Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op zondag 1 juni 2008 12:14 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer
Er is nog visite, dus ben er niet teveel
Goedemorgen Bartje![]()
Ja echt hequote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan het bijna niet bijhouden![]()
eet smakelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga maar eens kijken of ik zin heb in wat eten
Gamese
Volgens mij heb jij elke zondag een katerquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kater.
Dankuquote:
Regelmatig, maar zelden zo erg als vandaag.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij elke zondag een kater
Ik heb niet zo heel vaak katers eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Regelmatig, maar zelden zo erg als vandaag.
Het ging gewoon weer te snel gisteren. Maar ja, het was erg gezellig. Beetje rustig, maar dat was niet erg, toch erg gezellig.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel vaak katers eigenlijk.
Zuip wel altijd gewoon fatsoenlijk op zaterdag maar zondag bijna nooit last van.
Nu wel
Wat doe je hier dan?quote:
+3,5 scherpquote:
Idem.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:35 schreef eer-ik het volgende:
Op dit soort dagen denk ik altijd van: wtf waarom drink ik soms zoveel
HIer vandaag kán je dus gewoon niet weg.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Morgen maar eens kijken hoe ik Den Haag kom.. of 20km fietsen (valt nog redelijk mee) of 5km fietsen naar Hoek van Holland.. daar de trein naar Rotterdam/Schiedam nemen.. en dan overstappen op de trein naar Den Haag CS
Connexxion, bedankt
Lekker is datquote:
Ook declareren dan.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoop dat de bussen weer snel gaan rijden, anders moet ik de komende tijd met de auto door de tunnel
Ben ik wel eerder op mijn werk, maar dat weegt niet op, tegen de prijs van de tunnel.
Ga ik ook zeker doen. Daarnaast heb ik ook nog een busabonnement, dus daar wil ik ook nog vergoeding voor.quote:
Terecht.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga ik ook zeker doen. Daarnaast heb ik ook nog een busabonnement, dus daar wil ik ook nog vergoeding voor.
we hebben het over de busstakingenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef Piles het volgende:
Zo, visite weg, leven naast Fok weg. Dus ik ben er weer![]()
Kunnen jullie je nog een beetje vermaken hier
Goed punt.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we hebben het over de busstakingen
Naar mijn werk kan ik niet op de fiets, anders zou ik dat wel doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed punt.
Blij dat ik op stage zit nu, dat doe ik op de fiets
Wat moet je doen in Den Haag?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Morgen maar eens kijken hoe ik Den Haag kom.. of 20km fietsen (valt nog redelijk mee) of 5km fietsen naar Hoek van Holland.. daar de trein naar Rotterdam/Schiedam nemen.. en dan overstappen op de trein naar Den Haag CS
Connexxion, bedankt
Even langs school. Paar dingen regelen..quote:
Je kunt het best vragen, maar ik gok dat je geen cent zult zien van ze.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Kunnen wij als studenten ook geld voor onze OV jaarkaart terug vragen? Omdat die bussen nu staken?
Eigenlijk best lullig, aangezien je wel voor je OV betaald. al zien veel mensen dit andersquote:Op zondag 1 juni 2008 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt het best vragen, maar ik gok dat je geen cent zult zien van ze.
Leg eens uit, want ik denk dat ik bij veel mensen hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 18:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Eigenlijk best lullig, aangezien je wel voor je OV betaald. al zien veel mensen dit anders
Je OV kaart is een lening die je kwijt gescholden word wanneer je afstudeerd. Het bedrag wat er per maand voor gerekend wordt is in 2008 € 78,16 per maand.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik denk dat ik bij veel mensen hoor
Oh ja, das waar. Valt onder de prestatiebeursquote:Op zondag 1 juni 2008 19:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Je OV kaart is een lening die je kwijt gescholden word wanneer je afstudeerd. Het bedrag wat er per maand voor gerekend wordt is in 2008 € 78,16 per maand.
Ga maar eens uitrekenen hoeveel je ondertussen schuldig bent mocht je op een of andere manier niet afstuderen.....quote:Op zondag 1 juni 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, das waar. Valt onder de prestatiebeurs
Nou ja, ik had eerst het idee om in september al naar Luchtverkeersleiding te gaan, maar daar heb ik dus maar ff van af gezienquote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga maar eens uitrekenen hoeveel je ondertussen schuldig bent mocht je op een of andere manier niet afstuderen.....
Als je binnen tien jaar je diploma haalt, is het goedquote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga maar eens uitrekenen hoeveel je ondertussen schuldig bent mocht je op een of andere manier niet afstuderen.....
En dat haal je eigenlijk altijd, aangezien Hogescholen ook een soort prestatie-beloning krijgen per afgestudeerde studentquote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je binnen tien jaar je diploma haalt, is het goed
Of je moet wel heel erg slecht zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat haal je eigenlijk altijd, aangezien Hogescholen ook een soort prestatie-beloning krijgen per afgestuurde student
Moet dat danquote:
Topics die ik open, gaan nooit hardquote:Op zondag 1 juni 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is vrijdagavond geopend
Het moet niet, maar het is nogal onverwacht
Aaaaahhhquote:Op zondag 1 juni 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Topics die ik open, gaan nooit hard
afgestuurde student... oh daarom is inholland zo blij met een BSA'tje gevenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat haal je eigenlijk altijd, aangezien Hogescholen ook een soort prestatie-beloning krijgen per afgestuurde student
Oh, tering. Het gaat echt niet goed met mequote:Op zondag 1 juni 2008 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
afgestuurde student... oh daarom is inholland zo blij met een BSA'tje geven
Die € 78,16 per maand (€ 3744 in 4 jaar) is natuurlijk niks vergeleken met de gewone stufi € 256,- per maand (€ 12 228 in 4 jaar).quote:Op zondag 1 juni 2008 19:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die € 78,16 per maand (€ 3744 in 4 jaar) is natuurlijk niks vergeleken met de gewone stufi € 256,- per maand (€ 12 228 in 4 jaar).
Maarja met of zonder het afronden van de studie, terugbetalen zal sowieso wel moeten!
en uren in de filequote:Op zondag 1 juni 2008 19:31 schreef The_Dean het volgende:
We zijn er bijna! Nu QOTSA en zo nog rage against the machine, en dan zit het er weer op.
Volledig gaar en verrot en verbrand en gebroken.
Tegen 22'en naar de auto strompelen en door naar de baas. Heb gelukkig nog en half tray'tje Golden Power in de auto
Als je een lening bij de IBG hebt niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:32 schreef Yesse het volgende:
[..]Als je je studie afrond wordt je schuld weggescholden.. .
Succes op je werk alvast Deanquote:Op zondag 1 juni 2008 19:31 schreef The_Dean het volgende:
We zijn er bijna! Nu QOTSA en zo nog rage against the machine, en dan zit het er weer op.
Volledig gaar en verrot en verbrand en gebroken.
Tegen 22'en naar de auto strompelen en door naar de baas. Heb gelukkig nog en half tray'tje Golden Power in de auto
Op de zaak even in de koelkastquote:Op zondag 1 juni 2008 19:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Lekker warme golden power drinken Dean!
Ik bedoel meer voor straks. Denk wel een beetje om jezelf, werk is niet belangrijker dan ongeluk vrij rijden !quote:
Dan maar even een koele halen bij de pompquote:Op zondag 1 juni 2008 19:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoel meer voor straks. Denk wel een beetje om jezelf, werk is niet belangrijker dan ongeluk vrij rijden !
Gelijk heb je, heb dat ook wel eens gedaan en het is een stuk beter dan andere verhalen die je soms hoort.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan maar even een koele halen bij de pomp
En komt wel goed dude, als ik het niet vertrouw zet ik hem gewoon aan de kant.
met werkquote:Op zondag 1 juni 2008 20:35 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, als jullie beginnen ben ik al klaar
Maar je bent er weerquote:Op zondag 1 juni 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
Ach ja!
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je bent er weer![]()
![]()
Het is zo stil hier, iedereen lijkt wel een leven te hebben
Niet te veel in 1 keer nee....dat overleef je nietquote:Op zondag 1 juni 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had er gister 1
We gaan het langzaam opbouwen
Ik hoop dat ik de meet overleef. Ver weg en lang van huis, en allemaal vreemde mensenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet te veel in 1 keer nee....dat overleef je niet
zeg maar een soort van genotsmiddel?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet te veel in 1 keer nee....dat overleef je niet
Jep, nachtdienst tot half zes.quote:
En dat na Pinkpopquote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de meet overleef. Ver weg en lang van huis, en allemaal vreemde mensen
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lees het wel of je het overleefd heb, he
Nicoquote:
Ja het is ook moeilijk ook. Heb 2 ooms en de een heet Cees en de ander Keesquote:Op zondag 1 juni 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
1 iemand begint het al een beetje te leren
Hmm ja, voor 'buitenstaanders' is het af en toe moeilijk jaquote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja het is ook moeilijk ook. Heb 2 ooms en de een heet Cees en de ander Kees
ik noem je gewoon Pilesquote:Op zondag 1 juni 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm ja, voor 'buitenstaanders' is het af en toe moeilijk ja
Maar er zijn er hier 2 die me Cees noemen, en die heb ik allebei op msn, dus die weten beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |