Bron: Metroquote:Rage Against The Machine sluit zondag 1 juni de 39e editie van Pinkpop af. Daarnaast speelt een dag eerder ook Foo Fighters op het festival. Dat maakt de organisatie van het festival vandaag bekend. Voor Rage Against The Machine betekent het een terugkeer op Pinkpop, na in 1993, 1994 en 1996 van de partij te zijn geweest. Foo Fighters debuteert op ’s werelds oudste openluchtfestival.
Ga mee naar Rock am Ringquote:Op maandag 10 december 2007 11:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Laat dat alsjeblieft uit de (gebruikelijke) dikke duim van Metro komen. Ik heb bij nader inzien helemaal geen zin om naar dat kut Limburg te gaan voor dat brugpieperfestival
Ah je komt uit Arnhem? Is dat eventjes toevalligquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:05 schreef Migue het volgende:
Ach, of ik nu naar Nürburg moet of nar Landgraaf, maakt voor mij dan ook niet zo heel veel meer uit vanuit Arnhem. Duitse publiek is sowieso beter te doen dan het Nederlandse (Hollandse), dus ik vind het prima zo.
Ook een dagje Duits praten ben ik altijd wel voor te porren [ afbeelding ]
Klinkt heeeeel goedquote:Op maandag 10 december 2007 02:08 schreef Siegfried het volgende:
Ze staan op Pinkpop
[..]
Bron: Metro
Yupquote:Op maandag 10 december 2007 21:33 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ah je komt uit Arnhem? Is dat eventjes toevallig
lol, hoezo generaliseren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:10 schreef Migue het volgende:
Ach, het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen.. Als er daar ook maar één iemand voor het eerst door krijgt wie RATM zijn en waar ze voor staan zou het al geslaagd zijn.. Dan de rest maar als lemmings op een kapitalistisch festival "fuck you i wont do what ya tell me" blèren.
Hoe groot is het fundamentele verschil eigenlijk tussen Che-emblemen en roze hoedjes?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:10 schreef Migue het volgende:
Dan de rest maar als lemmings op een kapitalistisch festival "fuck you i wont do what ya tell me" blèren.
Gelukkig is Slayer ook echt vergelijkbaar wat muziek betreftquote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Migue het volgende:
Hoi, RaR it'll be, slechts voor RATM want de rest van die jankbands kunnen mij gestolen worden.
[..]
Hier moet ik toch nog even op reageren. Als je het er niet mee eens bent ver weg blijven van RATM, ook als "de muziek wel cool is". Dit soort geouwehoer hoort bij RATM en is onlosmakelijk, het is RATM. Als je het er niet mee eens bent zet je het af en ga je maar Slayer luisteren om Tom Araya te horen huilen over hoe wij in Europa Amerikaan's kont moeten kussen omdat ze ons bevrijd hebben van een vijand zo slecht als zijzelf nu (oeps!).
Maar dat even terzijde dus...
Och ja zo kun je elk probleem wel negeren. Ik waardeer het in een band als ze een boodschap hebben en daar ook echt voor staan. Dan hoef ik het nog niet eens met die boodschap eens te zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gelukkig is Slayer ook echt vergelijkbaar wat muziek betreft
Het gejank van RATM over hoe slecht Amerika niet is vind ik ook maar triest. Aan de andere kant is de muziek best goed en kan ik me prima afsluiten voor dit nutteloze gezever tussen liedjes door. Tijdens nummers boeit het me ook niet zo. Als ik niet meer naar bands moet gaan die daar over lopen te janken dat kan ik de helft van de bands die ik leuk vind wel afschrijven. Dus tja, je hebt een mening en als je die moet verkondigen, dan moet je dat maar doen.
Maar als je dan zo nodig je af wilt zetten tegen een regering of een land moet je er niet gaan wonen naar mijn mening. Ga dan ergens wonen waar je van denkt dat het wel goed gaat.
Ik vraag me af waarom dat soort mensen dan in zo'n land blijven wonen (er vanuit gaande dat die gasten gewoon nog in Amerika wonen).
Maar goed, dat is een totaal andere discussie die we hier niet moeten voeren.
Ik vind Rage een band die je een keer gezien moet hebben. Ze zijn toch wel belangrijk geweest voor de ontwikkeling voor bepaalde muziekstromingen zoals de nu-metal
Anders ga je eens in het woordenboek opzoeken wat generaliseren betekent voordat je mij daarvan gaat betichten.quote:
Leg eens uit wat je hiermee bedoelt? Er is toch een verschil tussen een symbool dragen omdat het hip is zonder de betekenis te weten en datzelfde symbool te dragen als net zo de betekenis uit te dragen en daarin te geloven?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe groot is het fundamentele verschil eigenlijk tussen Che-emblemen en roze hoedjes?
Waar heb ik het over de muziek dan? Ik heb het over de boodschap, en die verschilt nogal.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gelukkig is Slayer ook echt vergelijkbaar wat muziek betreft
Denk eens langer dan 1 nanoseconde na....quote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Migue het volgende:
Leg eens uit wat je hiermee bedoelt? Er is toch een verschil tussen een symbool dragen omdat het hip is zonder de betekenis te weten en datzelfde symbool te dragen als net zo de betekenis uit te dragen en daarin te geloven?
't Gaat je boven je pet he?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef Migue het volgende:
Kleuter, als je niets fatsoenlijks te melden hebt zeg dan gewoon helemaal niets
In Jip en Janneke taal :quote:Op woensdag 12 december 2007 19:39 schreef Migue het volgende:
Kleuter, als je niets fatsoenlijks te melden hebt zeg dan gewoon helemaal niets
Welke betekenis van het roze hoedje denk je dat Pinkpopgangers niet kennen?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:46 schreef Migue het volgende:
Leg eens uit wat je hiermee bedoelt? Er is toch een verschil tussen een symbool dragen omdat het hip is zonder de betekenis te weten en datzelfde symbool te dragen als net zo de betekenis uit te dragen en daarin te geloven?
Dat is sowieso al kansloos. Ik ga naar Pinkpop dus trek mijn doc martins aan en verf mijn haar groen. En op het festival scoor ik nog een roze petje terwijl ik ga springen op het liedje van 'Fuck You I Wont Do What You Tell Me'.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:39 schreef Golzuam het volgende:
Precies, uitdrukking geven aan je verlangen om bij de gewenste subcultuur te horen.
Mwah, je kan ze een hoop verwijten, maar ze maken zich tot op de dag van vandaag nog steeds actief sterk voor waar ze voor staan en stonden. En dat ze daarbij gebruik maken van de roem, status en het geld die bij hun "ster" zijn horen vindt ik eerlijk gezegd alleen maar te prijzen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:40 schreef vingerplant het volgende:
Helaas profiteren de mannen van RATM tegenwoordig gretig van de maatschappij waartegen ze ageren, dus ík neem ze niet meer serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |