Ach, S7F verzint er ook vanalles bij. Elke westerse meid neukt vanaf haar 13de. Deze vrouw heeft dat ook gedaan en aangezien ze achteraan in de 20 is, kun je er dan vanuit gaan dat ze heel veel mannen geneukt heeft en dus een hoer is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je zit er nu zelf van alles bij te verzinnen.
Misschien dit, misschien dat. De rechter neemt zijn beslissing niet zomaar!
De meeste verstandige mannen willen liever een vrouw met ervaring, ja. Wat moet je met zo'n lijk in bed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef SeLang het volgende:
Maar eigenlijk zie ik het probleem niet. Dat popje kan toch altijd nog met een ongelovig varken trouwen? Er zijn genoeg Fokkers die een vrouw zonder vlies acceptabel vinden.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, S7F verzint er ook vanalles bij. Elke westerse meid neukt vanaf haar 13de. Deze vrouw heeft dat ook gedaan en aangezien ze achteraan in de 20 is, kun je er dan vanuit gaan dat ze heel veel mannen geneukt heeft en dus een hoer is.
Hoe verzin je het.
Als je erachter komt dat je met een achterdochtige en achterlijke mongool getrouwd bent, dan zou ik rustig liegen om het huwelijk zo gemakkelijk ontbonden te krijgen.
Ik post alleen wat S7F erbij verzint!!quote:
Een vrouw met ervaring betekend veel meer. Dan is ze bij me omdat ik de beste ben en niet omdat ik toevallig de eerste ben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef SeLang het volgende:
Maar eigenlijk zie ik het probleem niet. Dat popje kan toch altijd nog met een ongelovig varken trouwen? Er zijn genoeg Fokkers die een vrouw zonder vlies acceptabel vinden.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:46 schreef Gia het volgende:
Alles wat vóór het huwelijk plaatsvindt is onbelangrijk. Het is belangrijker of iemand na het huwelijk haar/zijn partner trouw is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
het moge duidelijk zijn. islamitische vrouwen moeten hun huwelijk plannen als ze ongesteld zijn geworden. kan die man lekker opscheppen dat zijn vrouwtje "wel 5 dagen flink bloedde door zijn mannelijkheid".
ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
het moge duidelijk zijn. islamitische vrouwen moeten hun huwelijk plannen als ze ongesteld zijn geworden. kan die man lekker opscheppen dat zijn vrouwtje "wel 5 dagen flink bloedde door zijn mannelijkheid".
Oke dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Gia het volgende:
[..]
En die van mijn man. Al bijna 17 jaar getrouwd. Daarvoor 2 jaar ongehuwd samengewoond.
Jou niet, hoor. Jij hebt een piemeltje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
verhip, we leven in 2008, en nog proberen geloofsfanaten ons 1400 jaar terug te laten gaan in de tijd
voor mij zijn vrouwen en mannen gelijk qua rechtenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jou niet, hoor. Jij hebt een piemeltje.
Gek genoeg zijn al die verderfelijke westerse invloeden in de praktijk meestal alleen gevaarlijk voor vrouwen.
Ja voor mij ook. Maar een bepaald soort fanaten niet. Zeg maar het soort man dat hysterisch een maagd eist na zelf zijn lul in alles met een gat gehangen te hebben en dan ineens "serieus" wordtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor mij zijn vrouwen en mannen gelijk qua rechten
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
dat soort achterlijke figuren dienen dus ook zo snel mogelijk uit onze samenleving verwijdert te wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja voor mij ook. Maar een bepaald soort fanaten niet. Zeg maar het soort man dat hysterisch een maagd eist na zelf zijn lul in alles met een gat gehangen te hebben en dan ineens "serieus" wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |