abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:26:51 #1
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_59033046
Als ik mijn hond( hij is heel kleine hond en hij blaft en bijt ook helemaal niet) uitlaat, zijn buitenlandse mensen nog vaak bang voor onze hond, zo is er ook een lelijk oud turks vrouwtje dat ik vaak tegenkom die loopt dan gewoon in een grote boog om onze hond heen terwijl de dit niet doet als ik zonder hond loop.

waarvoor zijn veel buitenlanders bang voor honden, heeft dat iets met hun cultuur te maken?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:28:48 #2
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_59033085
buitenlanders zo als jij ze noemt ... (allochtonen heten ze, ik ben er ook een) hebben vaak zoals ik zie ind. geen huisdieren.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:30:14 #3
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_59033116
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:28 schreef aychelle het volgende:
buitenlanders zo als jij ze noemt ... (allochtonen heten ze, ik ben er ook een) hebben vaak zoals ik zie ind. geen huisdieren.
allochtonen klinkt te positief
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:31:57 #4
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_59033158
Ik meen me te herinneren dat Islamieten de hond maar een onrein beest vinden en er daarom liefst zo ver mogelijk uit de buurt blijven.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:33:51 #5
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_59033191
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Islamieten de hond maar een onrein beest vinden en er daarom liefst zo ver mogelijk uit de buurt blijven.
belachelijke cultuur, honden zijn lief
pi_59033517
Hebben allochtonen eigenlijk wel huisdieren? Ik zie amper Turken, Marrokanen, Antillianen, etc een hond uitlaten?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:57:59 #7
170945 smoekie
individualist
pi_59033631
ga maar eens op vakantie naar turkije, daar zie je er genoeg, dus waarom men hier schermt dat ze "onrein" zouden zijn? wbt het geloof is het zoals vaak geldt datgene eruit halen wat van toepassing is of wat bij de leefstijl klopt, hoort, en de rest buiten beschouwing laten.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
pi_59033693
Ik heb het niet over andere landen maar NL. Ik zie serieus zelden allochtonen met een hond rondlopen hier.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_59033710
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:52 schreef Misstique het volgende:
Hebben allochtonen eigenlijk wel huisdieren? Ik zie amper Turken, Marrokanen, Antillianen, etc een hond uitlaten?
nou ik wel, als ik eens hier door de flatwijk loop lopen daar altijd 'allochtonen' met hun boxers, rotwijlers noem maar op. vooral antilianen en moslims trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door hollandFTW op 31-05-2008 17:09:54 ]
pi_59033784
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:31 schreef MPG het volgende:
http://islaamlive.blogspo(...)-omtrent-honden.html
pi_59034059
quote:
Nee. Vogeltjes zijn Suri's en Anti's wel gek op maar katten en honden komen er niet in. Surinamers zijn trouwens ook als de dood voor slangen.
pi_59034067
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:57 schreef smoekie het volgende:
ga maar eens op vakantie naar turkije, daar zie je er genoeg, dus waarom men hier schermt dat ze "onrein" zouden zijn? wbt het geloof is het zoals vaak geldt datgene eruit halen wat van toepassing is of wat bij de leefstijl klopt, hoort, en de rest buiten beschouwing laten.
Harige huisdieren leven daar sowieso niet binnen.
pi_59034088
laat maar..
pi_59036475
ik mot honden ook niet... al is ie 500 gram. heeft niet met angst te maken of weet ik veel ik mot ze gewoon niet.
verder ken ik zat marokkanen met honden katten vogels etc etc etc.
zelf heb ik een landschildpadje

ps moslims mogen honden aanraken aaien en mee spelen. alleen mogen ze niet op je kwijlen (gatver)
maar alsnog mot ik ze niet
pi_59041247
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 16:33 schreef First het volgende:

[..]

belachelijke cultuur, honden zijn lief
En anderen zeggen weer dat wij een achterlijke cultuur hebben, omdat honden niet lief zijn, maar lekker

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_59042911
bang:D?

FENER!
FENER!
FENER!
FENER!
pi_59042976
holy shit die man is klein
* of dat raampje is te hoog geplaatst *
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_59048886
quote:
Waar woon jij? Ik zie genoeg allochtonen in Rotterdam die honden uitlaten. Doe een tour op zuid.

En ik als allochtoon had 2 katten, vissen, schildpadden en hamsters, ja een ware dierentuin in huis. Dus ja allochtonen hebben ook dieren.
pi_59048972
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee. Vogeltjes zijn Suri's en Anti's wel gek op maar katten en honden komen er niet in. Surinamers zijn trouwens ook als de dood voor slangen.
Ga is naar de Antillen jij, zat huishoudens daar met honden en katten. Dat Antillianen in NL niet zo vaak een hond nemen als huisdier heeft puur te maken met feit dat men veel meer tijd moet insteken om er voor de dier te zorgen.

Op de Antillen laat men de hond gewoon los of aan de ketting in de tuin, en in de tuin doet de dier ook zijn behoeftes. Flats en woontorens zoals in NL komen zelden voor op de eilanden, bijna iedereen heeft een huis met tuin.
  zondag 1 juni 2008 @ 15:28:20 #20
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_59049283
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:05 schreef Stratos het volgende:

[..]

Waar woon jij? Ik zie genoeg allochtonen in Rotterdam die honden uitlaten. Doe een tour op zuid.

En ik als allochtoon had 2 katten, vissen, schildpadden en hamsters, ja een ware dierentuin in huis. Dus ja allochtonen hebben ook dieren.
Ik woon in enschede, twente dus
  zondag 1 juni 2008 @ 16:14:55 #21
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_59050341
Het is al gezegd, maar voor veel Moslims is een hond onrein. Als een hond je likt dan ben je onrein. Ook komen Engelen niet een huis in waar een hond is. Dat betekent natuurlijk niet dat honden verder veracht moeten worden, het zijn wel levende dieren.

Overigens is deze vraag volgens mij in WFL in de ‘vragen-over-de-Islam’ topic ook al een keer langs gekomen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:52:28 #22
127981 Misstique
11-07-2014
pi_59056775
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:05 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ik woon in het oosten des lands en hier zie ik het zelden. .
pi_59059699
Hhaha. Dat is geen hond meer maar b..st. Tuurlijk zijn er buitenlanders met honden, denk aan wakhonden.
  maandag 2 juni 2008 @ 00:02:42 #24
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_59059793
Nederland heeft dan ook de meeste huisdieren per inwoner ter wereld.

Dan kunnen we wel verbaasd gaan doen naar niet-Nederlanders, maar dat zijn zij net zo goed over ons.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:41:34 #25
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59084672
Ik krijg een beetje het idee dat TS meer een uitlaatklep voor zijn frustratie tegen allochtonen nodig heeft dan dat hij daadwerkelijk een punt maakt.
Ik ben een eckte rapnegert
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:57:53 #26
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_59085042
Ik neem wel een niet-Islamitische Nederlandse als huisdier.

Honden zijn onrein volgens het Islamitische Geloof. Want ze zijn een bron van gevaarlijke bacteriën, virussen en vunzigheid (ze snuffelen en likken aan alles). En in de Islam is reinheid qua geest, maar ook wat lichaam betreft een essentieel onderdeel van de geloofsbeleving. Dat wil echter niet zeggen dat je een hond als een stuk vuil moet behandelen. Er is een verhaal van een Moslim uit de overleveringen die naar de hemel ging, omdat hij/zij een dorstige hond in de woestijn water gaf en daarmee zijn leven redde. Dit werd door God beloond met de hemelse zegeningen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:04:02 #27
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59090989
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Super7fighter het volgende:

Honden zijn onrein volgens het Islamitische Geloof. Want ze zijn een bron van gevaarlijke bacteriën, virussen en vunzigheid (ze snuffelen en likken aan alles). En in de Islam is reinheid qua geest, maar ook wat lichaam betreft een essentieel onderdeel van de geloofsbeleving. Dat wil echter niet zeggen dat je een hond als een stuk vuil moet behandelen. Er is een verhaal van een Moslim uit de overleveringen die naar de hemel ging, omdat hij/zij een dorstige hond in de woestijn water gaf en daarmee zijn leven redde. Dit werd door God beloond met de hemelse zegeningen.
Dan ga ik toch eens aan mijn Turkse buurman en buurvrouw (compleet mét hoofddoek) vragen waarom ze 8 keer per dag hun Jack Russel hondje uitlaten... (en dat is geen grap)
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_59091072
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:04 schreef Elounda het volgende:

[..]

Dan ga ik toch eens aan mijn Turkse buurman en buurvrouw (compleet mét hoofddoek) vragen waarom ze 8 keer per dag hun Jack Russel hondje uitlaten... (en dat is geen grap)
turken? dacht dat we het over moslims hadden...

misschien moet je ook maar eens vragen waarom je buurman een hoofddoek draagt
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:13:30 #29
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59091218
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:08 schreef massin het volgende:

[..]

turken? dacht dat we het over moslims hadden...

misschien moet je ook maar eens vragen waarom je buurman een hoofddoek draagt

Hij draagt geen hooddoek ,wel een snor. En ze zijn moslim. Ik vond het in het begin zo'n raar gezicht, hij en zij en die hond.
Maar misschien is dit nou juist wel het toppunt van integratie hoor, weet ik veel. Het is een schattig stel, zo met zijn drieën lekker wandelen....
pi_59091888
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef Elounda het volgende:

[..]

Hij draagt geen hooddoek ,wel een snor. En ze zijn moslim. Ik vond het in het begin zo'n raar gezicht, hij en zij en die hond.
Maar misschien is dit nou juist wel het toppunt van integratie hoor, weet ik veel. Het is een schattig stel, zo met zijn drieën lekker wandelen....
haha ok..dacht misschien is hij wel solidaire met z'n vrouwtje...

kan allemaal tegenwoordig..bovendien heb je erg veel turkse koerden en die nemen de islam niet zo nauw.
persoonlijk moet ik echt niets van honden hebben...vind het maar vieze beesten.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:00:49 #31
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59092553
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef massin het volgende:

[..]

haha ok..dacht misschien is hij wel solidaire met z'n vrouwtje...

kan allemaal tegenwoordig..bovendien heb je erg veel turkse koerden en die nemen de islam niet zo nauw.
persoonlijk moet ik echt niets van honden hebben...vind het maar vieze beesten.
Ik moest zo lachen jongen toen eerst jouw en daarna ik mijn eigen stukkie weer teruglas... scherpe opmerking van je

Neuh, ik heb ook niets met honden hoor.
En misschien zijn het Koerden, ik zal het eens vragen aan boervrauw en boervrauw
pi_59092670
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:00 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ik moest zo lachen jongen toen eerst jouw en daarna ik mijn eigen stukkie weer teruglas... scherpe opmerking van je

Neuh, ik heb ook niets met honden hoor.
En misschien zijn het Koerden, ik zal het eens vragen aan boervrauw en boervrauw
en dat terwijl ik zo bot als een 60jarige tiet ben vandaag

doe dat ik gok van wel
pi_59092779
quote:

Wat een gelul, honden zijn niet onrein volgens de islam omdat ze een bron van gevaarlijke bacteriën en virussen vormen, maar omdat de hadithoverbrenger Abu Hurayrah, een fervent kattenliefhebber, een hekel aan honden had. En aan vrouwen, wat dat betreft.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:09:19 #34
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59092799
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:04 schreef massin het volgende:

[..]

en dat terwijl ik zo bot als een 60jarige tiet ben vandaag

doe dat ik gok van wel
Kun je nagaan als je "op scherp staat"
Nou ik ga op onderzoek uit, en meld mij zsm voor een update over dit vreemde fenomeen:
Turkse Moslimman en Vrouw, waarschijnlijk van Koerdische afkomst (beide dragen hoofddoek, beiden hebben snor ) in bezit van Jack Russel hoend....
pi_59093111
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:09 schreef Elounda het volgende:

[..]

Kun je nagaan als je "op scherp staat"
Nou ik ga op onderzoek uit, en meld mij zsm voor een update over dit vreemde fenomeen:
Turkse Moslimman en Vrouw, waarschijnlijk van Koerdische afkomst (beide dragen hoofddoek, beiden hebben snor ) in bezit van Jack Russel hoend....
haha dan ben ik niet meer te houden

doe dat...and keep me posted ok
beiden een snor en hoofddoek...ze zijn wel erg begaan met elkaar
wat een lief schattig stelletje toch....krijg het er helemaal warm van
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:21:19 #36
127981 Misstique
11-07-2014
pi_59093168
Kunnen we wat minderen met de SC mensen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:52:05 #37
117567 desaparacido
nu inclusief spelfout!
pi_59095489
quote:

Hier heb je het bewijs, m'n havanezer op vakantie:

De houding van sommige allochtonen kan ik wel makkelijk verklaren, vaak zijn de honden in het herkomstland niet van die verwende gedomesticeerde knuffelpoedels, maar of zwaar verwilderde zwerfhonden of fucked up waakhonden. Ik ben ook gereserveerd bij andermans honden, omdat ik gewoon niet weet hoe ze zijn.
As your attorney I advise you to rent a very fast car with no top.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:57:35 #38
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59096909
Massin: ik ben eruit. Heb de buren net gesproken. (Ze wonen niet echt naast mij, maar verder op in de straat) Heb gevraagd of het "gewone turken" waren of Koerden.
Het zijn inderdaad Koerden, je had gelijk. Thuis allebei ook honden gehad, en beide dierenliefhebbers.
Ze vonden het erg grappig dat ik hen op de man af benaderde met mijn vragen. Ze hanteren wel strikte regels; zo mag het hondje niet in de keuken komen, of in de slaapkamer, of bij het eten enzo. Maar dat zijn eigenlijk wel gewone regels die je kunt toepassen als je huisdieren hebt. Ze vroegen of ik zin had om eens bakkie te komen doen.
Nou dat doet Elounda wel. Leuk een paar nieuwe kennissen erbij, en dat allemaal door dit topic.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:00:22 #39
127981 Misstique
11-07-2014
pi_59096965
Wat leuk Elounda! Dáár is INT nou voor bedoeld! .
pi_59097014
Ik vraag het wel eens aan Marokkanen voor de grap, het antwoord blijft altijd 'omdat honden in Marokko niet op je af komen rennen om te spelen, maar om te bijten' .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:11:47 #41
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59097239
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:00 schreef Misstique het volgende:
Wat leuk Elounda! Dáár is INT nou voor bedoeld! .
Psies!!!!
pi_59097520
quote:

Laten we de wetenschap er weer eens bij betrekken; Het speeksel van honden bevat minder schadelijke bacterien dan dat van bijvoorbeeld een mens. Het is zeker waar dat honden veel rotzooi besnuffelen en in de mond nemen, maar hun speeksel is 'schoner' dan dat van mensen omdat het beter is in het doden van bacterien.

Overigens, waarom hield Mohammed dan wel van katten? Die likken ook regelmatig aan hun ster en zijn ook niet vies van gore dingen.. (serieuze vraag)
pi_59099040
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Laten we de wetenschap er weer eens bij betrekken; Het speeksel van honden bevat minder schadelijke bacterien dan dat van bijvoorbeeld een mens. Het is zeker waar dat honden veel rotzooi besnuffelen en in de mond nemen, maar hun speeksel is 'schoner' dan dat van mensen omdat het beter is in het doden van bacterien.

Overigens, waarom hield Mohammed dan wel van katten? Die likken ook regelmatig aan hun ster en zijn ook niet vies van gore dingen.. (serieuze vraag)
We weten helemaal niets van Mohammed, de meeste legenden dateren van honderden jaren na de vermeende dood van Mo. Het is zelfs de vraag of de man ooit bestaan heeft. Volgens Crone is de man later verzonnen, want heel veel koranteksten blijken slecht vertaald Aramees te zijn. Dus ik moet altijd een beetje alchen als ik hier mensen met stelligheid allerlei zaken over Mohammed hoor roepen.
pi_59099624
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef Elounda het volgende:
Massin: ik ben eruit. Heb de buren net gesproken. (Ze wonen niet echt naast mij, maar verder op in de straat) Heb gevraagd of het "gewone turken" waren of Koerden.
Het zijn inderdaad Koerden, je had gelijk. Thuis allebei ook honden gehad, en beide dierenliefhebbers.
Ze vonden het erg grappig dat ik hen op de man af benaderde met mijn vragen. Ze hanteren wel strikte regels; zo mag het hondje niet in de keuken komen, of in de slaapkamer, of bij het eten enzo. Maar dat zijn eigenlijk wel gewone regels die je kunt toepassen als je huisdieren hebt. Ze vroegen of ik zin had om eens bakkie te komen doen.
Nou dat doet Elounda wel. Leuk een paar nieuwe kennissen erbij, en dat allemaal door dit topic.

leuk joh

ps ik wist wel dat ik gelijk had
pi_59112844
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Evil_Jur het volgende:

Hij zat er wel vaker naast. Het speeksel van katten is zo smerig dat de meeste door katten doodgebeten vogeltjes niet doodgaan door de beet maar door de infectie die erop volgt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:57:29 #47
216664 Pannekoekje
PanneNkoekje
pi_59113548
Ik heb een boxer en die eikels denken dat het een pitbull is best wel
komisch soms..
[img]chttp://img170.imageshack.us/img170/7265/cod4avatar.png[/img]
best shooter ever
pi_59136667
quote:

“Een man zag een hond in het stof bijten vanwege zijn dorst dus nam hij zijn schoen en begon er water mee op te lepelen totdat de dorst van de hond gelest was. Allah waardeerde zijn goede daad en verleende hem daarvoor toegang tot het Paradijs.”
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_59139258
-edit Doe normaal -

[ Bericht 80% gewijzigd door Misstique op 05-06-2008 11:13:23 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:14:06 #50
217317 Zuidoost
..Amsterdam Zuidoost..
pi_59166979
Surinamers en Antiliaanen veel vogeltjes idd..
SUPPORT YOUR LOCAL..
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:43:16 #51
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59169363
Vogeltjes zijn voor ons surinamers oke. Honden en katten komen er helaas niet in. Dit omdat ze gewoon als buitenbeesten worden gezien en ook als vuile beesten.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:18:15 #52
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59180183
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Paramnesia het volgende:
Vogeltjes zijn voor ons surinamers oke. Honden en katten komen er helaas niet in. Dit omdat ze gewoon als buitenbeesten worden gezien en ook als vuile beesten.

Twatwa's
pi_59303331
ik heb 2 katten!!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:37:20 #54
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59312243
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:16 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb 2 katten!!
Katten tellen niet mee volgens mij.
En u bent van welk merk?
pi_59323195
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:37 schreef Elounda het volgende:

[..]

Katten tellen niet mee volgens mij.
En u bent van welk merk?
Marokkaan
katten roeleren!!!!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_59323336
En u bent van welk merk?Ben je hond niet.
Vissen vindt ik interressant genoeg.
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:21:23 #57
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59335388
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:43 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Marokkaan
katten roeleren!!!!
Katten zijn
pi_59348409
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:00 schreef Misstique het volgende:
Ik heb het niet over andere landen maar NL. Ik zie serieus zelden allochtonen met een hond rondlopen hier.
Allochtonen hebben op jonge leeftijd al kinderen en hebben geeen tijd voor honden. Kleine huisdieren zoals vogels en vissen hebben ze wel, wat minder tijd en energie kost. In Turkije hadden we wel een hond, kippen en zwerfkat die altijd bij ons kwam bedelen. Meestal werd hij dan weggejaagd door onze hond.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:35:22 #59
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_59352810
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef MLI het volgende:
Surinamers zijn trouwens ook als de dood voor slangen.
Heel vreemd.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_59408852
Ik vind het wel grappig van sommige nederlanders hier die de islam gelijk erbij halen om iets te verklaren. Honden zijn gewoon stinkbeesten die niet in een woning horen. Verder zijn er in Turkije een paar honden per huishouden. Die honden mogen dan niet naar binnen maar zoals eerder gezegd maar ze moeten gewoon buiten rondlopen of gewoon aan de ketting in de tuin.

Een andere verklaring zou zijn omdat loslopende honden buiten Europa vaak wilde honden zijn. Men is hier niet bekend met dit fenomeen, wees er ook blij mee, wilde honden zijn levensgevaarlijk.
  maandag 16 juni 2008 @ 13:18:31 #61
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_59430277
Ik heb zelf 3 luipaardgekko's, een vogel en een paar vijvervissen (waaronder een koi). Ook speel ik met en laat ik graag de honden van mn vriendin uit. Maar het klopt wel wat jij zegt, er zijn niet veel allochtonen met honden. In Turkije zelf zie je veel mensen met honden, bijna net zo veel als hier.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:34:26 #62
218866 Luchtloper.
Respect My Authority
pi_59475525
Opstaan om 4/5uur s'ochtends om hond uit te laten, terwijl ik vroeger met ochtendkrant daarvoor betaald werd.

Of als je bijvoorbeeld aan een Nederlander vraagt of diegene getrouwd is, is het normaal dat ze dit zeggen: "Nee ik heb een hond"

Een collega van me kwam laatst gewoon werken toen zijn zus was overleden..
"Het leven gaat door. Het hoort erbij" Waren de woorden wat hij zei. Twee weken later was zijn hond overleden.. hij kwam twee en een half week niet werken. Hij had tijd nodig om er over heen te komen.
En bij zijn zus de geval was daar geen sprake van..

[ Bericht 14% gewijzigd door Misstique op 18-06-2008 09:25:39 (bold tags verwijderd) ]
'Ras, kleur of religie kan mij niet deren. Ik wil een mens om zijn persoonlijkheid waarderen.'
pi_59493649
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef Luchtloper. het volgende:
Opstaan om 4/5uur s'ochtends om hond uit te laten, terwijl ik vroeger met ochtendkrant daarvoor betaald werd.

Of als je bijvoorbeeld aan een Nederlander vraagt of diegene getrouwd is, is het normaal dat ze dit zeggen: "Nee ik heb een hond"

Een collega van me kwam laatst gewoon werken toen zijn zus was overleden..
"Het leven gaat door. Het hoort erbij" Waren de woorden wat hij zei. Twee weken later was zijn hond overleden.. hij kwam twee en een half week niet werken. Hij had tijd nodig om er over heen te komen.
En bij zijn zus de geval was daar geen sprake van..
Dat ligt dat niet aan de nederlandse cultuur.. hoop ik.. Het ligt aan het type mensen die dan ook een hond nemen, eenzaam en misschien wel een tikje sociapathisch..

Hun hond is dan ook alles voor hen.
pi_59516733
in istanbul lopen er zwerfhonden in overvloed die worden ook gewoon door de overheid(?) gevoerd en ingeent, zien er harstikke goed uit en zijn leuke beesten

Hier in rotterdam ( zuid idd ) zie je zat allochtonen met honden. Maar toch wel vaker honden van grote of "gevaarlijke"rassen, zoals rotweilers, staffords, pitbulss, herders enz.. de eerste allochtoon met een klein keffertje moet ik hier nog tegenkomen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:42:47 #65
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59517125

kijk mij stoer zijn met me hyena..... in negeria lopen daar wel meer mensen overigens mee:
http://www.pieterhugo.com/nigeria/index.html
pi_59517488
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef dgbw het volgende:
[ afbeelding ]

kijk mij stoer zijn met me hyena..... in negeria lopen daar wel meer mensen overigens mee:
http://www.pieterhugo.com/nigeria/index.html
prachtige fotoreportage, die kleuren
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59779715
Dat vroeg ik mij ook altijd al af Ik zie ook nooit een turk ofzo met een hond lopen En ook weleens gehad dat een allochtoon heel bang langs me heen liep toen ik aan het wandelen was met de hond
pi_59901256
Ik vind honden wel mooie dieren. Loyaal enzo. Heb zelf een hond gehad. Alleen ik walg van hun slijm. Vandaar dat ik met een boogje om ze heen loop tegenwoordig. En dan hoor je van de eigenaar " hij doet niks". What the hack, hij doet niks maar hij be-slijmt je wel helemaal onder
Praise to the emptiness that blanks out existence. Existence:
This place made from our love for that emptiness!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')