abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48888160
hier de setlist van 29 april op het Coachella festival!!

'Testify'
'Bulls On Parade'
'People Of The Sun'
'Bombtrack'
'Bullet In The Head'
'Down Rodeo'
'Guerrilla Radio'
'Renegades Of Funk'
'Calm Like A Bomb'
'Sleep Now In The Fire'
'Wake Up'
'Freedom'
'Killing In The Name'

ze hebben aangekondigt in 2007 maar 4 shows te doen (daarvan zijn er nu 3 bekend dacht ik). maar ik verwacht dat er in 2008 nog wel een paar bij zullen komen. hopelijk ook europa.

http://www.youtube.com/watch?v=M4bxPbIgeDg hier ene filmpje van de opkomst en Testify, ik krijg er gewoon kippevel van.
en aan al die gsm's in de lucht te zien zijn er meer dan genoeg filmpjes. hopelijk zijn er ook officiele opnames.
http://www.youtube.com/watch?v=BOzjLQC6eYg hier nog een filmpje met redelijk goed geluid (guerilla radio en Renegades of Funk)

[ Bericht 18% gewijzigd door tarzan1 op 01-05-2007 14:15:43 ]
pi_48888208
de 4e is dan Lowlands...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_48889163
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Longmen het volgende:
de 4e is dan Lowlands...
Dan word ik gek!
pi_48889822
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dan word ik gek!
dan heb je geluk dat het toch niet zal gebeuren.
pi_48964274
Testify
Bulls On Parade
Bullet in the Head
Know Your Enemy
Down Rodeo
Guerilla Radio
Renegades of Funk
Calm Like a Bomb
Sleep Now in the Fire
Wake Up
Freedom
Killing in the Name

Wat vinden jullie trouwens van zijn speech tijdens Wake Up?
"If the same laws were applied to U.S. Presidents as those were applied to the Nazi's during WWII, then every single one of 'em, every last rich white one of 'em, from Truman on would have been hung to death, and shot. And this current administration is no exception. They should be hung, and tried, and shot. As any war criminal should be. And the challenges that we face, they go way beyond administrations. Way beyond elections. Way Beyond every four years of pulling levers. Way beyond that, because this whole rotten system has become so vicious and cruel, that in order to sustain itself, it needs to destroy entire countries, and profit from their reconstruction, in order to survive, and that's not a system that changes every four years, it's a system that we have to break down generation after generation after generation after generation after generation. Wake up."

[ Bericht 31% gewijzigd door shakaboem op 03-05-2007 14:11:28 ]
led nie op de spelvaudten!
pi_48965056
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef shakaboem het volgende:
Testify
Bulls On Parade
Bullet in the Head
Know Your Enemy
Down Rodeo
Guerilla Radio
Renegades of Funk
Calm Like a Bomb
Sleep Now in the Fire
Wake Up
Freedom
Killing in the Name

"If the same laws were applied to U.S. Presidents as those were applied to the Nazi's during WWII, then every single one of 'em, every last rich white one of 'em, from Truman on would have been hung to death, and shot. And this current administration is no exception. They should be hung, and tried, and shot. As any war criminal should be. And the challenges that we face, they go way beyond administrations. Way beyond elections. Way Beyond every four years of pulling levers. Way beyond that, because this whole rotten system has become so vicious and cruel, that in order to sustain itself, it needs to destroy entire countries, and profit from their reconstruction, in order to survive, and that's not a system that changes every four years, it's a system that we have to break down generation after generation after generation after generation after generation. Wake up."
mijn dank is groot
en over zijn speech... tsja, heb publiek is het er mee eens zo te horen. er zit natuurlijk een kern van waarheid in. En wat is RATM nou zonder politieke statements en muziek is er om je gevoel/mening te uiten, dus van mij mag het wel zo'n speech.

Ik had stiekem nog wel gehoopt dat ze "Know Your Enemy" zouden spelen en dat Maynard (zanger van Tool) zijn stukje zou doen zoals hij altijd deed, aangezien tool toch een tijdje stil ligt wegens de blessure van Danny Carey. Hier een filmpje waarin je eigenlijk typisch maynard ziet.
http://www.youtube.com/watch?v=eRct0p2OyKU
heerlijk hoe hij zijn telefoon op neemt als het net klaar is met zingen en het podium afloopt. (btw, er zijn genoeg filmpjes met beter geluid)

[ Bericht 12% gewijzigd door tarzan1 op 03-05-2007 14:29:40 ]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:01:37 #107
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_50273134
skup, op hun site staat dat ze nog naar NY komen, is er iets bekend over een europese tour?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_50274845
geen verdere shows meer in 2007 (behalve de 4 in amerika) is gezegt, verder is nog nix bekend gemaakt
  zondag 10 juni 2007 @ 15:38:48 #109
182510 Rokkelbok
Zapata\'s Blood
pi_50298933
Ok ik weet niet of dit al gepost is , maar dus post ik het maar.

www.ratm82407.com

2 klokken, eentje loop maandag rond kwart over 6 s'ochtends af, als ik dat goed heb en de ander op 24 augustus om 19:00.

Ik heb geen idee wat is het , maar ik hoop natuurlijk op een Europese tour of album ofzo ^^
Burn! Burn! Yes you gonna burn!
pi_50299360
Oeh, spannend! Misschien een nieuw album op 24-8? (8-24-07)
  zondag 10 juni 2007 @ 17:02:40 #111
164697 shakaboem
meobakahs
pi_50301441
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
Oeh, spannend! Misschien een nieuw album op 24-8? (8-24-07)
Nee.
pi_53284131
Zack De La Rocha Wraps First Solo Album

Als hij een platencontract kan krijgen betwijfel ik het dat RATM in de komende paar jaar de studio in duikt.
pi_55077072
Kick, RATM bevestigd voor Rock am Ring.

Dus.........ook Pinkpop? Iig vast ook wel ergens in Nederland dan
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:44:25 #114
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
  FOK!fotograaf donderdag 6 december 2007 @ 14:29:26 #115
159915 -Menn0-
MNO
pi_55078424
WHAT WHAT WHAT WHAT?!

Nu MOET ik al helemaal naar Rock Am Ring!!! RATM en Metallica, sweeeeeeeeeeeeeeeeet!
,,/
  donderdag 6 december 2007 @ 22:18:34 #116
184465 Migue
Sensuele man
pi_55088865
Hoi, RaR it'll be, slechts voor RATM want de rest van die jankbands kunnen mij gestolen worden.
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef shakaboem het volgende:
Hier moet ik toch nog even op reageren. Als je het er niet mee eens bent ver weg blijven van RATM, ook als "de muziek wel cool is". Dit soort geouwehoer hoort bij RATM en is onlosmakelijk, het is RATM. Als je het er niet mee eens bent zet je het af en ga je maar Slayer luisteren om Tom Araya te horen huilen over hoe wij in Europa Amerikaan's kont moeten kussen omdat ze ons bevrijd hebben van een vijand zo slecht als zijzelf nu (oeps!).
Maar dat even terzijde dus...
pi_55089065
Rock am Ring en Rock im Park dus...

Ze mogen ook wel eens naar Nederland komen.
pi_55100355
Joa, die kans is er wel Pinkpop misschien? (week voor RaR en RiP)
Ik ben een meisje =)
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:36:18 #119
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_55103138
Ohja, ze moeten zeker weten naar Nederland komen, anders ga ik wel kaarten halen voor RaR
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:05:09 #120
184465 Migue
Sensuele man
pi_55103715
Ach, of ik nu naar Nürburg moet of nar Landgraaf, maakt voor mij dan ook niet zo heel veel meer uit vanuit Arnhem. Duitse publiek is sowieso beter te doen dan het Nederlandse (Hollandse), dus ik vind het prima zo.
Ook een dagje Duits praten ben ik altijd wel voor te porren
  zondag 9 december 2007 @ 10:30:05 #121
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_55140867
Lowlands op Pukkelpop voldoet ook

RATM, altijd al willen zien, nu is de kans dus
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_55161081
Ze staan op Pinkpop
quote:
Rage Against The Machine sluit zondag 1 juni de 39e editie van Pinkpop af. Daarnaast speelt een dag eerder ook Foo Fighters op het festival. Dat maakt de organisatie van het festival vandaag bekend. Voor Rage Against The Machine betekent het een terugkeer op Pinkpop, na in 1993, 1994 en 1996 van de partij te zijn geweest. Foo Fighters debuteert op ’s werelds oudste openluchtfestival.
Bron: Metro
  maandag 10 december 2007 @ 02:09:24 #123
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55161087
super vette band.
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55165153
Laat dat alsjeblieft uit de (gebruikelijke) dikke duim van Metro komen. Ik heb bij nader inzien helemaal geen zin om naar dat kut Limburg te gaan voor dat brugpieperfestival
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_55165170
Jammer, hoor net dat Jan Smeets het op de radio bevestigd heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')