quote:Seksualiteit: Bi (scene und emo)
Aandacht tiek, aandacht....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:25 schreef Misstique het volgende:
Waarom kom je dit trouwens nóg een keer melden?
Was Aangevallen door een alto en een kneus nog niet genoeg?
Blijkbaar, waarde collega, blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:26 schreef MASD het volgende:
Aandacht tiek, aandacht....
Nóg zo'n mysterie idd!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef boyv het volgende:
NT&G?
Geilen op scene's uit films waar geile chicks elkaar met een scheermes bewerken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:28 schreef Misstique het volgende:
Weet jij trouwens wat bi (scene und emo) betekent MASD? Het is mij een raadsel.
Zou het? Wel pervers van TS. Geen wonder dat ze problemen heeft met haar studiegenootjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:35 schreef MASD het volgende:
Geilen op scene's uit films waar geile chicks elkaar met een scheermes bewerken?
Wat gekker is, is dat de vriendin van TS emo is! ik zie een verband (whehe, woordgrap!)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zou het? Wel pervers van TS. Geen wonder dat ze problemen heeft met haar studiegenootjes.
ik voel me meteen al oud, al is het nog niet eens zo lang geledenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Natuur, Techniek en Gezondheid. Dubbelprofiel. Tweede Fase.
1) men neme een tasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:26 schreef Q_Orianka het volgende:
Dit is een serieus probleem. Ik wil niet bij hun in de klas
Zouden ze samen keiharde gheile scenesex hebben?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:38 schreef MASD het volgende:
Wat gekker is, is dat de vriendin van TS emo is! ik zie een verband (whehe, woordgrap!)
Geen lemming maar een tweede poging van TS en die staat allang hierboven! Oplette!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Leuke lemming, waar is het origineel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat ik Beverton was
DENK HET NIET HOOR. TS is meer iemand die het voor de aandacht doet. Misschien als er mensen kijken, wat ons weer bij voyeurisme brengt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zouden ze samen keiharde gheile scenesex hebben?.
Check. Scene staat voor voyeurisme. Leerzaam dagje dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:42 schreef MASD het volgende:
DENK HET NIET HOOR. TS is meer iemand die het voor de aandacht doet. Misschien als er mensen kijken, wat ons weer bij voyeurisme brengt.
Maarmaarmaar, wat als je je in een andere dimensie bevindt? zijn deze ontdekkingen dan nog van toepassing of zullen alle broodroosters vervangen zijn door Barbra Streisand opblaaspoppen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Check. Scene staat voor voyeurisme. Leerzaam dagje dit.
Bemoei je er ff niet mee, ik ben in gesprek met MASD.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef Q_Orianka het volgende:
Bi hoeft niet per se te zijn dat je op man en vrouw valt. In dit geval is het op scene kids en emo kids. Weer iets geleerd.
Daar zeg je me wat! Interessante wending neemt dit topic.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:46 schreef MASD het volgende:
Maarmaarmaar, wat als je je in een andere dimensie bevindt? zijn deze ontdekkingen dan nog van toepassing of zullen alle broodroosters vervangen zijn door Barbra Streisand opblaaspoppen?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:45 schreef Q_Orianka het volgende:
Als je nog wil weten wat straight edge is, vraag je het maar.
Daar heb ik helemaal geen tijd voor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen lemming maar een tweede poging van TS en die staat allang hierboven! Oplette!.
Dan máák je maar tijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Daar heb ik helemaal geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef Q_Orianka het volgende:
Bi hoeft niet per se te zijn dat je op man en vrouw valt. In dit geval is het op scene kids en emo kids. Weer iets geleerd.
Ik heb even de werking van een magnetron zitten bestuderen en ben erachter hoe dit mogelijk is! Kijk, je hebt de illuminati die ons in de gaten houdt. Om te zien heb je licht nodig, licht is energie, die energie kan gebruikt worden in broodroosters. HET ANTWOORD IS "HERT"!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat! Interessante wending neemt dit topic.
Alleen hoe maakt men dan toast in die andere dimensie? Is daar een aparte scene voor?
U riep?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:22 schreef tonks het volgende:
Even naar een meer gepast subforum gekickt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |