Hoeveel zetels zou fok! opleveren als jij er één begon?quote:
nulquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel zetels zou fok! opleveren als jij er één begon?
Ik denk serieus dat ik wel een programma zou kunnen opstellen dat enkele zetels zou kunnen opleveren.quote:
dat toont slechts dat je mens bent en geen machine zoals de huidige politiek. verder zullen die posts juist jouw politieke programma ondersteunen. positief is alle opzichten dusquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik wel een programma zou kunnen opstellen dat enkele zetels zou kunnen opleveren.
Maar een politieke carriere is voor mij niet weggelegd. Ik heb teveel incriminerende posts op Fok
Zo denkt dus de hele politiek.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef EldorkoGrande het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel medelijden met een bovenmodale vrijgezel zonder hypotheek....
Helemaal met je eens, maar volgens mij komt daar, van alle door jou genoemde partijen, D'66 behoorlijk dichtbij.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:16 schreef SeLang het volgende:
Het is echt tijd voor een nieuwe politieke stroming die eigen verantwoordelijkheid voorop stelt, ingraaf subsidies zoals HRA afschaft en zich niet bemoeit met de persoonlijke levenssfeer van mensen.
die keuzes zijn alleen lang niet voor iedereen weggelegd, hangt van veel factoren af. emigreren lijkt me in jouw geval een betere optie dan blijven profiteren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zo denkt dus de hele politiek.
Er wordt makkelijk vergeten dat dat keuzes zijn die iedereen had kunnen maken.
"loonkostensubsidie"quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef Pool het volgende:
Is deze partij niets voor jou? http://www.libdem.nl/
Ze hebben nog geen zetels, maar goed.
Gezinsvorming is een keuzequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:40 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
die keuzes zijn alleen lang niet voor iedereen weggelegd, hangt van veel factoren af. emigreren lijkt me in jouw geval een betere optie dan blijven profiteren.
"De partij met derquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:26 schreef Danny het volgende:
[..]
nul
FOK! - de partij van gezond verstand
SGPquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je bent groenlinks vergeten
Ja, de kiezers ookquote:
Ik doelde op mezelfquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Gezond verstand?
Ken je users Danny...
quote:
Ik geloof dat je dan de definitie van liberaal niet begrijpt. Je mag best sociaal zijn hoor, maar dat is niet iets wat de overheid hoeft af te dwingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:00 schreef Lekiamh het volgende:
Je zoekt precies wat voor een partij?
Rechts liberaal?
Ik mis eigenlijk rechts sociaal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |