Denken aan zaterdagzondagquote:Op maandag 9 juni 2008 07:31 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb al zenuwen voor het afrijden, iemand tips?
Dat zakken mij al snel honderden euro's kost.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:52 schreef rene90 het volgende:
En nog wat geleerd in al die maanden haha?
Maar blijkbaar ben je dan wel goed gezakt als je een paar maanden nodig hebt om weer herexamen te mogen doen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zakken mij al snel honderden euro's kost.
Mijn instructrice had een soort lijstje waarop zij precies kon aangeven hoever ik met alles was tot ik "examenwaardig" was als het ware. Was volgens mij van het CBR zelf en dit waren, als ik het goed heb, ook de beoordelingscriteria, vraag er eens naar bij je instructeur.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef marcdelange12345 het volgende:
Ja mijn instructeur was het er ook niet echt mee eens. Is dat zo? zou wel mooi zijn.
Maar de regels worden niet openbaar gemaakt.. heb ik het idee.
Ik wil eigenlijk de regels zwart op wit hebben...
Zelfreflectie kan wel goed ja, links een rij, bovenaan een rij, en dan allemaal kleine blokjes, het is op een A4tje liggend afgedrukt als ik het goed heb.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef marcdelange12345 het volgende:
Je bedoeld de zelfreflectie?
Of bedoel je het beoordelingsformulier van je examen die je ook per mail krijgt?
Nee. Ik ben wel vanwege mijn eigen schuld gezakt, echter heb ik maanden moeten wachten totdat er weer een plek vrij was.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ben je dan wel goed gezakt als je een paar maanden nodig hebt om weer herexamen te mogen doen of zie ik dat verkeerd?
Ik was die hele week van tevoren zenuwachtig. Om toch een beetje houvast voor mezelf te maken, ging ik in mijn hoofd de laatse paar rijlessen doorlopen en al het commentaar van de instructeur voor mezelf opschrijven. Aangezien de route bij het afrijden praktisch dezelfde was als bij de laatste rijlessen wist ik op welke punten op de route ik extra moest gaan opletten. Het gaf me wel een stukje meer zekerheid.quote:Op maandag 9 juni 2008 07:31 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb al zenuwen voor het afrijden, iemand tips?
het kan niet in een boek staan, als daar namelijk had gestaan dat je 2 sec op een rijbaan moet zijn, maar achter komt een huge-ass vrachtwagen aangereden zal de examinator het ook niet goed vinden. Dus dan is het inderdaad 'natte vinger werk'. Alleen heeft een examinator wel heel wat uurtjes op de weg al gehad, en kan hij misschien iets beter inschatten wat je had moeten doen.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:10 schreef marcdelange12345 het volgende:
Die heb ik inderdaad ook, Het probleem is dat ze het bij mij onder doorstroming hebben gezet.
Maar er moet toch iets van een boek zijn waar al de regels in staan, ze kunnen moeilijk iemand op nat vingerwerk laten slagen of zakken.
Ook dat hebben we maar te eccepterenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef marcdelange12345 het volgende:
Ik begrijp je punt. Maar de weg was bijna leeg
Maar laten we er maar over ophouden. Een ding waar je wel wat over kan zeggen is de absurt lange wachttijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |