Altijd leuk met strafschoppen winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC verslaat RCS na strafschoppen!
OJC ook, zeker aangezien we uitgesloten zijn van bekerdeelnamequote:Op maandag 20 oktober 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niet bang zijn, ASWH is zeker te pakken.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
OJC ook, zeker aangezien we uitgesloten zijn van bekerdeelname.
Ik heb het zelf niet gezien maar bij de statistieken staat ie er wel bij!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:52 schreef Juk het volgende:
Deed Jeffrey van Gils nog mee? Kleine middenvelder.
Och jee, da's waar ook. Sorry, niet aan gedacht. Zaterdag in de bus viel de naam OJC een paar keer bij mogelijke zondaghoofdklassers die door zouden gaan, vandaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
OJC ook, zeker aangezien we uitgesloten zijn van bekerdeelname.
Naja, het is niet het klasseverschil waar ik op doel, meer wat MM zegt. ASWH - IFC, tuurlijk. Alle Zeeuwse ploegen spelen of tegen elkaar, of tegen een dichtbijzijnde ploeg buiten de provincie. Dit is toch niet leuk? Het is toch veel leuker voor een RIA Westdorpe als die gasten tegen bijvoorbeeld ASWH loten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:03 schreef Yeahinho het volgende:
Doen ze expres geloof ik, in de eerste ronden de lagere teams aan elkaar koppelen.
Naar verloop van tijd vliegen ze er toch uit en het scheelt een hoop 17-0 potjes...
Enerzijds snap ik wel dat de KNVB de clubs in dit district, dat loopt van Zeeland tot net onder Rotterdam, nog wil behoeden voor al te verre reizen. Maar anderzijds is het natuurlijk ook vreemd om op deze manier te werken. Al vind ik ASWH - IFC dan wel weer een erg leuk affiche.quote:ASWH - IFC een interessante bekerderby
Opnieuw is er een verrassende, onnavolgbare bekerloting uit de bus gekomen voor de derde ronde van het toernooi om de districtsbeker in Zuid I.
Is het een gerichte loting geweest?
Als je het bekerprogramma bekijkt dan is het wel toevalling dat ASWH en IFC aan elkaar gekoppeld zijn. Ook sneuvelt er weer minimaal één hoofdklasser omdat Heerjansdam en Papendrecht het tegen elkaar op moeten nemen.
De wedstrijd ASWH - IFC is in ieder geval een publiekstrekker en belooft een interresante pot voetbal te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |