quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:14 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer kans op buiencomplexen, grootste kans heeft het zuiden.
Héhé.. volgens mij heb ik meer kans dan gisteravond.
Morgen gewoon een droge dag.quote:Boven Duitsland (Frankfurt e.o.) ontwikkelt zich om 9 UTC een buiencomplex (HirLAM geeft indicatie, maar op de verkeerde plaats). Verplaatsen met de bovenstroming levert (onweers)buien boven het zuiden van het land op voor in de middag. Dit geeft HiRLAM ook min of meer.
Een tweede, veel zwaarder, buiencomplex verwacht HiRLAM laat op de avond en in de nacht boven het midden van het land met veel neerslag. Daar is momenteel in waarnemingen nog niets over terug te vinden. Dat blijft iets om in de gaten te houden. Het blijft nowcasting
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef Fredo55 het volgende:
Onweer in Duitsland, richting Limburg,Brabant,Zeeland. ?!
Vooralsnog stralend weer in Breda.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:38 schreef Fredo55 het volgende:
Onweer in Duitsland, richting Limburg,Brabant,Zeeland. ?!
Ik denk dat het Zeeland links laat liggen.quote:
Zeker prachtig hier, alhoewel de temperatuur aan het afnemen is, hopelijk tijdelijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen is ook prachtig, straks maar even lekker de stad in.
Nou, als je kijkt wordt er in de buurt van Leipzig een nieuw complex gevormd, en die zou wel is in het noorden kunnen komen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:12 schreef aloa het volgende:
Weer weinig voor het noorden zo te zien.
Misschien later vanmiddag/vanavond.
[ afbeelding ]
Donderslag bij heldere hemelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:45 schreef Fredo55 het volgende:
Ik hoorde het net donderen,serieus.![]()
Terwijl er in die buien in Brabant geen onweer zit,
dus ik vraag me af of buienradar wel helemaal klopt.
Ik hoorde 2 donders, me broertje en ik keken elkaar aan, en we dachten precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderslag bij heldere hemel
Maar hier op Schouwen is het nog stralend weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |