Wat moet dat vreselijk zijn voor dat kind later. Komaan, dat klinkt toch niet; 'Wolf, komen eten' 'Wolf, gaan slapen'. Wat is het volgende; mensen die hun kind Hond, Kat, Bunzing, Borneose Oran Oetang of Grijs Gespikkelde Roodvlekmuis gaan noemen?quote:Mega Mindy is mama van Wolf
Free Souffriau, alias kinderheldin Mega Mindy, en haar vriend Miguel Wiels zijn vrijdag de trotse ouders geworden van zoon Wolf. Aanvankelijk wou niemand uit de onmiddellijke omgeving van het koppel het heuglijke nieuws bevestigen, maar Studio 100 verspreidde in de loop van de avond toch een persbericht.
Wolf woog bij zijn geboorte 3,720 kg en is 51 cm groot. De bevalling is vlot verlopen. Moeder en kind stellen het zeer goed, en papa Miguel Wiels is uiteraard in de wolken met zijn zoontje.
‘We hebben allebei erg uitgekeken naar dit moment en zijn dan ook totaal overdonderd door het intense geluk dat zo’n klein wonder meebrengt. Dit is ongetwijfeld het mooiste wat ons ooit overkomen is!’, aldus de trotse ouders. Free en Miguel willen de komende weken in alle rust genieten van hun eerste kindje.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30052008_173
Gelukkig hadden mijn ouders wel het verstand om een normale naam te kiezen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
TS is gepest om het feit dat hij vernoemd is naar een dier.
''Henk''?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:25 schreef zagevent het volgende:
[..]
Gelukkig hadden mijn ouders wel het verstand om een normale naam te kiezen.
Eens. Tom van Landuyt en zijn vrouw -jeweetwel die in Kinderen van de Wit ofzo heeft meegespeeld- noemen hun kinderen Mensje en Bloem.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:27 schreef Dreamzilla het volgende:
wat nog erger is is mensen die hun kind Sterren noemen of Vlinder dat soort mensen brengen hun kind vaak ook in een bakfiets naar school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee? :| arme kinderen ik ga jeugdzorg bellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:30 schreef zagevent het volgende:
[..]
Eens. Tom van Landuyt en zijn vrouw -jeweetwel die in Kinderen van de Wit ofzo heeft meegespeeld- noemen hun kinderen Mensje en Bloem.Dat is toch vragen om gepest te worden later.
Doe dan tenminste iets wat een grappige serie voorletters oplevert.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:04 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ga mijn zoon Krabbedam-van-dam-naar-krab.com Gasturbine Jozef Jezus Marciano Wolter-Krueger Pelé *achternaam* noemen.
Niet dusquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef beverton het volgende:
[..]
hij hoort vrijgegeven te zijn. ik kreeg gister een respons van remlof op mijn aanvraag
Niet zeuren, dit is een universele klacht. Had een Nederlandse haar kind zo genoemd, had ik het topic ook geopend.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:05 schreef Gluckskafer het volgende:
HEE TS,
Denk je soms dat dat een Belgisch forum is?
Ik ga toch ook niet op ene belgisch forum een zinloze OP tikken over Zanger Bob!!
is dit fok.BE of fok.NL?
Dank je.
Einde bericht.
Ja inderdaad.... 'Vlinderrrr' (met zo'n kak-R).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:27 schreef Dreamzilla het volgende:
wat nog erger is is mensen die hun kind Sterren noemen of Vlinder dat soort mensen brengen hun kind vaak ook in een bakfiets naar school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |