Kunnen ze niet gewoon zo'n PTT doorstuur formulier invullen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda en ik willen een postbus gaan openen, zodat we al jullie fanmail kunnen blijven ontvangen!
Het is een beetje zielig hoe ze nu krampachtig aan hun populariteit blijven hangen en hoe belangrijk ze opeens de steun van de fans vinden (terwijl ze in de periode dat de kijkers nog geen invloed op het spel hadden en Huub erg populair was dikke schijt aan de kijkers zeiden te hebben). Die twee gaan in een diep gat vallen als hun fanclubdag slecht bezocht wordt en het enige dat ze bindt (ervaring in de kooi) naar de achtergrond gaat verdwijnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda en ik willen een postbus gaan openen, zodat we al jullie fanmail kunnen blijven ontvangen!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:18 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig hoe ze nu krampachtig aan hun populariteit blijven hangen en hoe belangrijk ze opeens de steun van de fans vinden (terwijl ze in de periode dat de kijkers nog geen invloed op het spel hadden en Huub erg populair was dikke schijt aan de kijkers zeiden te hebben). Die twee gaan in een diep gat vallen als hun fanclubdag slecht bezocht wordt en het enige dat ze bindt (ervaring in de kooi) naar de achtergrond gaat verdwijnen.
ik kan verdomme dat fimpje niet zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het heeft wel overeenkomsten met posten in een COS nadat het programma al een tijdje van de buis is en er geen streams meer zijn
Hmm, hier is er interactie met elkaar en wordt er gezellig gecommuniceerd, B&A willen alleen maar pohost kunnen ontvangen van hun fans, ik zie een subtiel verschilletje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het heeft wel overeenkomsten met posten in een COS nadat het programma al een tijdje van de buis is en er geen streams meer zijn
Ik hoor net dat het prachtig weer bij jou is, en hier is het somber en grijs.quote:
Nee dank je, heb een beetje last van m'n kiezen.quote:
Het is hier echt stralend weer, we gaan zo lekker de stad in, nog even genieten van de zon.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het prachtig weer bij jou is, en hier is het somber en grijs.
Precies!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is hier echt stralend weer, we gaan zo lekker de stad in, nog even genieten van de zon.
Boterbabbelaar erbij dan, die heb ik nog wel liggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dank je, heb een beetje last van m'n kiezen.
Heb je niet iets waar ik alleen maar op hoef te zuigen?
Hebben alle mannen van die leeftijd, niks om je voor te schamenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dank je, heb een beetje last van m'n kiezen.
Heb je niet iets waar ik alleen maar op hoef te zuigen?
Toepasselijk met al die dieren op de afrika cam:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben alle mannen van die leeftijd, niks om je voor te schamen![]()
Iemand nog leuke filmpjes?
Wat een leuk synoniem.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Boterbabbelaar erbij dan, die heb ik nog wel liggen.
Die is grappig he? Onderhand is ie er ook in allerlei talen, zelfs Arabisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toepasselijk met al die dieren oop de afrika cam:
Nee precies, voor vrouwen van twee jaar jonger is het pas écht om je rot te generen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben alle mannen van die leeftijd, niks om je voor te schamen![]()
Discussie?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee precies, voor vrouwen van twee jaar jonger is het pas écht om je rot te generen.![]()
Hahaa, nee, discussie gesloten maar hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |