Bejaardenhuis ofzo geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
[..]
Waar is dat? Ik ken het niet
Begint inderdaad opnieuw (dichtbij) te donderen hier
Politie voor de kerkquote:Op zondag 1 juni 2008 00:06 schreef marcel-o het volgende:
webcam amersfoort : http://amersfoortcam.vedor.nl/
gaat wel los daar
Oeoe cool, zal wel schrikken geweest zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Bliksem die aan de overkant van de straat inslaat is best gaaf*PANG!*
Net een geweerschot op een meter afstand. Morgen eens kijken of er een boom stuk is oid.
(in Rhenen btw. Vlak bij Wageningen)
Ik schrok me de pleuris jaquote:Op zondag 1 juni 2008 00:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oeoe cool, zal wel schrikken geweest zijn
Molukkers...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Tussen Goude en Utrecht staat een trein midden in een weiland stil. Geen licht, geen stroom helemaal niks. Altijd gezellig zo s'nachts.
quote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Tussen Gouda en Utrecht staat een trein midden in een weiland stil. Geen licht, geen stroom helemaal niks. Altijd gezellig zo s'nachts.
Hier in alphen wel.. al het rode/paarse kwam hier zo'n beetje over volgens buienradar enz. Veel gedonder en 2x in het park hier zien inslaan.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:23 schreef kepler het volgende:
Veel mooie flitsen gezien in Rdam, en een hoop gedonder in de verte. Maar echt spectaculair was het niet
pics idd ja...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:21 schreef Oom_Agent het volgende:
Tussen Gouda en Utrecht staat een trein midden in een weiland stil. Geen licht, geen stroom helemaal niks. Altijd gezellig zo s'nachts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
in amsterdam noord donder bliksem en keiharde regenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:30 schreef anne_Chris het volgende:
A'dam westelijkste puntje hier, al een half uur harde donder & bliksem - het blijft echt hangen![]()
Het is meer een hele lange strook die over het midden van het land trekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:30 schreef anne_Chris het volgende:
A'dam westelijkste puntje hier, al een half uur harde donder & bliksem - het blijft echt hangen![]()
Ook niet als je de sluiter gewoon 30 seconden ontspant?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:35 schreef Hukkie het volgende:
Tis hier in Leiden ook flink aan het zeiken en flitsen. Probeer wat foto's te maken maar tot nu toe staat er weinig zinnigs op.
wees blij, ik ben bij de 1e flitsen met statief en al de auto ingestapt, om vervolgens met niks anders dan lege beelden (met uitzondering van 1 foto met 3 streepjesquote:Op zondag 1 juni 2008 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Flink hard onweer net gehad in Amersfoort. Diverse auto alarmen gingen zelfs af! Wel een verrassing, ik dacht aan de hand van de radarbeelden te zien dat het meeste ten zuiden van Amersfoort langs trok en ineens zat ik er middenin.Jammer dat het zo plotseling op kwam zetten, nu had ik geen tijd om camera apperatuur op te stellen.
![]()
Heb je vanuit de auto foto's proberen te maken? Of ben je onder een viaduct ofzo gaan staan? Ik ben er altijd een beetje huiverig voor om de dure camera en lenzen naar buiten te stormen bij onweer.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:50 schreef LoggedIn het volgende:
wees blij, ik ben bij de 1e flitsen met statief en al de auto ingestapt, om vervolgens met niks anders dan lege beelden (met uitzondering van 1 foto met 3 streepjes) thuis te komen.. 't was K-U-T
je camera moet je wel droog zetten jaquote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heb je vanuit de auto foto's proberen te maken? Of ben je onder een viaduct ofzo gaan staan? Ik ben er altijd een beetje huiverig voor om de dure camera en lenzen naar buiten te stormen bij onweer.
Sluiter staat op 10 seconden, maar het onweer lijkt precies boven de flat te zijn en aangezien het buiten giet kan ik mn camera niet te ver aan de rand van het balkon zetten.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ook niet als je de sluiter gewoon 30 seconden ontspant?
vindt je n vaste sluitertijd niet superirritant? Ik weet nog wel dat ik een keer met mn compact probeerde fotos te maken, maar dat de bliksem iedere keer precies tussen 2 fotos in vielquote:Op zondag 1 juni 2008 00:59 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Sluiter staat op 10 seconden, maar het onweer lijkt precies boven de flat te zijn en aangezien het buiten giet kan ik mn camera niet te ver aan de rand van het balkon zetten.
