quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:43 schreef Paramnesia het volgende:
Vogeltjes zijn voor ons surinamers oke. Honden en katten komen er helaas niet in. Dit omdat ze gewoon als buitenbeesten worden gezien en ook als vuile beesten.
Katten tellen niet mee volgens mij.quote:
Marokkaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Katten tellen niet mee volgens mij.
En u bent van welk merk?
Katten zijnquote:
Allochtonen hebben op jonge leeftijd al kinderen en hebben geeen tijd voor honden. Kleine huisdieren zoals vogels en vissen hebben ze wel, wat minder tijd en energie kost. In Turkije hadden we wel een hond, kippen en zwerfkat die altijd bij ons kwam bedelen. Meestal werd hij dan weggejaagd door onze hond.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:00 schreef Misstique het volgende:
Ik heb het niet over andere landen maar NL. Ik zie serieus zelden allochtonen met een hond rondlopen hier.
Heel vreemd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:20 schreef MLI het volgende:
Surinamers zijn trouwens ook als de dood voor slangen.
Dat ligt dat niet aan de nederlandse cultuur.. hoop ik.. Het ligt aan het type mensen die dan ook een hond nemen, eenzaam en misschien wel een tikje sociapathisch..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:34 schreef Luchtloper. het volgende:
Opstaan om 4/5uur s'ochtends om hond uit te laten, terwijl ik vroeger met ochtendkrant daarvoor betaald werd.
Of als je bijvoorbeeld aan een Nederlander vraagt of diegene getrouwd is, is het normaal dat ze dit zeggen: "Nee ik heb een hond"![]()
Een collega van me kwam laatst gewoon werken toen zijn zus was overleden..
"Het leven gaat door. Het hoort erbij" Waren de woorden wat hij zei. Twee weken later was zijn hond overleden.. hij kwam twee en een half week niet werken. Hij had tijd nodig om er over heen te komen.
En bij zijn zus de geval was daar geen sprake van..![]()
prachtige fotoreportage, die kleurenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef dgbw het volgende:
[ afbeelding ]
kijk mij stoer zijn met me hyena..... in negeria lopen daar wel meer mensen overigens mee:
http://www.pieterhugo.com/nigeria/index.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |