomer ...
Okee, roddel 1: "Pssssst!!! Die XcUZ_Me hč? Da's echt een geile chicaquote:
Oeh, doe ze op aparte kamers!!! En geef ze allebei een ring met een halve edelsteen!! En jaren later, als ze elkaar vinden, doen ze de ringen bij elkaar EN KRIJGEN ZE SUPERKRACHTEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Da;s toch geen roddel man.
Die tweeling hč, krijgen die allebei een aparte kamer of moeten ze samen op 1 kamer?
(Zo krijg je de roddels op gang).
Nou ik neem aan dat XM en Duuv ze niet opsluiten hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, doe ze op aparte kamers!!! En geef ze allebei een ring met een halve edelsteen!! En jaren later, als ze elkaar vinden, doen ze de ringen bij elkaar EN KRIJGEN ZE SUPERKRACHTEN!!!!!!!![]()
![]()
Ik twijfel nog een beetje... Neig naar opschuren, beitsen en aflakken, maar de trap kraakt wel. Dus misschien een loper ofzo. Of een kleurtje. Maar, geen tapijt, want dan had ik niet al die lijm er af staan bikkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb het topic nu pas fatsoenlijk doorgelezen, wat een hel die trap! Wat ga je daar verder mee doen? Mooi schuren en beitsen, een kleurtje schilderenof weer tapijt erover?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd met de woning! Ziet er allemaal leuk uit! Dit wil ik wel volgen.
Het lijkt wel een fietssleuteltjequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan alles opnieuw spachtelputzen zeker
Maar het is wel raar, een sleutel achter een plint plakken
20:00 inmiddelsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:in Gouda? No way
![]()
Supermarkten dicht na 18:00 en op Zon en feestdagen, geen metro iedere 2 minuten, geen nachtwinkels, een station waar je 45 minuten mag wachten tot het treinverkeer weer op gang komt![]()
...
Zie je wel. Straatnieuwsverkopers zijn misschien hinderlijk, ECI verkopers misschien nog erger, aan hangnegerts kan je je ergeren, maar het meest hinderlijke tot nu toe vindt ik wel de "mag ik voor je bidden" mensen die altijd in het centrum van zwolle de doorgang blokkeerdequote:Op woensdag 4 juni 2008 17:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
20:00 inmiddels. MAar niks is open op zondag, de gemeenteraad wordt gedomineerd door zure Christenen en er is nooit wat te doen
ik zag de foto idd, dat ze alle spullen in de bak hadden gezetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zijn ook erg blij met de klodders cement op onze nieuwe douchebak... Maar we hopen / verwachten dat de installateurs vaker met dit bijltje hebben gehakt en het dus makkelijk te verwijderen is.
Wij hebben nog steeds rode verf in onze badkamer....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
We zijn ook erg blij met de klodders cement op onze nieuwe douchebak... Maar we hopen / verwachten dat de installateurs vaker met dit bijltje hebben gehakt en het dus makkelijk te verwijderen is.
Ik lees vettig en ik denk: ammoniak? Daarmee krijg je echt heeel goed vettige dingen weg. Misschien een pogingkje waard..quote:Op maandag 9 juni 2008 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet voor de trap
Dat is bloed, zweet en tranen!
En de lijmoplosser van HG laat een gore, vettige waas achter over de treden die je er nooit meer afkrijgt
Gepoogd en gefaald.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:08 schreef nein het volgende:
[..]
Ik lees vettig en ik denk: ammoniak? Daarmee krijg je echt heeel goed vettige dingen weg. Misschien een pogingkje waard..
Ammoniakquote:Op maandag 9 juni 2008 15:08 schreef nein het volgende:
[..]
Ik lees vettig en ik denk: ammoniak? Daarmee krijg je echt heeel goed vettige dingen weg. Misschien een pogingkje waard..
In de categorie: Je bent toch van je lijm af?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dus: gebruik nooit lijmoplosser van HG, want het is bagger!
Je krijgt er alleen een andere plakkerige substantie voor terugquote:Op maandag 9 juni 2008 16:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In de categorie: Je bent toch van je lijm af?
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen een andere plakkerige substantie voor terug
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]zeker weten dat het Duvel niet was?
We geven al genoeg geld uitquote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:23 schreef Isegrim het volgende:
http://www.upstairs.nl/nl/
Dat niks voor jullie? Dat scheelt een hoop werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |