(kut op quote drukken inplaats van editquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:36 schreef Flepke het volgende:
*(leren) parachute springen
*bungeejumpen
*wereld steden bezoeken
BASE-jumpen lijkt me leuker trouwensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
(kut op quote drukken inplaats van edit)
Hmm, maar dan moet je wel zelf kunnen springen zonder instructeur...quote:
mja, veel geld hebben hoort eigenlijk ook wel in dat rijtje thuisquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hmm, maar dan moet je wel zelf kunnen springen zonder instructeur...
Dat kost me nou net iets te veel geld
Dat is echt zo'n cliche uitspraak he.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga me niks opleggen. Ik ga waar de wind me brengt zal ik maar zeggen.
Nee hoor, meer spontaner dan dat geplan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n cliche uitspraak he.
Als je niks onderneemt doe je ook niks.
Ik dicteer je helemaal niets, waaruit trek je deze foute conclusie?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
Probeer mij niet te dicteren waar ik wel of niet op mag reageren. Dank u wel voor de medewerking.
Ik had het ook niet over opleggen, maar meer dingen die je graag gedaan wilt hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:22 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga me niks opleggen. Ik ga waar de wind me brengt zal ik maar zeggen.
Ik wil helemaal niet lief doenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:44 schreef qu63 het volgende:
Ohja, en lief doen in mijn topic alsjeblieft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |