Lens?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Babel valt af dan neem je gewoon een andere aanvaller. Dan is Makaaiij de beste
Landzaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:42 schreef tong80 het volgende:
Als ooijer uitvalt neemt ie dan Sibon mee ?
Als iedere linie voldoende is vertegenwoordigd, neem je de beste van de afvallers mee. Dan komt Boula voor mij, en voor Van Basten, boven Koevermans, Urby, Boschker, Landzaat en de andere afvallers.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is overmacht, dat Mathijsen ZO dramatisch was, wist onze Marco ook niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Lens geldt hetzelfde als voor Marcellis: Olympische Spelenquote:
Want die domme clown heeft geen verstand van voetbal!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit is overmacht, dat Mathijsen ZO dramatisch was, wist onze Marco ook niet.
Is dat dan tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor Lens geldt hetzelfde als voor Marcellis: Olympische Spelen
Bullshit! Ik bedoel: wat een n00bs bij de knvb. Wie heeft dat bedacht? Die salonfascist van een KeSSler zeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, maar spelers mogen niet met beide toernooien mee. Volgens de KNVB
Nee, maar spelers mogen niet met beide toernooien mee. Volgens de KNVBquote:
Hooguit Drenthe, maar die moet ook naar de OS en is voor het EK niet op tijd fitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:47 schreef DemonCleaner het volgende:
6 verdedigers meenemen is gewoon krom natuurlijk als je met een viermansverdediging speelt. Als de selectie van het begin af aan al wat logischer opgebouwd was geweest, had Afellay er niet ingezeten, maar Boulahrouz. Dan had Van Basten nu Afellay erbij kunnen halen om Babel te vervangen.
Daarnaast is er geen speler die de rol van Babel in kan vullen en die nog niet bij de selectie zit. Blijkt wel uit de suggesties in de diverse topics.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:47 schreef DemonCleaner het volgende:
6 verdedigers meenemen is gewoon krom natuurlijk als je met een viermansverdediging speelt. Als de selectie van het begin af aan al wat logischer opgebouwd was geweest, had Afellay er niet ingezeten, maar Boulahrouz. Dan had Van Basten nu Afellay erbij kunnen halen om Babel te vervangen.
Daarnaast is er geen speler die de rol van Babel in kan vullen en die nog niet bij de selectie zit. Blijkt wel uit de suggesties in de diverse topics.
Klopt, die had hij anders nog wel op kunnen roepen, maar omdat ie al geblesseerd was tel ik die niet meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hooguit Drenthe, maar die moet ook naar de OS en is voor het EK niet op tijd fit
Dan zijn we het eensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Klopt, die had hij anders nog wel op kunnen roepen, maar omdat ie al geblesseerd was tel ik die niet mee
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:42 schreef tong80 het volgende:
Als ooijer uitvalt neemt ie dan Sibon mee ?
Ja, ik vind Babel ook erg goed. Zou hem zelfs graag in de basis zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:16 schreef Pedroso het volgende:
Goede zaak. Wel ontzettend jammer dat Babel afvalt. In tegenstelling tot veel anderen vind ik het wel een speler met veel potentie, is aanvallend gezien wel een aderlating. Bouhla erbij is altijd goed, alleen ben ik bang dat hij toch te weinig speelritme heeft en dat niet in enkele wedstijden weer terug heeft.
Makaay de beste? Kom op zeg die gozer zit aan het eind van zijn carrierequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom, je hebt Huntelaar als centrum spits, als het Ruud het niet goed doet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Svp geen Ooijer!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:00 schreef rja het volgende:
[..]
Waarom, je hebt Huntelaar als centrum spits, als het Ruud het niet goed doet.
In de verdediging hebben we een probleem, Ooiier terug naar achteren, niet als vleugelverdediger, beviel me niet goed donderdag, Boula er voor en Mathijssen er uit.
Ik vond Boula niet echt goed donderdag, hij heeft morgen een wedstrijd om de basis te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |