Nu nog het mooie weer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:16 schreef qu63 het volgende:
LOL
er rijdt hier een ijscowagentje rond met bijbehorend irritant melodietje
Dacht ik al, op zich wel tof. Alleen replay waarde van ***quote:
Yep, nu uitspelen en dan gaat ie er afquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht ik al, op zich wel tof. Alleen replay waarde van ***
Zijn hobby is vliegtuigen kapot makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. En een beroepsmilitair
En heel af en toe spreek ik hem nogeens omdat onze hobbies zich weleens kruisen
Heb het wel eerst even gecontroleerd voor ik het riepquote:
Hier schijnt de zon nuquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb het wel eerst even gecontroleerd voor ik het riep.
heb bevestiging dat ze maandag op de post gaanquote:
goed voorbereid dusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb bevestiging dat ze maandag op de post gaan
en dan moet ik ze vrijdag maar ff vervangen
ben ik blij dat ik nog ff tijd heb
Die kerel heeft ook gewoon 6 mensen die onder dat account postenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die tong daar is gewoonniet tegenaan te spammen
Pretty lame thatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Die kerel heeft ook gewoon 6 mensen die onder dat account posten
brandenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef Ynske het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam die onvergeeflijke lijm van mezelf af
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef Ynske het volgende:
Met wat aceton misschien.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef Ynske het volgende:
fles.quote:
Sadistisch.quote:
quote:
Lijmbolletjes makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:54 schreef Ynske het volgende:
Ja ben der besodemieterdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
fles.![]()
Waarom ben je niet met de trein naar Pinkpop, gekke boel met de trein, leek me leuk voor jou.![]()
Qutie.quote:
Ik stond er vanmiddag wel van te kijken, wat een bende zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ben der besodemieterd
Hoewel, zo boeiend zal het ook niet zijn. IC Ehv - Hln misschien iets drukker. Hln - Lg ramvol, maar goed, dat is idd maar een klein stukkie
K*t festivalgangers bedoel jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
die k*t trein.
Nee, die kunnen er niets aan doen. De NS dacht het netjes te regelen, trein laten stoppen in landgraafquote:
festival is vandaag pas begonnen, dus 1x kan al niet door die festivalgangers komenquote:
Ynsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef Ynske het volgende:
leuk he Pinkpop
kun jij t horen thuis Bengels?
idd een goed argument om te verhuizenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yns![]()
Nee, waar ik nu woon, merk ik er niets van.![]()
Ik moet snel weer verhuizen.
Vond ik ook al. En geen water voor Noukie om lekker in te zwemmen, schandalig, ze komtquote:
bakje water meenemen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vond ik ook al. En geen water voor Noukie om lekker in te zwemmen, schandalig, ze komt
altijd droog thuis.
Ze wil zwemmen, dat bakje water zal nooit groot genoeg zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
bakje water meenemen?
Of een vijver aanleggen
dichtsbijzijnde meer is te ver lopen voor haar zeker?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze wil zwemmen, dat bakje water zal nooit groot genoeg zijn.
Moet je naar Veolia/NS gaan, daar kan Noukie wel zwemmenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veolia NS, een pot nat.
Ik ga wandelen.![]()
Kan noukie daar niet in zwemmen danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Veolia NS, een pot nat.
Ik ga wandelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |