Ik moet vanwege mijn opleiding elke werkdag naar Heerlen, vandaag was dat de intercity van 10:21 vanuit Roermond naar Heerlen.
En DRUK dat het in de trein was, ik kon met moeite de deur door of ik struikelde over de grote tassen.
Ik moest dus gedwongen in de overloop staan met grofweg 20 andere mensen waarvan 90% Pinkpopbezoekers.
Na 35 minuten zweten kom ik aan op station Heerlen, normaal gesproken bekend terrein, maar vandaag was het omgetoverd tot Radio Station Heerlen, muziek schalt keihard uit de speakers met een DJ, tijdens de aankomsten van de intercity werden de Pinkpop-bezoekers verwelkomd door de intercom, het perron was afgeladen met freaks, dronken studenten, tienermeisjes en emo's en als slotstuk hoorde ik ook nog de stemmen van Gerard en Giel met ingesproken one-liners.
Nadat ik mijn weg gebaand had door de menigte, moest ik twee uur later weer terug, toen heb ik nog Annemieke gezien die een interview hield met een meisje.
Ik heb in lange tijden niet zo'n gekte op een station gezien, sinds de veteranen-herdenking toen elke intercity afgeladen was met bejaarden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?