De vogeltjesdans ook:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is grappig he? Onderhand is ie er ook in allerlei talen, zelfs Arabisch.
Zielig gewoon...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:13 schreef Disana het volgende:
Amanda wordt in het tentje van achteren genomen en kijkt even of wij het ook zien.
[ afbeelding ]
Let but sit, vannacht was het nogal rustig, dus er lag nog een kinderachtige sexistische toespeling op de plank.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh?Voor wat? * kahaarin Blont is.....
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Let but sit, vannacht was het nogal rustig, dus er lag nog een kinderachtige sexistische toespeling op de plank.
Brian is gewoon een sneaky motherfucker. Jammer voor hem dat z'n mother nooit tevreden isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zielig gewoon...![]()
Deze kwam ik nog tegen
Niet meer plaatsen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Foei!
![]()
Zo, dat ook weer gezegd hebbende, Lobasca, dat soort filmpjes zijn er zo veel te vinden, daar kan een hele dvd mee gevuld worden.
Haha. Pinguins zijn trouwens hot het laatste jaar.quote:
En zij een loopse teef...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is gewoon een sneaky motherfucker. Jammer voor hem dat z'n mother nooit tevreden is
Tuurlijk wel, kunnen we met z'n allen "Ochhhh wat eruugggg!quote:
Ik vind hem zo schattig, m'n kleine neefje wilde eens een ander filmpje zien (Hij mag voor z'n middagslaapje even DVD kijken en ik heb niet zo veel), en via "in the Jungle" kwam ik toen deze tegen, helemaal slap gegiecheld, vooral bij dat stukje op de glijbaan waar ze gaan jodelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Pinguins zijn trouwens hot het laatste jaar.
Leuk. Er is ook zo'n pinguin film, Happy Feet. Ken je die? Als je op YouTube zoekt, vind je een heleboel leuke melodietjes en dansjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind hem zo schattig, m'n kleine neefje wilde eens een ander filmpje zien (Hij mag voor z'n middagslaapje even DVD kijken en ik heb niet zo veel), en via "in the Jungle" kwam ik toen deze tegen, helemaal slap gegiecheld, vooral bij dat stukje op de glijbaan waar ze gaan jodelen.
Zijn die dijbenen nu alwéér twee keer zo dik geworden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:
Met Lieke's carriere achter de schermen gaat het ook TOP...hey, doe je ding!
[ afbeelding ]
goedemiddag
Die film ken ik idd, schattig, thnx voor het clipje, denk alleen niet dat ik hem aan 't mannetje laat zien, vind zijn moeder vast niet goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk. Er is ook zo'n pinguin film, Happy Feet. Ken je die? Als je op YouTube zoekt, vind je een heleboel leuke melodietjes en dansjes.
Waar een mens al niet trots op kan zijn he? Ik plaats het in dezelfde categorie als Amanda die denkt dat ze volleerd nagelmartelares is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:
Met Lieke's carriere achter de schermen gaat het ook TOP...hey, doe je ding!
[ afbeelding ]
goedemiddag
Die spieren zijn door al dat paalhangen natuurlijk twee keer zo dik gewordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn die dijbenen nu alwéér twee keer zo dik geworden?
Haha, ja je hebt gelijk: het 'motherfucker' gehalte is íetsje te hoogquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die film ken ik idd, schattig, thnx voor het clipje, denk alleen niet dat ik hem aan 't mannetje laat zien, vind zijn moeder vast niet goed.
Ze is meer de nagelbeul en degene die zich vrijwillig door haar laat behandelen is de martelaresquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar een mens al niet trots op kan zijn he? Ik plaats het in dezelfde categorie als Amanda die denkt dat ze volleerd nagelmartelares is.
Oh ja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze is meer de nagelbeul en degene die zich vrijwillig door haar laat behandelen is de martelares
Dit vind hij denk ik wel leuk, hij wordt er iig wel rustig van denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ja je hebt gelijk: het 'motherfucker' gehalte is íetsje te hoog![]()
Dan maar clipjes van Shrek. Niet voor kleine jongetjes maar wel erg mooi:
maatschappelijke mislukkeling ®quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk![]()
Volgens mij krijgt ze ook nooit een zaakje van de grond. Een beetje bijverdienen misschien door 'vriendinnen' te doen, maar verder zie ik daar voor haar geen kansen.
Mwah, meer een gevalletje van te weinig in huis hebben. Mikey, die noemde ik wel zo. Die heeft volgens mij nooit iets goed kunnen doen.quote:
Jonguhhhhhhhhh..ze hep toch tietuhh!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah, meer een gevalletje van te weinig in huis hebben. Mikey, die noemde ik wel zo. Die heeft volgens mij nooit iets goed kunnen doen.
Maw, de politie heeft de beelden gezien en het is geen aanranding of heeft de febo het geblokt? Die mag dat volgens mij niet doen, maar als de politie het geen aanranding vond dan zijn die uitlatingen van Amanda over die aanranding gewoon smaad, immers ze liegt dan gewoon over iets dat schadelijk zou kunnen zijn voor Huub.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:42 schreef Lobasca het volgende:
Huh..B. het is politie gebeld, het is geblokt. over de vermeende aanranding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |