abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 09:19:17 #26
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59597493
En ik zal voorzichtig eens beginnen om fragmenten te verzamelen. Eerst Cool Edit er maar weer eens opgooien.

Ik weet ook nog niet wat het gaat worden, trouwens. Ik kom zelf weer van een hele andere hoek af van de dansmuziek (de wat experimentelere variant vanuit een bandjesperspectief gemaakt), maar ik moet nog even een inschatting maken wat nu wel en niet te doen is in een track id contest. Het moet wel leuk blijven.

[ Bericht 28% gewijzigd door Grobbel op 22-06-2008 09:44:35 ]
pi_59598356
quote:
Op zondag 22 juni 2008 09:19 schreef Grobbel het volgende:
En ik zal voorzichtig eens beginnen om fragmenten te verzamelen. Eerst Cool Edit er maar weer eens opgooien.

Ik weet ook nog niet wat het gaat worden, trouwens. Ik kom zelf weer van een hele andere hoek af van de dansmuziek (de wat experimentelere variant vanuit een bandjesperspectief gemaakt), maar ik moet nog even een inschatting maken wat nu wel en niet te doen is in een track id contest. Het moet wel leuk blijven.
Dat klinkt anders best leuk
  zondag 22 juni 2008 @ 21:44:40 #28
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59611778
quote:
Op zondag 22 juni 2008 10:41 schreef Laevid het volgende:

[..]

Dat klinkt anders best leuk
Tja, maar het blijft natuurlijk lastig om dan ook plaatjes uit te kiezen met enige raadkans. Ik ben helemaal niet zo van de recentere trance en hardstyle (ben na pakweg 1998 een andere kant opgegaan qua smaak), dus dan vallen al heel wat inkopmogelijkheden af met het oog op de diversiteit. En om nou geforceerd een paar plaatjes er tussen te gooien waar ik zelf helemaal niks mee heb... Het gaat een samenraapsel worden van wat (bekendere) minimal, recente houseplaatjes, een handvol jaren '90 klassiekers, nog wat verdwaalde lounge/nu jazz/soulplaatjes, en (dus) wat bandjesmuziek die als dansmuziek kan dubbelen.

Een purist zal er weinig uitdaging aan beleven (de dingen die ie kent zullen redelijk voor de hand liggen, de rest zal hem wellicht niet interesseren), maar wellicht dat de allesvreters er wel wat mee kunnen.
pi_59659218
Klinkt goed hoor! .
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:47:09 #30
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59659972
Ik ben er in principe mee klaar nu, maar wat kan ik het beste doen? Nog even wachten tot het weekend? En gezien de toch wel tegenvallende opkomst dit keer (aan de contest lag het in elk geval niet, die was best te doen), moet ik gewoon twee weken inlevertermijn aanhouden, of maar meteen voor een langere periode kiezen?
pi_59661296
Nou er staat nog een week EK voor de deur en daarna is het volgens mij vakantie (of de week erna) en contest en vakantie ging vorig jaar ook niet echt super......dus ik zou toch wel voor twee-en-half kiezen. Te lang is ook niet leuk. Dan weten de mensen die na dag 1 hebben ingeleverd niet meer dat er een contest is
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:45:27 #32
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59661761
Ik hoor het al, lekker getimed. Ik heb mijn selecties nog even beluisterd, en ik denk dat ik 'm op bepaalde plekken toch ietsje makkelijker moet maken (heb erg veel 'vage' instrumentale fragmenten). Morgen nog even aan knutselen. En dan zou ie morgenavond online gegooid kunnen worden.
pi_59676466
TVP voor de volgende dan maar, deze compleet vergeten .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59684349
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
TVP voor de volgende dan maar, deze compleet vergeten .
Schandalig

Hij was volgens mij voor jou best te doen geweest, misschien wel een 2e plek met deze eindstand.
pi_59695838
Net even teruggeluisterd, kwam op het eerste gehoor tot 18 punten. Wie weet had er meer ingezeten. Uiteraard had ik wel samen met Grobbel The Horror goed gehad .

Daarna even geluisterd met playlist erbij... Vallen wel wat dingen op. Snap had ik moeten weten , dacht bij Moguai meteen aan Dial M for Moguai , kom niet aan met Eurovisie nummers , oja dat was Ernesto vs. Bastian, DJ Sim , die plaat die ze op XFM zo vaak draaien is dus van JF, er zijn dus ook hardcore tracks uit die tijd die ik nog nooit gehoord heb, hardstyle nummer lijken toch zoveel op elkaar, enben ik de enige die in track 20 Million Miles Away From Home hoor?
In Southern Sun
pi_59696986
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 02:34 schreef Da_Sandman het volgende: er zijn dus ook hardcore tracks uit die tijd die ik nog nooit gehoord heb,
Heb je het nu over DJ Sim of over Delerium?

Leuk dat je hem "postuum" nog "gemaakt" hebt
pi_59703734
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:53 schreef Laevid het volgende:

[..]

Heb je het nu over DJ Sim of over Delerium?

Leuk dat je hem "postuum" nog "gemaakt" hebt
Delerium .
In Southern Sun
pi_59707060
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Delerium .

(die was kennelijk toch niet alleen bij mij bekend)
  donderdag 26 juni 2008 @ 17:47:34 #39
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59710585
De OP op de Wiki, is dat ook de OP die ik moet gebruiken? Hij lijkt me namelijk niet bepaald bijgewerkt te zijn... Staat er ergens een betere, of moet ik de boel vanaf deze gewoon copy/pasten en de info toevoegen? En moet ik Trancelator mailen voor een bijgewerkte stand?
pi_59712643
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 17:47 schreef Grobbel het volgende:
De OP op de Wiki, is dat ook de OP die ik moet gebruiken? Hij lijkt me namelijk niet bepaald bijgewerkt te zijn... Staat er ergens een betere, of moet ik de boel vanaf deze gewoon copy/pasten en de info toevoegen? En moet ik Trancelator mailen voor een bijgewerkte stand?
De OP op die Wiki is ooit door iemand daar neergezet, komt nog van een contest van mij 30 contest's geleden ongeveer . Dus ik zou zeggen maak zelf een eigen OP met de indeling van de OP van deze contest (en net als puntentelling e.d. kun je zo copy/pasten). TL verzorgt de stand inderdaad, dus die kun je daar idd het beste voor mailen, alstie hem hier niet in de tussentijd al geplaatst heeft.
  donderdag 26 juni 2008 @ 19:38:23 #41
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59712803
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 17:47 schreef Grobbel het volgende:
Done!

http://i36.photobucket.co(...)daillespiegel_56.png

En nog gefeliciteerd Grobbel!
  donderdag 26 juni 2008 @ 19:47:06 #42
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59712985
Danke!
En uiterlijk zaterdag staat ie online.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:30:06 #43
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!