En anders niet, gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wordt weer lekker housen iig. Hopen op wat lekker weer natuurlijk
als je geen slecht weer wil moet je zoiets niet in NL organiseren natuurlijk.. en inderdaad gewoon van genieten, hoe het weer ook isquote:Op zaterdag 31 mei 200811:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
indah [afbeelding]
[..]
Schijt dan idd.
Dag niet laten verpesten door het weer lmfd.
Qlimax heb ik na 4 keer wel gezienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natuurlijk natuurlijk!
Afsluiter van dit jaar wordt zeker wel Qlimax
Wat is dat defqon eigenlijk? Hoorde iemand anders er laatst ook al overquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tofjes
Heb ook alweer een aantal leuke feestjes op de agenda staan. Bekijk nu ff de filmpjes van voorgaande jaren van Defqon.1, ben 2004-2005-2006 en ga dus weer dit jaar. Best erg
Toch is het vaak met die feesten best aardig weer voor nederlandse begrippen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je geen slecht weer wil moet je zoiets niet in NL organiseren natuurlijk.. en inderdaad gewoon van genieten, hoe het weer ook is
Feest van q-dance.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat defqon eigenlijk? Hoorde iemand anders er laatst ook al over.
Ik moet nog naar de bakkert.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:39 schreef Houniet het volgende:
Fase 1, haren.
Ah, harde dancemuziek!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Feest van q-dance.
http://video.q-dance.nl/defqon1/2008/
niet mijn muziek doorgaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |