Ja inderdaad, want ik kan het nog niet vinden op ticketmaster.nl ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx dat gaat helemaal lukken![]()
Waar komen ze in December dan ?
Idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef cryotek het volgende:
Eastpak Antidote Tour
samen met Street Dogs, Skindred en Time Again in de Melkweg en de Limburghallen
Zie mijn bericht hierboven van 24 juli jl...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:14 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want ik kan het nog niet vinden op ticketmaster.nl ?
Oh sorry, beetje suf hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn bericht hierboven van 24 juli jl...
Lucky is wel leuk jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een vet concert weer
En die Lucky & Co zaal, ik dacht eerst van WTFzal wel een stal zijn ofzo
foute boerentent
Maar wat een mooie zaak zeg 1 van de tofste zalen waar ik ben geweest
Idd!quote:
Ik heb met moeite toch nog vrij kunnen krijgen de volgende dag dus ik houd mijn kaartje.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef VASND het volgende:
Dikke kick en [GEZ] Kaartje Flogging Molly in 013!
Eentje verkopen?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef Sethje het volgende:
Was te laat met kaarten voor 013....
Krijg ik vanmorgen mailtje dat ik een prijsvraag heb gewonnen2 kaartjes voor een besloten akoestisch optreden in tilburg dinsdag en kaarten voor de reguliere show
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef Sethje het volgende:
2 kaartjes voor een besloten akoestisch optreden
Waar heb je het gewonnen als ik vragen mag? Geven ze meer kaarten weg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef Sethje het volgende:
Net de info doorgekregenEerst smiddags in een cafetje in tilburg die akoestische sessie en dan savonds naar 013
niiiiiccceeequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:57 schreef Sethje het volgende:
Rock n roll highschool....rockmagazine..stond een prijsvraag in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |