*Rilquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
Wat de dingen als: ik ben 1.67 en weeg 45 kilo maar eigenlijk wil ik er nog 5 vanaf
Bah.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat de dingen als: ik ben 1.67 en weeg 45 kilo maar eigenlijk wil ik er nog 5 vanaf
dan ben ik 15 kilo te zwaarquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
eens isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bah.
Zware psychische behandeling moeten ze krijgen.
Voor altijd.
Echt ziek....Lees er zo nog meer...Zal ze maar niet quoten...weet niet hoe labiel de mensen die dit lezen zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
dan ben ik 15 kilo te zwaar
maar echt, nee, ongezond, niet normaal en die website moeten ze verbieden!!
Open een topic in R&P, kun je lachenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:27 schreef Californium het volgende:
Echt ziek....Lees er zo nog meer...Zal ze maar niet quoten...weet niet hoe labiel de mensen die dit lezen zijn
Ja, vind het echt triest dat sommige meiden (bij die ene site staat zo leuk dat de gemiddelde leeftijd van de aanhangers 13 jaar is...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
eens isIk wil er ook graag 5 a 7 kilo af, maar eet gezond, en sport veel en als ik die kilo's kwijt ben dan weeg ik nog 65..
quote:
Kauwen en uitspugen, net als wijnproevers...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:29 schreef Yesse het volgende:
Een van de tips: Als je moet eten. Eet je eten dan langzaam op. Kauw 20 keer en slik het dan pas door. Drink er veel water bij, als je dan moet kotsen gaat het makkelijker ....
ziek
quote:Ja.. ik weeg ook te weinig. En ik ben er trots op! Je wilt toch niet van die walgelijke vetkwabben hebben? ik ben 14.. en ik weeg 36 kilo. Ik ben 1.62. Ik voel me geweldig nu! nu kan je tenminste m'n botstructuur. Het vet van mijn billen is ook weg. Ik voel altijd een heerlijke kou door mijn lichaam. En ik heb mezelf onder controle. Als ik op een stoel zit.. voel ik dat ook echt. De botten zitten dan in de stoel. mijn schouders vind ik ook erg mooi. En als iemand dan me even vast-pakt... zegt diegene altijd: 'Jeetje.. wat ben jij dun!' En dat voelt echt heerlijk. Ik wil nog meer afvallen.. en het maakt me niet uit als ik daardoor dood ga... want als dat zo is heb ik tenminste bereikt wat ik altijd al wilde: Mooi en dun zijn. Ik ga mooi dood.. en niet met al dat vet op mijn lichaam!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:31 schreef Californium het volgende:
Deze moet even....Ik hoop niet dat ik iets illegaals doe of dat ik mensen aanzet dit te doen want![]()
[..]
Geen ideequote:
Ik wil er ook nog wel wat af maar ik kan dat dan ook prima hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
[..]
eens isIk wil er ook graag 5 a 7 kilo af, maar eet gezond, en sport veel en als ik die kilo's kwijt ben dan weeg ik nog 65..
quote:Ik ben 15 jaar, weeg momenteel 46kg , ben 1m62..YUK!
Ik leef al zo'n 2 jaar proana, en wil het ng steeds..Vorig jaar woog ik zo rond de 40kg , ik was dolblij, mr werd bijna opgenomen dus kwam ik aan..en nu wil ik terug vermageren uiteraard. Dit jaar is alles zoveel moeilijker geworden, ik ben in depressie geraakt, neem nu antidepressiva, snij mezelf en ga ook sinds eff bij nieuwe psycholoog..Blijkt dat ze denken dat ik schizofrenie heb??! ff ik weet het allemaal niet meer..heb verschillende zm pogingen achter de rug , jammer gnoeg zonder succes..ik weet zelf totaal niet meer wat ik moet mezelf.. Ik weet het echt niet meer..
Niemand, die leeft niet lang meer.quote:
Dit is helaas een typisch gevalletje van anorexia.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:31 schreef Californium het volgende:
Deze moet even....Ik hoop niet dat ik iets illegaals doe of dat ik mensen aanzet dit te doen want![]()
[..]
Ik ben zo blij met mn vetquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:31 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef Jipje het volgende:
[..]En dan toch zulke sites onderhouden... valt het jullie ook op dat het allemaal meiden van tussen de 12 en 15 zijn? Ik was toen nog met lego en barbies bezig...
![]()
en dat wil ik dus ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mn vetIk vind het mooi om wat om me heen te hebben. Wil niet dik zijn want dat is ook ongezond. Ik ben nu 1,71 met 62 kilo
quote:Hoi Pro Ana. Ik wil ook graag dun worden. Ik ben 1.53 en weeg 35. Maar ik wil 25 kilo wegen. weet jij hoe ik moet afvallen? Ik kan namelijk niet van lekker eten afblijven. Lief van je dat je mensen met dit probleem helpt! x Nina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |