Da's mooi makkelijk dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:39 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Zeker prachtig hier, alhoewel de temperatuur aan het afnemen is, hopelijk tijdelijk!
Ik ben al in het centrum, want ik woon er!
Mooi weer op de boerderij ofniet?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik hoorde 2 donders, me broertje en ik keken elkaar aan, en we dachten precies hetzelfde.![]()
Wel mooie luchten hier!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto richting het oosten:
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Mooi weer op de boerderij ofniet?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:16 schreef JDude het volgende:
Ik schijn vrijdagochtend in Maastricht een mooie bui gemist te hebben. Was te dronken om er wakker van te worden.
Voor het eerst deze week een aardig deel van de dag zon. Was ook best warm met die felle zonquote:
quote:(ZEER) ZWARE WINDSTOTEN
Komende uren trekt zwaar onweer van oost naar west over zuid- en zuidwest Nederland, mogelijk windstoten tot 30 knopen, de kans op zware windstoten is gering
zaterdag 31 mei 2008 15.54 uur
quote:zaterdag 31 mei en zondag 01 juni 2008
Komende uren actief onweerscomplex over de zuidelijke helft.
De komende uren trekt een flink onweerscomplex van oost naar west over voornamelijk de zuidelijke helft van het land. Risico's zijn BLIKSEMINSLAGEN en WINDSTOTEN tot 50 km/uur. Later op de avond trekken nieuwe (onweers)buien het land binnen.
Gewoon nergens mee, alles kakt toch in bij de grensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, waar moet ik nu rekening mee houden?
Nee geen foutje, de bui en het onweer zijn gewoon ingestort, in Rotterdam zullen ze het droog houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:39 schreef i2Them2 het volgende:
Raar dat het onweer er in één keer uit is daar bij Limburg... Foutje buienradar?
Ploft idd flink daar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:43 schreef Bensel het volgende:
vanuit duitsland komt nu een redelijk groot actief gebied aan
Die lijken wel flink noordelijk te gaan met een tikje west erbij!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:04 schreef Fredo55 het volgende:
Die buien ten oosten van Luxemburg, zouden die ook westwaards gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |