Kerel lult uit z'n nek. Al de hele dag.quote:
Ja, dat mag dus nietquote:Hehe kom op laat Justice zien.
Youtube morgenvroegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Fizd het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat Metallica concert op NLD3 te rippen vanavond?
Thx!
Het is leuk, maar het is wel al eerder gedaan door heel wat bands. Zo uit mn hoofd The Hives bijvoorbeeld (die ik morgen ga zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef RedGuy het volgende:
Voicst op 3VOOR12 is wel geniaal zeg, dat stukje met Pete Philley.!
ik verwacht maar een paar nummers, anyway speciaal rippen hoeft niet want zulk soort dingen vind je binnen no time op internet terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:13 schreef Fizd het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dat Metallica concert op NLD3 te rippen vanavond?
Thx!
Sja, ik wil jullie feestje niet verpesten, maar...ik ben het op alle fronten helemaal eens met Gijsbert Kamer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:38 schreef Tourniquet het volgende:
Gijsbert Kramer's mening over PP08: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/203668 (videoblog)
Hij heeft helemaal gelijk. Gelukkig houd ik wel van de (wat) hardere rock. Maar je moet dit jaar idd niet naar Pinkpop gaan als je meer dingen zoals Kate Nash zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:50 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Sja, ik wil jullie feestje niet verpesten, maar...ik ben het op alle fronten helemaal eens met Gijsbert Kamer.
Ja, das intern. Niet de streamsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:09 schreef Aoristus het volgende:
hikt de verbinding bij jullie ook de hele tijd?
comment? 3voor12 zeker?quote:
je vriendinnetje?quote:
quote:
Dat jaquote:
dan heb je geen oordopjes meer nodig hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
'fuckup van de server'
toennet iets over oorsmeer
timing he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Toad het volgende:
Pretender was idd. erg.
Ik ga maar TBS kijken.
't is een eikel man, net als Eric Corton, net zo onuitstaanbaar en egocentrisch. Toegegeven, het was wel grappig om het 'Metallicadorp' even te zienquote:
Je kent hem? Als iemand het niet is, is Giel 't wel. Over Eric zal ik me niet uitlaten..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
't is een eikel man, net als Eric Corton, net zo onuitstaanbaar en egocentrisch. Toegegeven, het was wel grappig om het 'Metallicadorp' even te zien
Ik had 'm ook geslooptquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Raven_ het volgende:
Die Giel heeft echt ballen van hier tot Tokyo. Als ik die gast op die fiets was geweest was Giel nog niet jarig.
Wat deed ie danquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Raven_ het volgende:
Die Giel heeft echt ballen van hier tot Tokyo. Als ik die gast op die fiets was geweest was Giel nog niet jarig.
Thanksquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:56 schreef Toad het volgende:
@Majo: Giel jatte een papiertje met daarop de afspraken tussen de Pinkpoporganisatie en Metallica. Vervolgens komt een medewerker van Pinkpop achter Giel aan maar pleurt van z'n fiets.
quote:Op zondag 1 juni 2008 00:10 schreef Aoristus het volgende:
dagkaart ?
gekkenhuisquote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die benieuwd zijn wat er zoal in zo'n rider staat, dit is er een van de 2004 tour: http://www.thesmokinggun.(...)lica/metallica1.html
100% is die kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:51 schreef Toad het volgende:
De kans dat het in scene is gezet acht ik redelijk groot.
Ge-ni-aal optreden, we hebben hier lekker zitten kijken en het was echt een briljant optreden! Vette drumsolo's, eindeloze solo's en dan ineens weer doorgaan met het nummer waar ze gebleven waren, het was echt supervet! Ik ben jaloers op de mensen die er echt bij warenquote:
3 voor 12 Centraal heeft het hele optreden rond een uur of 10/11 uitgezonden. Mensen met digitale tv hebben dat hele optreden dus al kunnen zienquote:Op zondag 1 juni 2008 02:42 schreef RoW_0 het volgende:
Kwam foo fighters al op TV of wat? wtf is 3voor12? explain plz
Een beetje minder kan ook wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:00 schreef RoW_0 het volgende:
GODFUCKINGDAMNIT..
WHY ME GOD, WHY?
herhaling? <3, ik heb digitenne btw.
Jij bent niets gewendquote:Op zondag 1 juni 2008 05:06 schreef tong80 het volgende:
3 voor 12 is het beste op de radio worldwide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |