Zegt me niks verder die zaalquote:dinsdag 19 augustus 2008
Bands:
Flogging Molly
Zaal:
Rijssen - Lucky & Co
Hee lekkere jood van me was jij der ook bij afgelopen donderdag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:21 schreef Sethje het volgende:
Geen diepgang maar wel lekker raggen en energiek
nee geen geldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:30 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Hee lekkere jood van me was jij der ook bij afgelopen donderdag?
Geen diepgang? Luister maar eens naar het nummer "Factory girls" dat over kinderarbeid gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:21 schreef Sethje het volgende:
Geen diepgang maar wel lekker raggen en energiek
Veel plezier!quote:
Goed idee, ik wist niet dat ze weer kwamen. Ook maar is kaarten halenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:26 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik ben er helaas niet bij. Binnenkort maar eens kaarten gaan halen voor december.
Ja inderdaad, want ik kan het nog niet vinden op ticketmaster.nl ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx dat gaat helemaal lukken![]()
Waar komen ze in December dan ?
Idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef cryotek het volgende:
Eastpak Antidote Tour
samen met Street Dogs, Skindred en Time Again in de Melkweg en de Limburghallen
Zie mijn bericht hierboven van 24 juli jl...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:14 schreef Lethe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want ik kan het nog niet vinden op ticketmaster.nl ?
Oh sorry, beetje suf hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn bericht hierboven van 24 juli jl...
Lucky is wel leuk jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat een vet concert weer
En die Lucky & Co zaal, ik dacht eerst van WTFzal wel een stal zijn ofzo
foute boerentent
Maar wat een mooie zaak zeg 1 van de tofste zalen waar ik ben geweest
Idd!quote:
Ik heb met moeite toch nog vrij kunnen krijgen de volgende dag dus ik houd mijn kaartje.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef VASND het volgende:
Dikke kick en [GEZ] Kaartje Flogging Molly in 013!
Eentje verkopen?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef Sethje het volgende:
Was te laat met kaarten voor 013....
Krijg ik vanmorgen mailtje dat ik een prijsvraag heb gewonnen2 kaartjes voor een besloten akoestisch optreden in tilburg dinsdag en kaarten voor de reguliere show
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:26 schreef Sethje het volgende:
2 kaartjes voor een besloten akoestisch optreden
Waar heb je het gewonnen als ik vragen mag? Geven ze meer kaarten weg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef Sethje het volgende:
Net de info doorgekregenEerst smiddags in een cafetje in tilburg die akoestische sessie en dan savonds naar 013
niiiiiccceeequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:57 schreef Sethje het volgende:
Rock n roll highschool....rockmagazine..stond een prijsvraag in.
Cul du Sac?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:27 schreef Sethje het volgende:
Net de info doorgekregenEerst smiddags in een cafetje in tilburg die akoestische sessie en dan savonds naar 013
Ik vond dit optreden in 013 beter dan het optreden in de Melkweg in mei in ieder geval al was het alleen maar vanwege de opzet van de zaal zelf.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef Juicyhil het volgende:
Melkweg word veul vetter [ afbeelding ]
Het was mn 3e of 4e keer Flogging Molly in 013 maar nu leek het veel sfeervoller, ik weet niet. Misschien omdat het ook wat langer geleden was dat ik ze gezien hadquote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dit optreden in 013 beter dan het optreden in de Melkweg in mei in ieder geval al was het alleen maar vanwege de opzet van de zaal zelf.
Was vorige week de eerste keer in 013, hopelijk de laatste keer...quote:Op woensdag 12 november 2008 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dit optreden in 013 beter dan het optreden in de Melkweg in mei in ieder geval al was het alleen maar vanwege de opzet van de zaal zelf.
Wat bevalt je er niet aan? Ik vind het een prima concertzaal. De Melkweg ook wel, zolang het maar niet uitverkocht en dus echt stampvol is.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Was vorige week de eerste keer in 013, hopelijk de laatste keer...
Dat idee had ik juist bij 013, het was tot achter aan toe stampvol. Die trap is gewoon ongelofelijk irritant en gevaarlijk, er is tijdens de show maar 1 ingang en die is helemaal bovenaan/achteraan.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat bevalt je er niet aan? Ik vind het een prima concertzaal. De Melkweg ook wel, zolang het maar niet uitverkocht en dus echt stampvol is.
Dat stampvolle vind ik juist veel erger in een zaal als de Melkweg. In een uitverkocht 013 sta je nog vrij comfortabel. Gisteren waren bovendien volgens mij gewoon de twee achteringangen en beide ingangen vooraan open, hoewel ik dat van die vooraan niet zeker weet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat idee had ik juist bij 013, het was tot achter aan toe stampvol. Die trap is gewoon ongelofelijk irritant en gevaarlijk, er is tijdens de show maar 1 ingang en die is helemaal bovenaan/achteraan.
Oftewel, no thanks.
Die vond ik dan weer niet zo geweldig.quote:1 pluspuntje, de rookruimte...
En ook ik ben erbij! Heb er zin in, hopen op een kek moshpitje en een ganz geyle show.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Sethje het volgende:
Kick! Gewoon, omdat het fucking helden zijn en we er 19 juni in de openlucht van kunnen genieten tijdens Festival Mundial
Heerlijkquote:Op maandag 22 november 2010 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
In de eerste helft van 2011 een nieuw album
Tof!quote:Op maandag 22 november 2010 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
In de eerste helft van 2011 een nieuw album
http://www.floggingmolly.com/index.cfm?page=tourquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand of ze nog 's een concert gaan geven los van de festivals dit jaar?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.floggingmolly.com/index.cfm?page=tour
Nog niks in NL bevestigd maar wel in landen om ons heen dus ik hoop het wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 mei komt het nieuwe album uit in de VS!
Cover:
[ afbeelding ]
Ik vind het Flogging Molly materiaal wel steeds minder worden. Met Don't Shut 'em Down.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 mei komt het nieuwe album uit in de VS!
Cover:
[ afbeelding ]
Singles zijn wel vaak de mindere liedjes op een album. Hoop dat het in dit geval ook zo is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:24 schreef Sethje het volgende:
WTF is dit nu weer voor kutnummer :S
alles wat flogging molly maakt tot wat het is komt hier niet in terug en dan is dit DE nieuwe single waar we allemaal al 3 jaar op zitten te wachten.... wat een teleurstelling zeg...
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:24 schreef Sethje het volgende:
WTF is dit nu weer voor kutnummer :S
alles wat flogging molly maakt tot wat het is komt hier niet in terug en dan is dit DE nieuwe single waar we allemaal al 3 jaar op zitten te wachten.... wat een teleurstelling zeg...
Jazeker, ik had ze te interviewquote:
Terechte schop omhoogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |