En dan staat er in je siggie: "08-5-2008 21:16 Chris Rea Driving Home For Christmas"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over die Duitse golfballen hagelstenen gesproken
................
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dan staat er in je siggie: "08-5-2008 21:16 Chris Rea Driving Home For Christmas".
Dus tochquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Ehm... ben ik nou scheel of zie ik Rick van Velthuysen in de studio?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
Ik eer hem, hij weet waar mijn woonplaats ligt!
Wat een plan! Waarom laten ze Rick geen stem voor de TomTom inspreken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze hadden TomTom beter RickRick kunnen noemen, die gast weet alles
Rick is ook gewoon een goede vriend van Michiel, dus hoop vooral niet teveel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik voel een overstap aankomen
* blijft hopen
Ze is al eerder langs geweest dus dat moet ze toch wel weten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Nance denkt vast: "Waar ben ik in hemelsnaam in terecht gekomen!"
En vergeet Ab Normaal niet!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
Nu is het wachten op bellers die Jensen of Blom Tomberg gaan roepen
Dat hou ik niet bij joh, maar nu je 't zegt...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze is al eerder langs geweest dus dat moet ze toch wel weten.
Mja, dat gebeurt daar vast elk jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik moet vanwege mijn opleiding elke werkdag naar Heerlen, vandaag was dat de intercity van 10:21 vanuit Roermond naar Heerlen.
En DRUK dat het in de trein was, ik kon met moeite de deur door of ik struikelde over de grote tassen.
Ik moest dus gedwongen in de overloop staan met grofweg 20 andere mensen waarvan 90% Pinkpopbezoekers.
Na 35 minuten zweten kom ik aan op station Heerlen, normaal gesproken bekend terrein, maar vandaag was het omgetoverd tot Radio Station Heerlen, muziek schalt keihard uit de speakers met een DJ, tijdens de aankomsten van de intercity werden de Pinkpop-bezoekers verwelkomd door de intercom, het perron was afgeladen met freaks, dronken studenten, tienermeisjes en emo's en als slotstuk hoorde ik ook nog de stemmen van Gerard en Giel met ingesproken one-liners.
Nadat ik mijn weg gebaand had door de menigte, moest ik twee uur later weer terug, toen heb ik nog Annemieke gezien die een interview hield met een meisje.
Ik heb in lange tijden niet zo'n gekte op een station gezien, sinds de veteranen-herdenking toen elke intercity afgeladen was met bejaarden.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:35 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond. Ik was een tijdje afwezig vanwege computerproblemen.
Welkom terug !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:35 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond. Ik was een tijdje afwezig vanwege computerproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |