abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 09:28:13 #151
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59239182
quote:
Op maandag 9 juni 2008 07:31 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb al zenuwen voor het afrijden, iemand tips?
Denken aan zaterdagzondag

[ Bericht 1% gewijzigd door qu63 op 09-06-2008 09:43:01 ]
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59239907
En en en ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59241184
Binnenkort herexamen. Na maanden mag ik eindelijk weer afrijden.
pi_59241233
En nog wat geleerd in al die maanden haha?
Top 5 China producten
pi_59241297
Ik ben gezakt op het volgende:

Ik moest links af op een 3 baans weg. Nu bleef ik natuurlijk zo lang mogelijk rechts rijden en ben toen van rijstrook naar rijstrook gaan opschuiven. (ik heb wel telkens gekeken).

Nu dacht ik dus dat ik geslaagd was kom ik terug op het cbr kantoor, ben ik gezakt om het volgende:

IK moest niet van strook naar strook maar ik moest in eens alle stroken oversteken.

Dit is toch absurt, van strook naar strook lijkt me een stuk veiliger.

Tevens vraag ik me af of de regels waar de eximinatoren mij op toetsen ergens op internet staan. (waar kan ik vinden dat dit officieel zo moet?)
pi_59241369
Je moet toch 2 seconde op elke rijstrook blijven hangen, of is dat alleen op de snelweg?

Vind dat echt een tyfusreden.
Top 5 China producten
pi_59241433
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:52 schreef rene90 het volgende:
En nog wat geleerd in al die maanden haha?
Dat zakken mij al snel honderden euro's kost.
pi_59241438
Ja mijn instructeur was het er ook niet echt mee eens. Is dat zo? zou wel mooi zijn.

Maar de regels worden niet openbaar gemaakt.. heb ik het idee.
Ik wil eigenlijk de regels zwart op wit hebben...
pi_59241450
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat zakken mij al snel honderden euro's kost.
Maar blijkbaar ben je dan wel goed gezakt als je een paar maanden nodig hebt om weer herexamen te mogen doen of zie ik dat verkeerd?
Top 5 China producten
pi_59241477
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef marcdelange12345 het volgende:
Ja mijn instructeur was het er ook niet echt mee eens. Is dat zo? zou wel mooi zijn.

Maar de regels worden niet openbaar gemaakt.. heb ik het idee.
Ik wil eigenlijk de regels zwart op wit hebben...
Mijn instructrice had een soort lijstje waarop zij precies kon aangeven hoever ik met alles was tot ik "examenwaardig" was als het ware. Was volgens mij van het CBR zelf en dit waren, als ik het goed heb, ook de beoordelingscriteria, vraag er eens naar bij je instructeur.
Top 5 China producten
pi_59241591
Je bedoeld de zelfreflectie?
Of bedoel je het beoordelingsformulier van je examen die je ook per mail krijgt?
pi_59241615
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:06 schreef marcdelange12345 het volgende:
Je bedoeld de zelfreflectie?
Of bedoel je het beoordelingsformulier van je examen die je ook per mail krijgt?
Zelfreflectie kan wel goed ja, links een rij, bovenaan een rij, en dan allemaal kleine blokjes, het is op een A4tje liggend afgedrukt als ik het goed heb.
Top 5 China producten
pi_59241646
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar blijkbaar ben je dan wel goed gezakt als je een paar maanden nodig hebt om weer herexamen te mogen doen of zie ik dat verkeerd?
Nee. Ik ben wel vanwege mijn eigen schuld gezakt, echter heb ik maanden moeten wachten totdat er weer een plek vrij was.
pi_59241671
Die heb ik inderdaad ook, Het probleem is dat ze het bij mij onder doorstroming hebben gezet.

Maar er moet toch iets van een boek zijn waar al de regels in staan, ze kunnen moeilijk iemand op nat vingerwerk laten slagen of zakken.
pi_59241826
quote:
Op maandag 9 juni 2008 07:31 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb al zenuwen voor het afrijden, iemand tips?
Ik was die hele week van tevoren zenuwachtig. Om toch een beetje houvast voor mezelf te maken, ging ik in mijn hoofd de laatse paar rijlessen doorlopen en al het commentaar van de instructeur voor mezelf opschrijven. Aangezien de route bij het afrijden praktisch dezelfde was als bij de laatste rijlessen wist ik op welke punten op de route ik extra moest gaan opletten. Het gaf me wel een stukje meer zekerheid.
pi_59241836
marcdelange12345, hou er maar gewoon over op. Dit is een strijd die je niet kunt winnen.

Als de examinator vond dat dit een rede was je te laten zakken dan was dit een rede om je te laten zakken.
pi_59241915
Dat weet ik helaas.

Maar het is wel handig voor een volgende keer.

Begrijp je?
  maandag 9 juni 2008 @ 11:39:06 #168
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59242423
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:10 schreef marcdelange12345 het volgende:
Die heb ik inderdaad ook, Het probleem is dat ze het bij mij onder doorstroming hebben gezet.

Maar er moet toch iets van een boek zijn waar al de regels in staan, ze kunnen moeilijk iemand op nat vingerwerk laten slagen of zakken.
het kan niet in een boek staan, als daar namelijk had gestaan dat je 2 sec op een rijbaan moet zijn, maar achter komt een huge-ass vrachtwagen aangereden zal de examinator het ook niet goed vinden. Dus dan is het inderdaad 'natte vinger werk'. Alleen heeft een examinator wel heel wat uurtjes op de weg al gehad, en kan hij misschien iets beter inschatten wat je had moeten doen.

Als ik op de middelste baan had gereden en er komt ineens een auto van de rechter naar de midden baan, blijft daar even rijden, en schuift dan nog een baan op, had ik ook tegen mn voorhoofd getikt (als het geen lesauto was dan ). Je had ook al eerder kunnen zien (o.a. aan de borden) dat de weg 3 kanten op ging

Dan heb je dus tijd zat om te gaan voorsorteren

Ik weet natuurlijk hoe de situatie precies bij jou was..
It's Time To Shine
pi_59242583
Ik begrijp je punt. Maar de weg was bijna leeg

Maar laten we er maar over ophouden. Een ding waar je wel wat over kan zeggen is de absurt lange wachttijden....
  maandag 9 juni 2008 @ 11:46:56 #170
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59242647
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef marcdelange12345 het volgende:
Ik begrijp je punt. Maar de weg was bijna leeg

Maar laten we er maar over ophouden. Een ding waar je wel wat over kan zeggen is de absurt lange wachttijden....
Ook dat hebben we maar te eccepteren
It's Time To Shine
pi_59249225
Ik ben zojuist geslaagd!

Ik had het mijn examen dit keer niet aangekondigd, omdat ik er na mijn vorige examen (ik ben één keer gezakt) even helemaal genoeg van had (van rijles, van dit topic en van alles wat met auto's te maken heeft), dus excuses...
  maandag 9 juni 2008 @ 15:54:14 #172
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59249238
Gefeliciteerd Sjaak!
pi_59249265
Gefeliciteerd
pi_59249480
Dank jullie wel . Vorige keer was ik heel nerveus enzo, maar nu zat ik gewoon echt relaxed in die auto. Ik had wel flink wat lessen nodig, maar ben echt opgelucht dat ik hem nu eindelijk heb!
pi_59250021
Oke tof gefeliciteerd Sjaak!
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')