Gelukkigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik móet ook niet drinken om het gezellig te hebben...
Het is gewoon dat ik graag een biertje drink omdat ik het lekker vind.
Als ik de bob ben heb ik net zo'n prima avond, alleen drink ik liever wel een biertje.
Je zit toch op Pinkpopquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:01 schreef The_Dean het volgende:
Tvp en een goedemorgen vanuit de auto
Even batterij opladen tijdens het ontbijten
quote:
Hier draait Vista al een paar maanden als een zonnetjequote:Ik ga Vista SP1 installeren... toch maar eerst even een backup gemaakt van mijn bestanden
Een ongeschreven regel in de IT is.. If it ain't broke, don't fix it. Vista werkt op mijn laptop ook als een zonnetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom moet ie zn batterij in de auto opladen
[..]
Hier draait Vista al een paar maanden als een zonnetje
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Een ongeschreven regel in de IT is.. If it ain't broke, don't fix it. Vista werkt op mijn laptop ook als een zonnetje
Die regel is toch zo klaar als een klontje?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een ongeschreven regel in de IT is.. If it ain't broke, don't fix it. Vista werkt op mijn laptop ook als een zonnetje
knetterstil.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wist trouwens niet dat het zaterdagochtend zo stil was op Fok
Ik kan niet zo goed meer uitslapen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Uitslapen is fijn.
Ik werd wakker en vroeg me af wat het eigenlijk voor dag was en waarom ik geen kater had. Toen bleek al snel dat het zaterdag was en dat ik gisteren lekker op tijd was gaan slapen. Het was ook pas 9:00 toen ik wakker werd, meestal is het toch zeker 11:00 of later als ik zaterdag wakker word.
Ja, dat heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het ook wel fijn om in ieder geval voor het middaguur op te staan. Dat is dus ook gelukt. Nu maar even onder de douche gaan staan.
En dat steeds half in slaap vallen, dat kan wel fijn zijn, maar het wordt steeds lastiger dan om mijn bed uit te komen. Vooral op maandag heb ik daar last van, als ik niet hoef te werken. Dan zou ik eigenlijk gewoon om 9:00 op moeten staan, maar omdat ik dan nog zo lekker lig, wordt dat vaak wel 11:30 a 12:00, helemaal verrot inmiddels dan.
Ik slaap heerlijk met mijn ventilator aan. Maar wel binnenkort even een nieuwe halen, een grotere, die maken toch nog iets minder geluid.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel.
Maar ben het na een uurtje draaien ook wel zat vaak.
Aangezien ik wel elke dag moet werken heb ik wel redelijk ritme van 0700 mand uit.
Bevalt ook wel prima
Laatste tijd wel moeite mee gehad, zal ook komen doordat ik moeite had met de slaap vatten met dat benauwde kutweer.
Ventilator aan tijdens pitten is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
Nog snel ff een hoi
Druk druk druk voor het feest
En niet ongerust zijn, ik zal hier 24 uur lang niet aanwezig zijn
Misschien vannacht nog ff, voor ik ga slapenquote:
Pas je op voor afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
Nog snel ff een hoi
Druk druk druk voor het feest
En niet ongerust zijn, ik zal hier 24 uur lang niet aanwezig zijn
Het is maar aan de overkant van de straat, dus als ik het niet trek ben ik zo terugquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:54 schreef PieterBas het volgende:
Pas je op voor afkickverschijnselen
Oja, vannacht ben ik er welquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien vannacht nog ff, voor ik ga slapen
Maar alsof jij hier zoveel bent vandaag![]()
Oh, en de quiz is nog iets veranderd
Iedereen doet indivueel mee met papiertje opsteken voor het goede antwoord, maar ze zitten wel in een groep. 1 iemand per groep houd dan bij wat het meest voorkomende antwoord was. Op het einde worden die scores vergeleken, en wint er een groep
Oh, dat is wel te overlevenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is maar aan de overkant van de straat, dus als ik het niet trek ben ik zo terug
Geen idee hoelaat ik er weer ben, geen idee tot hoelang het feest duurtquote:
Wanneer ga je weer weg dan?quote:Ja nou, vanaf nu wel ff ja![]()
Uurtje of half 6quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee hoelaat ik er weer ben, geen idee tot hoelang het feest duurt
[..]
Wanneer ga je weer weg dan?
Tuurlijk Pilsiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je de groeten
Maar ik ben er vandoor, tot over een paar uur
Was het wat gister?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk Pilsie
Veel plezier en succes
Mwa, ik vond het eigenlijk niet zoveelquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:26 schreef Piles het volgende:
Top 100 van vrijdag 30 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 196 Piles
02. 183 tong80
03. 159 Oblivion
04. 139 Jipje
05. 135 Pheno