abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62646865
Fijne 'loting' weer voor de beker. Belachelijk.

1 Serooskerke 1 2e klasse E zat - Kloetinge 1 1e klasse C zat
2 GPC Vlissingen 1 1e klasse C zat - Zeelandia-Middelb. 1 3e klasse A
3 Vlissingen 1 2e klasse E - Domburg 1 4e klasse A
4 ODIO 1 4e klasse B - Tholense Boys 1 3e klasse B zat
5 Ria W 1 4e klasse A - Hoek 2 res hoofd 10 zat
6 Jong Ambon 1 4e klasse A - Zaamslag 1 1e klasse C zat
7 Vosmeer 1 4e klasse B zat - Rood Wit W 1 4e klasse C
8 HSC'28 1 4e klasse B - Wernhout 1 5e klasse C
9 ASWH 1 hoofdkl A zat - IFC 1 2e klasse E
10 Heerjansdam 1 hoofdkl A zat - Papendrecht 1 hoofdkl B
11 LRC 1 1e klasse C zat - VVGZ 2 res hoofd 10 zat
12 Stedoco 1 2e klasse F zat - HSSC'61 1 4e klasse E zat
13 SCR 1 4e klasse D - SC Emma 1 4e klasse C
14 TEC 1 3e klasse C - Theole 1 1e klasse C
15 WNC 1 3e klasse C zat - Altena 1 2e klasse F zat
16 Internos 1 1e klasse C - LONGA 1 hoofdkl B
17 Hoeven 1 4e klasse B - Sprundel 1 4e klasse C
18 SAB 1 4e klasse C - Gilze 1 4e klasse E
19 TSC 1 3e klasse B - Veerse Boys 1 4e klasse E
20 RKDVC 1 2e klasse E - WSC 1 1e klasse C
21 Waspik 1 4e klasse E - NOAD 1 4e klasse F
22 UNA 1 hoofdkl B - RKJVV/V. Dalsen 1 2e klasse F
23 Real Lunet 1 4e klasse G - JongBrabant 1 4e klasse F
24 LEW 1 4e klasse G - Hulsel 1 4e klasse H
25 Nuenen 2 res hoofd 100 - RKSV Heeze 1 4e klasse H
26 ZIGO 1 4e klasse F - Acht 1 4e klasse G
27 WSJ 1 4e klasse F - Essche Boys 1 5e klasse J
28 Gestel 1 3e klasse D - Best Vooruit 1 1e klasse C
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62646955
Doen ze expres geloof ik, in de eerste ronden de lagere teams aan elkaar koppelen.
Naar verloop van tijd vliegen ze er toch uit en het scheelt een hoop 17-0 potjes...
pi_62647008
ASWH - IFC! Geniaal "geloot" hoor, op 56 ploegen een dorpsderby eruit gooien.

En Heerjansdam - Papendrecht zondag is ook een leuke natuurlijk, weer een hoofdklasser weg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:35:39 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_62647668
14 TEC 1 3e klasse C - Theole 1 1e klasse C Wat een toeval

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62647943
Overigens zijn Boeimeer, Nemelaer, ZPR '84 en Zundert vrijgeloot in Zuid I.

Dus die zitten al bij de laatste 32. We hadden hier toch een Nemelaer-man?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:35:20 #246
185115 Juk
Misschien
pi_62655118
Heinenoord moet naar Katwijk voor QuickBoys. Weliswaar het 2de maar toch

Ik kan moeilijk inschatten wat de kansen zijn eigenlijk... Iemand die dat me kan vertellen?
The only thing I fear is my MoM
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:35:27 #247
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62656796
Quick Boys 2 loopt daar makkelijk overheen.... vorig jaar haalden ze de finale.

Lisse - Rijnsburgse Boys is ook een leuke
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:57:41 #248
185115 Juk
Misschien
pi_62657243
Resultaten in het verleden enz...

Ach ik zie het wel. Hopelijk kan ik erheen want het lijkt me wel een leuke wedstrijd ook al verliezen we dan dik.
pi_62659265
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:03 schreef Yeahinho het volgende:
Doen ze expres geloof ik, in de eerste ronden de lagere teams aan elkaar koppelen.
Naar verloop van tijd vliegen ze er toch uit en het scheelt een hoop 17-0 potjes...
Naja, het is niet het klasseverschil waar ik op doel, meer wat MM zegt. ASWH - IFC, tuurlijk. Alle Zeeuwse ploegen spelen of tegen elkaar, of tegen een dichtbijzijnde ploeg buiten de provincie. Dit is toch niet leuk? Het is toch veel leuker voor een RIA Westdorpe als die gasten tegen bijvoorbeeld ASWH loten?
In Southern Sun
pi_62661097
Onze PR-man gelooft ook niet zo in de loting, getuige dit stukje op onze site:
quote:
ASWH - IFC een interessante bekerderby
Opnieuw is er een verrassende, onnavolgbare bekerloting uit de bus gekomen voor de derde ronde van het toernooi om de districtsbeker in Zuid I.
Is het een gerichte loting geweest?
Als je het bekerprogramma bekijkt dan is het wel toevalling dat ASWH en IFC aan elkaar gekoppeld zijn. Ook sneuvelt er weer minimaal één hoofdklasser omdat Heerjansdam en Papendrecht het tegen elkaar op moeten nemen.
De wedstrijd ASWH - IFC is in ieder geval een publiekstrekker en belooft een interresante pot voetbal te worden.
Enerzijds snap ik wel dat de KNVB de clubs in dit district, dat loopt van Zeeland tot net onder Rotterdam, nog wil behoeden voor al te verre reizen. Maar anderzijds is het natuurlijk ook vreemd om op deze manier te werken. Al vind ik ASWH - IFC dan wel weer een erg leuk affiche.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:32:18 #251
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62661509
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:46 schreef methodmich het volgende:
Overigens zijn Boeimeer, Nemelaer, ZPR '84 en Zundert vrijgeloot in Zuid I.

Dus die zitten al bij de laatste 32. We hadden hier toch een Nemelaer-man?
Jep! Nemelaer man meld zich

De vorige keer was de loting erg gestuurd met de derby tegen gemeente-genoot helvoirt. En aangezien een andere gemeente-genoot Essche Boys ook door was hadden we verwacht dat we wel tegen Essche Boys zouden loten maar dat is dus niet het geval. Misschien wilden ze een 2e klasser niet tegen een 5e kl;asser laten spelen ofzo....

Nemelaer is de enige ploeg in de competitie die er een thuiswedstrijd hebben uitgegooid die ze nu in dat weekend inhalen, msischien dat dat ook meespeelt?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:42:51 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_62671140
NIVO Sparta - Wilhelmina 4 - 2

Eindelijk een goeie wedstrijd van ons.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 19:34:16 #253
185115 Juk
Misschien
pi_62672424
Heinenoord wint met 3-1 van Smitshoek en is daarmee periodekampioen.

Smitshoek kon ondanks veel balbezit alleen echt gevaarlijk worden vlak voor tijd van de eerste en de tweede helft.
Heinenoord speelde het spelletje waar ze goed in zijn. Compact verdedigen en dan snel de diepte zoeken met de 3 snelle voorhoede spelers. De drie goals waren dan ook uit snelle counters en kwamen alle 3 tot stand door een mooie individuele actie van Vakamon Kromah.

Gelukkig kwam het niet tot het ultieme doemscenario. Namelijk vandaag verliezen van Smitshoek wat daarmee gelijk zou komen en volgende week op doelsaldo de periode verliezen.... Dan zouden de gedachten gelijk terug gaan naar de nooit gespeelde 2de helft tegen Hellevoetsluis waarin we aan ons doelsaldo hadden kunnen werken.
pi_62684604
Seolto verliest terecht met 0-1 van Oranje-Wit. Zwaar gehavend door blessures werd er afgetrapt. De eerste helft ging niet eens zo slecht, maar na nog een blessure (zweepslag) van weer een belangrijke speler, 10 minuten voor de rust, ging het bergafwaarts. Een verdiende nederlaag dus, maar de manier waarop het doelpunt tot stand kwam was dan weer zuur. Een hoge bal zou net onder de lat vallen, dus de keeper had hem over moeten tikken. Maar hij zal tegen de zon ingekeken hebben en het niet goed hebben kunnen zien, want hij sloeg de bal recht voor de voeten van de tegenstander, die hem dan simpel binnen kon tikken.

Vlak voor tijd kregen we dan ook nog een rode kaart, nadat iemand iets te veel met zn armen zwaaide toen hij een kopduel aanging. Dus onze toch al smalle selectie wordt nog iets smaller. Het gaan weer moeizame weken worden.

Opvallende uitslagen in de 2e klasse E zijn verder dat hekkensluiter VCK met 4-2 wint in en van Arnemuiden (0-3 bij rust), en SSV'65 verslaat Bruse Boys (wat iets minder opvallend is misschien). Duiveland blijft aan kop na een 4-0 overwinning op nieuwe hekkensluiter Nieuwdorp, en VVC'68 zakt langzaam af na een nieuwe nederlaag; 2-3 tegen Dinteloord.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:00:25 #255
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62687178
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:57 schreef Juk het volgende:
Resultaten in het verleden enz...

Ach ik zie het wel. Hopelijk kan ik erheen want het lijkt me wel een leuke wedstrijd ook al verliezen we dan dik.
Ze mochten dit jaar meedoen in de betaalde KNVB-beker en deden het voortreffelijk tegen FC Eindhoven. Door een klein blundertje van de keeper werd het op een gegeven moment 0-2 terwijl de 1-1 er eerder in zat. Het werd 0-3.

Ze staan nu ook bovenaan in de Reserve Hoofdklasse met 19 uit 7. Ons tweede staat daar 3 punten achter.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62687598
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:06 schreef Zjakkie het volgende:

Opvallende uitslagen in de 2e klasse E zijn verder dat hekkensluiter VCK met 4-2 wint in en van Arnemuiden (0-3 bij rust), en SSV'65 verslaat Bruse Boys (wat iets minder opvallend is misschien). Duiveland blijft aan kop na een 4-0 overwinning op nieuwe hekkensluiter Nieuwdorp, en VVC'68 zakt langzaam af na een nieuwe nederlaag; 2-3 tegen Dinteloord.
Ik zou eigenlijk naar Arnemuiden gaan, maar dacht in al mijn wijsheid dat daar toch geen verhaal in zou zitten. Ik in de rust naar de standen kijken, staat er ineens 0-3 .
In Southern Sun
pi_62688008
quote:
Loser
Patrick Hartman is een doelman, zoals een doelman er uit moet zien. Een atletisch lichaam, goed gesoigneerd, een mooie rode keeperstrui; in het doel van voetbalvereniging SC Botlek staat een persoonlijkheid. Over zijn talent kun je twisten. Ik heb hem in talloze wedstrijden bijzonder knappe reddingen zien verrichten, maar ook de vreemdste capriolen uit zien halen. Bij Botlek is hij al jarenlang keeper nummer 1 en nadat hij een groot gedeelte van het vorige seizoen door een knieblessure aan zich voorbij moest laten gaan, staat hij nu weer onder de lat bij de zaterdagvierdeklasser uit Spijkenisse.
Zaterdag had Patrick zijn dag niet. Zijn ploeg moest in en tegen Zuidland spelen en zijn mooiste redding deed hij voor aanvang van de wedstrijd, toen de Slandse pupil van de week met de bal aan de voet op hem afkwam en van een meter of tien op het doel schoot. Normaal gesproken doen keepers dan alsof ze er geen hout van kunnen en gunnen de pupil van de week het plezier om een doelpuntje te maken, maar Patrick dook als een panter op de bal en stopte het knappe schot. Hij had het leer niet klemvast en de pupil kon in de rebound toch nog scoren, maar Patrick bewees met zijn eerste redding zijn klasse.

Daarna begon de wedstrijd echt en bij de eerste de beste aanval van de thuisclub werd hij alweer gepasseerd en een tiental minuten later stond het zelfs 2-0. Een onschuldige vrije trap vanaf de zijkant van het veld was voor Patrick, zo leek het. ‘Los, die bal is voor mij’, schreeuwde hij en Chris van Kempen, de Botlekverdediger bij de eerste paal liet de bal dan ook gaan. Maar Patrick stond er niet en de bal zeilde pardoes in het net.

Vanaf dat moment liep Patrick er verslagen bij. Het hoofd naar beneden, de rug gekromd, de handen in de zij en intriest kijkend. In het doel van SC Botlek stond zaterdag een verslagen man. Je zou er medelijden mee krijgen. En toen kwam twee minuten voor het einde de genadeklap. In een onschuldige duwpartij zag de scheidsrechter een penalty en stuurde een Botlekverdediger uit het veld. Daniel van der Stel zette de strafschop om en toen ging bij Patrick Hartman het licht definitief uit. De resterende tijd hing hij verslagen tegen de doelpaal en smeekte de scheidsrechter om af te blazen. Het huilen stond hem nader dan het lachen.

Hoe moet dat verder? Het seizoen duurt immers nog lang. De vraag is: hoe krijgen we Patrick Hartman aan het lachen? Want met de lach op zijn gezicht keert de onoverwinnelijkheid weer terug. Zeker weten. Bij Botek worden spelers niet betaald, maar voor Patrick moeten ze maar een uitzondering maken. Geef hem een boekenbon. Dan kan hij een moppenboekje aanschaffen. Misschien helpt het wel.
pi_62688134
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk naar Arnemuiden gaan, maar dacht in al mijn wijsheid dat daar toch geen verhaal in zou zitten. Ik in de rust naar de standen kijken, staat er ineens 0-3 .
Ja in de kantine waren we ook tamelijk verbaasd toen ze de ruststanden omriepen.
pi_62692274
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:32 schreef Sethje het volgende:

[..]

Jep! Nemelaer man meld zich

Nemelaer is de enige ploeg in de competitie die er een thuiswedstrijd hebben uitgegooid die ze nu in dat weekend inhalen, msischien dat dat ook meespeelt?
Denk het niet, wij hebben immers ook een inhaalrestant.

Juk, feli met de periodetitel. Da Veiga Martins onschadelijk gemaakt dus door Heinenoord!
www.thuisuiteten.nl
pi_62693430
OJC - Gemert 0-0.

Wedstrijd van de gemiste kansen. OJC vooral. 2x onderkant lat en 1x binnenkant paal, tegenover 1x onderkant lat van Gemert. De keepers waren uitblinkers.
pi_62693493
Weer een gelijkspel dus voor OJC....

Papendrecht 3-1 onderuit bij Baronie, die worden het niet dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 17:48:27 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_62694322
OJC gelijk

zondag 26 oktober 2008 @ 19:00:06 #263
185115 Juk
Misschien
pi_62696583
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Denk het niet, wij hebben immers ook een inhaalrestant.

Juk, feli met de periodetitel. Da Veiga Martins onschadelijk gemaakt dus door Heinenoord!
Voor de 3de keer Onze mandekker en tevens aanvoerder Arno Groenendijk kan zichzelf helemaal vastbijten in zo'n spits. Dus voor de return gaan we voor 4 op rij
pi_62701293
ADO'20 - Hilversum afgelast
Pas een half uur voor aanvang nam de scheidsrechter de beslissing om niet te voetballen. Blijkbaar had ie z'n assistenten nodig om in te zien dat m.n. het stuk voor de tribune (traditiegetrouw) te slecht was. Dat had ik hem vanochtend om 09.00 al kunnen vertellen, maar goed.

Argon 2 - ADO'20 2 1-2
Jaren op rij flink klop gekregen aan de Hoofdweg, 2 seizoenen terug het eerste puntje, vorig seizoen de eerste winst en nu weer de 3 punten. Is "Argon uit" nu angstgegner af?
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:22:51 #265
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62727996
Sandman waar heb je die info vandaan voor de bekerloting? Ik kan het namelijk nergens terugvinden? Misschien iemand anders die het weet?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:57:28 #266
185115 Juk
Misschien
pi_62729232
Kreeg vandaag een pamfletje binnen met daarop de mededeling dat Heinenoord, om het nieuwe kunstgrasveld te openen, 5 November een oefenpotje speelt tegen Excelsior Rotterdam.

Ondanks dat de velden er nu schitterend bijliggen zijn de kleedkamers nog uit 1960 ofzo Dus die gasten weten niet wat ze meemaken denk ik
pi_62735242
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:57 schreef Juk het volgende:
Kreeg vandaag een pamfletje binnen met daarop de mededeling dat Heinenoord, om het nieuwe kunstgrasveld te openen, 5 November een oefenpotje speelt tegen Excelsior Rotterdam.

Ondanks dat de velden er nu schitterend bijliggen zijn de kleedkamers nog uit 1960 ofzo Dus die gasten weten niet wat ze meemaken denk ik
Welke gasten, van Excelsior bedoel je? Die zijn wel wat meer gewend .
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:45:33 #268
185115 Juk
Misschien
pi_62735793
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Welke gasten, van Excelsior bedoel je? Die zijn wel wat meer gewend .
2 Houten planken aan de muur geschroefd doen dienst als bankje, 2 douches per kleedkamer waar in de helft van de gevallen geen fatsoenlijke waterstraal uit komt, laat staan dat het warm is.
Ik neem aan dat ze 2 kleedkamers krijgen want met 7 man per kant van de kleedkamer zit je al krap

Gelukkig gaat dat allemaal nog op de schop want zoals het er nu uitziet speelt iedereen liever uit dan thuis
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:58:22 #269
185115 Juk
Misschien
pi_62754320
Het gaat trouwens om Jong Excelsior... Het staat helemaal onderaan bij de "avondindeling". Daarboven hebben ze het gewoon over Excelsior Rotterdam. Niet echt op die indeling gekeken
pi_62757122
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Sethje het volgende:
Sandman waar heb je die info vandaan voor de bekerloting? Ik kan het namelijk nergens terugvinden? Misschien iemand anders die het weet?
Zie o.a. http://www.voetbalopzaterdag.com/?district=Zuid%20I

Wel aardig, bij de vierdeklasser FC Vlotbrug uit Hellevoetsluis hebben ze sinds dit weekend hun eigen "Afonso Alves". Spits Sonny Lansmans scoorde namelijk zeven keer in de met 8-0 gewonnen wedstrijd tegen Goudswaardse Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_62884841
Jorien is weer terug, maar heeft nog niet gemeld dat "zijn RVVH" als promovendus de periodetitel in 1B heeft gepakt! Verrassend!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 november 2008 @ 16:53:13 #272
185115 Juk
Misschien
pi_62885163
CWO - Heinenoord 2-1 en meer zat er ook niet in, volgens verschillende spelers die ik later sprak.

Als er gewonnen was stonden ze 7 punten voor op de nr2. Nu "maar" 3.
pi_62885772
Seolto verliest de wedstrijd en weer een speler. 1-0 verloren van Dinteloord. Beide teams wisten niks te creëeren, maar een klutsbal viel er toch in. 0-0 zou een betere uitslag zijn geweest gezien het wedstrijdbeeld. Verder kreeg weer iemand rood en is dus geschorst voor volgende week. Nog maar eventjes en we moeten het hele 2e opstellen!
pi_62886214
OJC 1 pakt in slotfase punt bij koploper

Op bezoek bij koploper JVC Cuijk hield het eerste elftal van OJC Rosmalen lang de nul, maar kwam de Rosmalense ploeg in de tweede helft toch op achterstand. Met een laat doelpunt werd in de slotfase alsnog een punt uit het vuur gesleept: 1-1.
pi_62886247
Dat is dan weer een gelijkspel waar je niet ontevreden over zal zijn, lijkt me!

Papendrecht blijft matig draaien, verliezen nu ook van Dijkse Boys.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 18:06:39 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_62887084
OJC weer gelijk

maandag 3 november 2008 @ 12:56:55 #277
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62905451
Unitas '59 - Nemelaer 1-1

Verslagje uit de krant:
quote:
Nemelaer had zich goed voorbereid op het duel op het kunstgras van Unitas '59. Om te wennen aan de ondergrond werkte de ploeg uit Haaren deze week een training af op een kunstgrasveld in de buurt.
Desondanks kwam Nemelaer bij Unitas niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Daar schieten beide middenmoters weinig mee op.

De bezoekers gingen fel van start en al na 25 seconden kwam Thijs Burgmans alleen voor de Unitas-doelman. Hij schrok daar zo van, dat hij de kans mistte. Een grotere kans zou Nemelaer de eerste helft niet krijgen, maar ook Unitas '59 kon voor weinig gevaar zorgen.

Na rust openden de bezoekers de score. Stef van den Boogaard schoot vanuit een vrije trap raak. Twee minuten later kwam de thuisploeg alweer langszij uit een doelpunt van Ruud Visser. Nemelaer-trainer Piet Drijvers was achteraf 'behoorlijk tevreden'. "Voor ons was het spelen op kunstgras een nieuwe ervaring. Het veld van Unitas bestaat uit een nieuwer soort kunstgras zodat je ook slidings kunt maken. Toch denk ik dat spelers die normaal op gras voetballen zich onbewust wat inhouden."

Bij Nemelaer maakte Niek van Sprang zijn rentree. Hij mocht de laatste tien minuten invallen. "Mooi dat die jongen na een jaar blessureleed weer het gras kon ruiken. Nou ja, kunstgras dan", grinnikte Drijvers.
Thijs is een jongen die ik zelf in de A1 heb, maar door wat blessures krijgt hij nu de kans. Doet het niet onaardig. Blijer ben ik met het feit dat Niek, mijn broertje, eindelijk weer heeft gevoetbald. Zijn eerste officiele wedstrijd sinds Oktober 2007...daarna allerlei klachten...naar wat later bleek naar aanleiding van een hernia. Leuk voor m dat ie weer mee kan doen, en belangrijk voor nemelaer, waar hij,indien fit, ongeveer de gevaarlijkste aanvaller is.
Mijn party reviews
pi_62908065
Hollandia - ADO'20 2-1
Eerste puntverlies qua uitwedstrijden. Tja. Geen idee of het wat was eigenlijk.

ADO'20 2 - Elinkwijk 2 1-0
Jeuj!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_62909938
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:35 schreef Yeahinho het volgende:
OJC 1 pakt in slotfase punt bij koploper

Op bezoek bij koploper JVC Cuijk hield het eerste elftal van OJC Rosmalen lang de nul, maar kwam de Rosmalense ploeg in de tweede helft toch op achterstand. Met een laat doelpunt werd in de slotfase alsnog een punt uit het vuur gesleept: 1-1.
Als ik de krant en nog wat andere (objectieve) verslagen mag geloven, is JVC zelfs goed weggekomen met dit gelijkspel. OJC scheen de betere ploeg te zijn geweest! .
pi_62912221
Geert Bakker (Papendrecht) breekt een middenvoetsbeentje en is voorlopig uitgeschakeld. Desondanks denkt trainer Middelkoop dat de punten spoedig gaan volgen... Ben benieuwd, lekker draaien ze niet, iedereen kent ze nu.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')