Is goedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:25 schreef Houniet het volgende:
Jo ouwe. Ik ga nu ef October Road afkijken en daarna slapen. Spreek je morgen nog wel voor Emporium
.
ah de weg naar verlichting is ingezetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb gisteren een nood-kroon gekregen van de tandarts
CD-rom? In mijn tijd had je een boekjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:56 schreef Sjowhan het volgende:
Net ff een cdrom gevonden voor het theorieexamen rijbewijs B. Wat anders is 't dan 2 jaar geleden
Krijg ik koninklijke privileges met een kroon?quote:
wanneer wordt je officieel gekroond dan?quote:Op zaterdag 31 mei 200807:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb gisteren een nood-kroon gekregen van de tandarts [afbeelding]
23 juniquote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wanneer wordt je officieel gekroond dan?
Ik moet tussendoor ook werken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tering, dik drie weken voordat je eindelijk aan de beurt bent... gezellige gezondheidszorg
zoiets wordt gewoon direct gedaan, zonder dat er een noodkroon wordt gezet hier als je er maar direct voor betaaldquote:Op zaterdag 31 mei 200808:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet tussendoor ook werken. [afbeelding] Ik ga geen dag vrijnemen voor een kroon. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |