Dus misschien toch nog naar Ajax?quote:Schalke 04 kan zich de komst van Orlando Engelaar (foto) niet permitteren. FC Twente zou acht miljoen euro verlangen voor de Oranje-international, terwijl het transferbudget van Schalke 04 niet meer dan tien miljoen euro bedraagt. Dit bedrag kan oplopen naar vijftien miljoen euro, mits de club uit Gelsenkirchen spelers verkoopt. (Bild)
Misschien vinden ze het gewoon teveel geld voor een speler die eigenlijk pas 1 seizoen echt goed speelt.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:03 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Dus misschien toch nog naar Ajax?
Btw hoe kan het dat Schalke zo weinig geld voor handen heeft? ik dacht dat hun van die Russische sponsor dik betaald worden.
blijkt dus echt zo te zjn dat ze maar 10mln hebben en daarmee 3 spelers moeten/willen halen.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:05 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het gewoon teveel geld voor een speler die eigenlijk pas 1 seizoen echt goed speelt.
Dan moet ie maar snel terug komenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:09 schreef _Mike_ het volgende:
En Atletico is weer van plan om er nog een centrale verdediger te halen, ik hoop echt niet dat John op de bank gaat belanden daar.
Ik persoonlijk vind 8 miljoen ook veel geld voor Engelaar.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:03 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Dus misschien toch nog naar Ajax?
Btw hoe kan het dat Schalke zo weinig geld voor handen heeft? ik dacht dat hun van die Russische sponsor dik betaald worden.
bron:
http://www.bild.de/BILD/s(...)nge,geo=4708012.html
het is de vraag of hij uberhaubt moet concurreren met die nieuwe speler.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:09 schreef _Mike_ het volgende:
En Atletico is weer van plan om er nog een centrale verdediger te halen, ik hoop echt niet dat John op de bank gaat belanden daar.
Lindgren kan ook wat Engelaar kan wat passing naar voren betreft.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:29 schreef Pritt het volgende:
Engelaar is wel een goede speler als je die passing naar voren ziet, dat ontbreekt wel bij Ajax.
Toch vind ik het middenveld van Ajax al best goed.
Liever een verdediger.
Maar als je Engelaar voor 5 miljoen kan oppikken zou ik het doen.
Als Huntelaar blijft heb ik hem liever dan Sulejmani.
'quote:Op maandag 2 juni 2008 12:30 schreef toma het volgende:
[..]
Lindgren kan ook wat Engelaar kan wat passing naar voren betreft.
Zou je dan een speler als Engelaar moeten halen die dan de ontwikkeling van spelers als vd Heijden in de weg zit? Dan zou je de ontwikkeling van je eigen jeugdspelers stagneren.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Maar Lindgren is ook niet altijd fit.
Gaat wel rap volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef jna het volgende:
Toma, hoe staat het met het topic # 1000?
En daarom zou je Engelaar voor 5 miljoen moeten kopen?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Maar Lindgren is ook niet altijd fit.
oke overtuigdquote:Op maandag 2 juni 2008 13:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En daarom zou je Engelaar voor 5 miljoen moeten kopen?
Als ik wiki mag geloven heeft Orlando ook minder gespeeld Lindgrenquote:
Net zoals bij Mickey?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
misschien kunnen we Kennedy Bakircioglu (en Leonardo, Dennis Rommedahl, Laurent Delorge, Albert Luque, Jurgen Colin en/of Nicolae Mitea) in de deal betrekken?
Moet je aan jullie contactpersoon Lemic vragenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net zoals bij Mickey?
Hoe staat het ermee trouwens?
Komt ie nog jullie kant op?
De rust kan positief uitgelegd worden, ik zie het echter somber in. Maar goed, wat niet is, kan nog komen.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net zoals bij Mickey?
Hoe staat het ermee trouwens?
Komt ie nog jullie kant op?
Ik zou hem er best wel bij willen hebben.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef Wooldoor het volgende:
Engelaar doet het anders wel verdomd goed in het Nederlands elftal.
De frietpan staat al aan en het bier staat al koud.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef jna het volgende:
Toma, hoe staat het met het topic # 1000?
Jij eet altijd zwarte frikandellen?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:14 schreef toma het volgende:
[..]
De frietpan staat al aan en het bier staat al koud.
Jaa, het was ook een beetje te snel gezegd van me, ik dacht er ook niet echt bij naquote:Op maandag 2 juni 2008 13:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als ik wiki mag geloven heeft Orlando ook minder gespeeld Lindgren
Lindgren 31 dit jaar, en een gemiddelde van gewoon 30 de afgelopen 4 jaar.
Orlando 26 dit jaar en 26 gemiddeld.
Dus voor die paar wedstrijden dat Lindgren niet mee kan doen, valt wel een oplossing voor te vinden
En het feit dat Lindgren een stuk jonger is ook mooi meegenomen
Precies, ik denk dat Jan-Arie Van der Heijden een goeie daarvoor isquote:Op maandag 2 juni 2008 16:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa, het was ook een beetje te snel gezegd van me, ik dacht er ook niet echt bij na
Die paar wedstrijden moet je sowieso opvullen met jeugd lijkt me
Precies. Alhoewel vd Heijden wel een stuk offensiever is ingesteld dan Lindgren.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat Jan-Arie Van der Heijden een goeie daarvoor is
Anita?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:36 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel vd Heijden wel een stuk offensiever is ingesteld dan Lindgren.
Ja die zou dat ook kunnen. Maar ook Mitchell Donald zou die taak op zich kunnen nemen. Maar met vd Heijden heb je sowiezo aanvallend gezien tijdens stilstaande momente veel meer dreiging.quote:
Ik hoop dat Van Basten ze volgend jaar alle 3 wat minuten gaat gevenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef toma het volgende:
[..]
Ja die zou dat ook kunnen. Maar ook Mitchell Donald zou die taak op zich kunnen nemen. Maar met vd Heijden heb je sowiezo aanvallend gezien tijdens stilstaande momente veel meer dreiging.
Sowieso moet de jeugd toonaangevend worden, al moet je niet teveel druk erop leggen, want dat was wel de fout van een aantal terug.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Van Basten ze volgend jaar alle 3 wat minuten gaat geven
dat ligt natuurlijk wel aan het talent dat je in huis hebt. Het talent was een paar jaar geleden met vd Vaart, Sneijder, de Jong, Pienaar en Heitinga wel stukken hoger dan het talent dat we nu in huis hebben. Maar over een paar jaar is de B1 aan de beurt om in te stromen dan komen hopelijk betere tijdenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sowieso moet de jeugd toonaangevend worden, al moet je niet teveel druk erop leggen, want dat was wel de fout van een aantal terug.
Hoeft niet, in Jong Ajax speelde hij nog weleens als centrale verdediger.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:36 schreef toma het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel vd Heijden wel een stuk offensiever is ingesteld dan Lindgren.
Ja, ik hoop wel dat ze ook ruimte maken voor het talent dat uit B1 komt, straks zijn alle posities overbezet met aankopen die ze niet wissel willen zetten, want het kapitaal staat immers op het veldquote:Op maandag 2 juni 2008 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
dat ligt natuurlijk wel aan het talent dat je in huis hebt. Het talent was een paar jaar geleden met vd Vaart, Sneijder, de Jong, Pienaar en Heitinga wel stukken hoger dan het talent dat we nu in huis hebben. Maar over een paar jaar is de B1 aan de beurt om in te stromen dan komen hopelijk betere tijden
Die uitspraak vind ik overigens ook maar niks. Het beste team moet op het veld staan en niet het kapitaal, ongeacht hoeveel de spelers waard zijn op de transfermarkt.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat ze ook ruimte maken voor het talent dat uit B1 komt, straks zijn alle posities overbezet met aankopen die ze niet wissel willen zetten, want het kapitaal staat immers op het veld
Dat vind ik ook, alhoewel er natuurlijk wel een kern van waarheid in de uitspraak zit. Maar ik vind dat als je een aankoop van veel geld doet, dat die het geld ook waard moet zijn en hij een verbetering is voor het team, en het team naar een hoger niveau kan tillen, dit is alleen lang niet altijd het geval.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef toma het volgende:
[..]
Die uitspraak vind ik overigens ook maar niks. Het beste team moet op het veld staan en niet het kapitaal, ongeacht hoeveel de spelers waard zijn op de transfermarkt.
Die uitspraak moet ook niet te letterlijk genomen worden. Het ging er gewoon om dat als ze een speler als Sneijder verkopen er gelijk geld uitgegeven moet worden om een vervanger te halen.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef toma het volgende:
[..]
Die uitspraak vind ik overigens ook maar niks. Het beste team moet op het veld staan en niet het kapitaal, ongeacht hoeveel de spelers waard zijn op de transfermarkt.
2.5 of 3 als je hem nog wilt hebben als versterking voor de toekomst, maar dat vind ik hem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |