abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59262510
Vraagje, ik heb een duplicaat nodig van mijn theorie bewijsje. (ben hem echt kwijt), op de website van het CBS lees het ik het volgende:
quote:
Wat moet ik naar het CBR meenemen voor een duplicaat theoriecertificaat?

* één pasfoto
* een verklaring van vermissing (proces verbaal)
* een geldig identiteitsbewijs
* ¤ 18,20
Moet ik serieus aangifte gaan doen van vermissing bij de politie hiervoor..?!
pi_59262634
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef marcdelange12345 het volgende:
Ik begrijp je punt. Maar de weg was bijna leeg

Maar laten we er maar over ophouden. Een ding waar je wel wat over kan zeggen is de absurt lange wachttijden....
Bovag nieuwsbrief:
quote:
Flexibele quotering hoopgevend / Bromfietspraktijkexamen uitgesteld

2 juni 2008

Geachte leden,

Graag vragen wij uw aandacht voor de volgende onderwerpen:

Flexibele quotering hoopgevend
Op vrijdag 30 mei jongstleden hebben BOVAG Rijscholen en CBR nader overleg gevoerd over maatregelen om de wachttijden voor de CBR-examens terug te dringen. De per 26 mei jongstleden ingevoerde Flexibele Quotering voor B-examens laat hoopgevende signalen zien. De reserveringstermijnen zijn overal in het land duidelijk verlaagd, naar 6,5 week gemiddeld (landelijk) op 30 mei 2008. Dit is een hoopgevende ontwikkeling die aantoont dat de op 26 mei ingevoerde korte termijn maatregelen vooralsnog lijken te werken.

De Helpdesk Reserveringstermijnen, die door CBR is ingericht om beargumenteerde verzoeken van rijschoolhouders adequaat te kunnen verwerken, doet zijn werk naar behoren. Deze helpdesk kan de vragen goed aan en zorgt er zo voor dat de huidige quoteringsmaatregelen flexibel van aard zijn.

Vervolgens zal nu worden bekeken welke maatregelen kunnen worden toegepast bij de theorie-examens en bij de A-examens, om ook hier de reserveringstermijnen (wachttijd) beheersbaar te maken.

Met CBR is tevens overlegd over maatregelen op de langere termijn, die ingevoerd kunnen worden per 1 januari 2009. Deze lange termijn maatregelen liggen in het verlengde van de flexibele quotering. De kern is ook hier dat de relatie tussen examenkandidaat en te reserveren examencapaciteit wordt teruggebracht en dat lege examenblokken twee weken voor de examendatum automatisch in de etalage geplaatst zullen worden. Binnenkort zult u over deze structurele maatregelen meer gedetailleerde informatie ontvangen.
pi_59262676
fuck.......dubbel
pi_59270625
Als ik met de oefentoetsen steeds geslaagd ben (1keer gezakt, daarna zelfde toets nog een keer gemaakt, toen geslaagd) kan ik er dan van uit gaan dat ik mijn examen goed ga maken? Of zijn het hele andere vragen of weet ik veel?

Moet zo theorie halen om half 2
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_59271055
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als ik met de oefentoetsen steeds geslaagd ben (1keer gezakt, daarna zelfde toets nog een keer gemaakt, toen geslaagd) kan ik er dan van uit gaan dat ik mijn examen goed ga maken? Of zijn het hele andere vragen of weet ik veel?

Ligt eraan welke oefentoetsen. Ik ben niet echt enthousiast over de ANWB, die dekken niet alle vragen goed. Vekabest is en Verjo zijn beter .
pi_59271440
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ligt eraan welke oefentoetsen. Ik ben niet echt enthousiast over de ANWB, die dekken niet alle vragen goed. Vekabest is en Verjo zijn beter .
Ik heb een theorieweekend gevolgd en daarvan heb ik een cd + boek gehad van Vekabest 2008.

ANWB heb ik zelf ook, vind ik niet zo denderdend.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:40:22 #182
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_59271498
Zo m'n eerste rijles (Auto B)

Heb er zin in! Simulator was wel leuk maar dat heb je na 'n paar keer ook wel gezien

@ hierboven ergens; ik heb theorie ook geleerd met Vekabest. ANWB vond ik niet fijn leren tbh...
pi_59271509
http://www.verkeerenwater(...)06_tcm195-160624.pdf

Even dit documentje doorlezen en je slaagt 100%.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:45:12 #184
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59271617
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:

Al zou je dezelfde vragen krijgen, dan kan je nog van de spanning/zenuwen een verkeerd antwoord geven

Gewoon de vragen goed lezen, en goed kijken naar de plaatjes. Niet denken da ter een fout gemaakt is door het CBR bij het examen. Er worden er veel op een dag afgenomen, en dat al tig jaar, dus ze zullen het echt wel weten
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59272855
Zo, daarnet even mijn rijbewijs aangevraagd bij het gemeentehuis, volgende week is hij binnen
pi_59274114
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:32 schreef SjaakSjofel het volgende:
Zo, daarnet even mijn rijbewijs aangevraagd bij het gemeentehuis, volgende week is hij binnen
Ga er maar vanuit dat die er vrijdag middag ligt.
pi_59274199
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:22 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat die er vrijdag middag ligt.
Ik was ook al van plan om dan ff te gaan kijken of ze hem al hebben . Zou wel leuk zijn, dan kan ik zondag een rondje rijden

Maar 't is wel hoogseizoen voor paspoorten enzo, hè... Paspoorten en rijbewijzen worden op dezelfde plek gemaakt, dus dikke kans dat die drukte rond paspoorten (i.v.m zomervakantie) doorslaat op de snelheid van rijbewijzen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 12:33:14 #188
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59274377
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Ik was ook al van plan om dan ff te gaan kijken of ze hem al hebben . Zou wel leuk zijn, dan kan ik zondag een rondje rijden

Maar 't is wel hoogseizoen voor paspoorten enzo, hè... Paspoorten en rijbewijzen worden op dezelfde plek gemaakt, dus dikke kans dat die drukte rond paspoorten (i.v.m zomervakantie) doorslaat op de snelheid van rijbewijzen
vandaar dus ook de 4/5 werkdagen die ze er over mogen doen
It's Time To Shine
pi_59274539
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:33 schreef qu63 het volgende:

[..]

vandaar dus ook de 4/5 werkdagen die ze er over mogen doen
Ja, maar ik bedoel dus dat de kans daardoor minder groot is dattie er vrijdag al is
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:33:29 #190
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59275857
Ik heb hem gister aangevraagd, en de man die me hielp zei dat het maandag klaar zou zijn, maar ik ga ook vrijdag langs. Dan hebben ze al 4 dagen gehad, moet kunnen. Ik hoop ook dit weekend te kunnen rijden, ik wacht in spanning.
pi_59277138
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef typhoon het volgende:
Vraagje, ik heb een duplicaat nodig van mijn theorie bewijsje. (ben hem echt kwijt), op de website van het CBS lees het ik het volgende:
[..]

Moet ik serieus aangifte gaan doen van vermissing bij de politie hiervoor..?!
Staat van wel he
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59280755
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 12:26 schreef SjaakSjofel het volgende:

[..]

Snap ik. Ik heb de mijne 14 mei aangevraagt, en hij was er 19 mei al. Dat zijn 3 werk dagen.
pi_59282050
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

Staat van wel he
Nja, bij de Politie geweest, wilde geen aangifte opnemen als ze geen nummertjes van het CBR hadden dat ik ook daadwerkelijk een certificaat heb gehaald. Op naar het CBR, geven aan dat een aangifte sowieso niet meer nodig is. En er eigenlijk geen duplicaten meer worden aangemaakt aangezien de examinator het gewoon in de computer kan opzoeken.

Heb dus geen duplicaat omdat ze die ook niet wilde maken.. Ben benieuwd volgende week.
pi_59282097
Examinator kan het inderdaad in de computer opzoeken, alleen zal maar net een foutje in de computer zitten, is het toch fijn als jij dat dingetje kan laten zien.
Top 5 China producten
pi_59282204
net mijn 40e rijles gehad (zie trouwens dat alle leerlingen bij mijn rijschool over de 40 gaan*gelukkig* ), gign gewoon goed alleen vond mijn instructeur dat ik te onrustig ben. Klopt ook wel beetje. Maar die vent kan alleen slechte dingen opmerken. Nooit een complimentje of wat dan ook. Jammer dat ik neit eerder ben over overgestapt naar een andere instructeur/rijschool.

Hoeveel hebben jullie er gehad...?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:32:44 #196
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59282262
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:24 schreef rene90 het volgende:
Examinator kan het inderdaad in de computer opzoeken, alleen zal maar net een foutje in de computer zitten, is het toch fijn als jij dat dingetje kan laten zien.
Je krijgt nu gewoon niks meer mee. En van te voren controleer je of alle gegevens die ze hebben kloppen (sofinummer, naam, woonplaats, etc)
It's Time To Shine
pi_59282356
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:29 schreef Buakaw het volgende:
net mijn 40e rijles gehad (zie trouwens dat alle leerlingen bij mijn rijschool over de 40 gaan*gelukkig* ), gign gewoon goed alleen vond mijn instructeur dat ik te onrustig ben. Klopt ook wel beetje. Maar die vent kan alleen slechte dingen opmerken. Nooit een complimentje of wat dan ook. Jammer dat ik neit eerder ben over overgestapt naar een andere instructeur/rijschool.

Hoeveel hebben jullie er gehad...?
Aij jammer dat het zo gaat bij je rijschool/instructeur. Heeft dat er wellicht ook mee te maken dat je wat onrustig kan zijn? Omdat hij altijd de "slechte" dingen opnoemt en je geen complimentjes geeft? Want dat kan ik me wel goed voorstellen.
Je kan hem hier natuurlijk op aanspreken, is wel lastig uiteraard want het kan toch voor veel gezeik vormen. Hoewel je kan verwachten dat een volwassen persoon kritiek aankan.

Ik nu 14 uur, donderdag weer een dubbel uur. En mijn instructrice is een topvrouw. Sowieso altijd gezellig, goede communicatie, niet opeens rijlessen afzeggen of iets (hoorde van iemand anders dat die van de 10 geplande lessen er maar 4 had gereden echt). En ze benadert alles erg positief, als het goed gaat hoor je dat ook en als het slecht gaat ook trouwens, maar niet van "je doet het kut" maar tja, ach ik ben tevreden laten we het daar maar op houden.
Top 5 China producten
pi_59282648
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Aij jammer dat het zo gaat bij je rijschool/instructeur. Heeft dat er wellicht ook mee te maken dat je wat onrustig kan zijn? Omdat hij altijd de "slechte" dingen opnoemt en je geen complimentjes geeft? Want dat kan ik me wel goed voorstellen.
Je kan hem hier natuurlijk op aanspreken, is wel lastig uiteraard want het kan toch voor veel gezeik vormen. Hoewel je kan verwachten dat een volwassen persoon kritiek aankan.

Ik nu 14 uur, donderdag weer een dubbel uur. En mijn instructrice is een topvrouw. Sowieso altijd gezellig, goede communicatie, niet opeens rijlessen afzeggen of iets (hoorde van iemand anders dat die van de 10 geplande lessen er maar 4 had gereden echt). En ze benadert alles erg positief, als het goed gaat hoor je dat ook en als het slecht gaat ook trouwens, maar niet van "je doet het kut" maar tja, ach ik ben tevreden laten we het daar maar op houden.
hallo,

Ja het speelt zeker mee, maarja wat doe je ertegen. Elke keer vraagt ie aan het eind van de les. "hoe vond je het gaan". Ik behoudend: Ja, ging wel beter. kneus: "Ja het gaat wel ietsjes beter". Ik:

Had aan het begin wel iets anders gedacht. Is een van de 2 grootste rijscholen van mijn stad. Met meer dan 200 examens per jaar. En ze hebben ook de meeste geslaagden. (80%). Maarja als ik dit had geweten had ik wel 2 keer nagedacht.
pi_59282679
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:49 schreef Buakaw het volgende:

[..]

hallo,

Ja het speelt zeker mee, maarja wat doe je ertegen. Elke keer vraagt ie aan het eind van de les. "hoe vond je het gaan". Ik behoudend: Ja, ging wel beter. kneus: "Ja het gaat wel ietsjes beter". Ik:

Had aan het begin wel iets anders gedacht. Is een van de 2 grootste rijscholen van mijn stad. Met meer dan 200 examens per jaar. En ze hebben ook de meeste geslaagden. (80%). Maarja als ik dit had geweten had ik wel 2 keer nagedacht.
En je had ook gelijk een pakket genomen zodat je niet "terug" kon als het ware?
Top 5 China producten
pi_59282792
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

En je had ook gelijk een pakket genomen zodat je niet "terug" kon als het ware?
Nee, maar zag eigenlijk niet in waarom ik weg zou gaan. na ca 30 lessen dacht ik, wat voor een mongool zit er eigenlijk naast me. Maarja, dan weggaan vond ik al te laat. En dus kon ik het naar mijn mening beter afmaken. Durf met 100% zekerheid te zeggen dat als ik een betere instructeur had, veel verder zou zijn.

Maarja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')