Ja wel irritant ja, en heb ook menig flits gemist omdat de cam aan het denken was, maar ik heb alleen maar mijn Canon PSA650 compactcamera. Zo'n handmatige sluiterbediening zou erg handig zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:03 schreef LoggedIn het volgende:
vindt je n vaste sluitertijd niet superirritant? Ik weet nog wel dat ik een keer met mn compact probeerde fotos te maken, maar dat de bliksem iedere keer precies tussen 2 fotos in vielNou wastie ook supertraag in het verwerken van 10s sluitertijd..
Het best is eigenlijk een Bulb stand. Ideaal, als er wat flitsen geweest zijn dan kun je gewoon de sluiter sluiten, en weer een nieuwe foto maken.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:03 schreef LoggedIn het volgende:
vindt je n vaste sluitertijd niet superirritant? Ik weet nog wel dat ik een keer met mn compact probeerde fotos te maken, maar dat de bliksem iedere keer precies tussen 2 fotos in vielNou wastie ook supertraag in het verwerken van 10s sluitertijd..
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:09 schreef Hukkie het volgende:
Ja wel irritant ja, en heb ook menig flits gemist omdat de cam aan het denken was, maar ik heb alleen maar mijn Canon PSA650 compactcamera. Zo'n handmatige sluiterbediening zou erg handig zijn.
CHDK firmware add-on for Canon's Digic II & Digic III cameras!quote:Motion detection is the ability of the camera to detect motion (or a change in light intensity) in one or more predefined sections of the image. A CHDK script can then use that information to do things (like, take a picture! or start a video!). This has been used for some rather cool applications, like photographing lightning strikes, using a light source as a remote trigger, and unattended surveillance.
mjah, ik hang mn draadontspanner aan mn camera & zet em in bulb mode.. Hoef em eigenlijk nieteens vast te houden, ideale combinatiequote:Op zondag 1 juni 2008 01:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het best is eigenlijk een Bulb stand. Ideaal, als er wat flitsen geweest zijn dan kun je gewoon de sluiter sluiten, en weer een nieuwe foto maken.
Heeft iemand Harald nog gespot sinds ie op de dijk heeft gestaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:13 schreef Haraldvdl het volgende:
harald is samen met drie anderen naar de dijk om het onweer te fotograferen...
Volgens mij zit een familie lid weer onder mijn naam te postenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft iemand Harald nog gespot sinds ie op de dijk heeft gestaan?
Mooie foto's!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef Haraldvdl het volgende:
Deze foto's zijn van 30 mei 2008.
Toen het begon te onweren zijn we naar de dijk gereden.![]()
Voor de mensen die uit mijn buurt komen.
Foto 1 t/m 3: Zijn op de dijk bij pannerden (bij het pontje naar Doornenburg) gemaakt in de richting van Huissen - Arnhem.
Foto1:
[ afbeelding ]
Foto2:
[ afbeelding ]
Foto4:
[ afbeelding ]
Foto 4 en 5: Zijn op op dezelfde dijk gemaakt alleen richting Duiven - Zevenaar.
Foto4:
[ afbeelding ]
Foto5:
[ afbeelding ]
Hopelijk dinsdag in het noorden ook flink wat onweer en regen!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef dimage het volgende:
ze hebben het er over dat vooral dinsdag een beroerde dag gaat worden. Daarna afkoeling. Ben benieuwd
In zevenaar 21,4 graden en luchtvochtogheid 92% en de zon begint nu pas te schijnenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:33 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Hopelijk dinsdag in het noorden ook flink wat onweer en regen!
Trouwens in Groningen op dit moment 23,1 graden!![]()
Volgens mij is dat een algemeen alarm.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:47 schreef Radio-silence het volgende:
Trouwens op www.meteoalarm.eu staat een onduidelijk teken bij Frankrijk [ afbeelding ] .
Wat bedoelen ze hiermee, want dit teken staat niet in de legenda.
Volgens meteoalarm, geen alarm in Duitsland etc op onweer
Oke dat zal best wel is kunnen idd.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:50 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen alarm.
Maar als je bij nederland kijken en dan op maandag
[ afbeelding ]
Ja ik ook, maar als we een beetje geluk hebben gaat dat wel weer lukken. gezien de temperatuursstijging en de hooge luchtvochtigheid hier in gelderland. verwacht ik rond een uurtje of 22:00 wel weer een onweersbui.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:54 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Oke dat zal best wel is kunnen idd.![]()
Maar vandaag is het geen maandag, ik wil vanavond gewoon lekker onweer en fotootjes kunnen schieten!
En het liefst van auto's die drijvend de straat doorkomen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |