quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:03 schreef Oldenzaal het volgende:
1 voordeel, als jullie wat krijgen, hoeft hij zich in ieder geval niet meer voor te stellen aan de familie!!!
Is ie gek op je of wil die er gewoon nog een keer overheen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef missiej18 het volgende:
het klinkt een beetje raar maar mijn neef is gek op me ..
We hebben dat weekend ook het bed gedeeld..
ja hij is echt gek op me heeft me zelfs gevraagd bij hem te kome wone ga daar binnekort studere en hij zou echt alles voor me doen enz :S weet eht nie wa k hier mee moetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:25 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
Is ie gek op je of wil die er gewoon nog een keer overheen?
Ik ook! Ik vind je helemaal geweldig. Ik doe (bijna) alles voor je. Kom je bij me wonen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:44 schreef missiej18 het volgende:
[..]
ja hij is echt gek op me heeft me zelfs gevraagd bij hem te kome wone ga daar binnekort studere en hij zou echt alles voor me doen enz :S weet eht nie wa k hier mee moet
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef missiej18 het volgende:
het klinkt een beetje raar maar mijn neef is gek op me ..
Eerst was er niets aan de hand tot hij me een weekendje weg cadeau gaf ik wist van nix en opeens begon te zggen wat ben jij groot geworden al een echte dame hij is nu 23 en ik 17 ...
We hebben dat weekend ook het bed gedeeld.. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet en hoe het nu verder moet vind het zo stom om het er met iemand over te hebben..
Ik hoop het laatstequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:19 schreef Farenji het volgende:
Wat vind je er zelf van? Je zegt dat hij gek op je is maar als jullie het bed gedeeld hebben moet je zelf toch ook iets voor hem voelen? Of deel je het bed met iedereen die zegt dat ie gek op je is?
Whehe!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef TubewayDigital het volgende:
en jij bent man? Dan zou hij neef en nicht tegelijk zijn
Don't underestimate the power of inteelt.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:59 schreef Slarioux het volgende:
Je krijgt tegenwoordig een boel overheidssteun als je een mongooltje werpt. Gewoon doen dus.
Gelijk afschieten dat soort mongolen. Familieliefdes mogen van mij zo enkeltje zon krijgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef Tally het volgende:
Een vriendin van me is met haar neef getrouwd en hebben samen een ontzettend leuk zoontje..
Als jij niets wil van hem dan zeg je dat.. Ben jij ook gek op hem dan kan je het een kans geven..
Afschieten hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:55 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Gelijk afschieten dat soort mongolen. Familieliefdes mogen van mij zo enkeltje zon krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |