Dat vind ik ook zo kwalijk, Huub wordt daar beschadigd en daar kan hij last van krijgen in zijn verdere carrière, en ik bedoel niet zijn zangcarrière.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maw, de politie heeft de beelden gezien en het is geen aanranding of heeft de febo het geblokt? Die mag dat volgens mij niet doen, maar als de politie het geen aanranding vond dan zijn die uitlatingen van Amanda over die aanranding gewoon smaad, immers ze liegt dan gewoon over iets dat schadelijk zou kunnen zijn voor Huub.
Maar ook voor meisjes en vrouwen die werkelijk aangerand of verkracht zijn is dit vernederend.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo kwalijk, Huub wordt daar beschadigd en daar kan hij last van krijgen in zijn verdere carrière, en ik bedoel niet zijn zangcarrière.
Mén, hou op. Hier had Brian bijna zijn trio te pakken, luister naar zijn triomfantelijke hyenalach.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:17 schreef Lobasca het volgende:
Maar ook voor meisjes en vrouwen die werkelijk aangerand of verkracht zijn is dit vernederend.
Achterlijke dronken snol, duikt zelf met Jan en alleman het nest in
Als je maar rustig tegen hem praat is er niks aan de hand toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:38 schreef Disana het volgende:
Helemaal klaar om nieuwe verhitte miljonairs te gaan coachen
Ik zou er never nooit op vertrouwen. Hij hield zich alleen maar in omdat er mensen meekeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je maar rustig tegen hem praat is er niks aan de hand toch?
Ja hoor, we kunnen wel bedenken wat er nú gebeurt als Mannie mannie kwaadmaaktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er never nooit op vertrouwen. Hij hield zich alleen maar in omdat er mensen meekeken.
Oh zeker, die engbek is ook niet te vertrouwen. Daarom is het mij een raadsel dat JdM hem wil aanstellen als coach in DGK 2. Ik krijg sterk de indruk dat dit part of the deal is na het verliezen van de finale.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Ik zou er never nooit op vertrouwen. Hij hield zich alleen maar in omdat er mensen meekeken.
Oooooh, die Bossche Bol en dan dat liedje erbij.quote:
Dat heb ik nooit gezienquote:
Geniet ervan meid.quote:
Verdomd, dat haar, de houding en die pens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:33 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Natasia uit Gouden Kooi gesignaleerd in jungle Brazilie...........
Die houding ook, álles kloptquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:33 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Natasia uit Gouden Kooi gesignaleerd in jungle Brazilie...........
Is deze gefoto-shopt BQ of echt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, dat haar, de houding en die pens.![]()
En ze roept: IK SNAP JOU NIET, IK SNAP JOU NIET.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, dat haar, de houding en die pens.![]()
En ze roept: IK SNAP JOU NIET, IK SNAP JOU NIET.![]()
[ afbeelding ]
Niks gefotosoept, puur natuur. Wat was die heks soms lelijk, vooral vanbinnen.quote:
Zdngmw bedoel je toch? Die vrouw op de foto lijkt alleen per ongeluk uiterlijk op haar, daar kan ze ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks gefotosoept, puur natuur. Wat was die heks soms lelijk, vooral vanbinnen.
Om báng van te wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks gefotosoept, puur natuur. Wat was die heks soms lelijk, vooral vanbinnen.
Oh, is dat het? Naar welke streams keek ik dan denk jij.....Africam?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:06 schreef kahaarin het volgende:
Zdngmw bedoel je toch? Die vrouw op de foto lijkt alleen per ongeluk uiterlijk op haar, daar kan ze ook niets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |