abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 18:36:06 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59052810
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Lijkt me dat Huntelaar toch wel snapt dat hij Van Nistelrooij voor zich heeft.
Maar waarom geen kans in een oefenwedstrijd als het toch niet loopt met Ruud van Nistelrooij, waarom stormram Jan Vennegoor of Hesselink er wel in en Klaas Jan Huntelaar niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59052866
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar waarom geen kans in een oefenwedstrijd als het toch niet loopt met Ruud van Nistelrooij, waarom stormram Jan Vennegoor of Hesselink er wel in en Klaas Jan Huntelaar niet?
Ja, kijk, ik ben ook geen fan van Van Nistelrooij ofzo. Dat Huntelaar waarschijnlijk weinig speelt vind ik ook meer fijn voor Ajax dan voor Huntelaar zelf. Misschien dat hij dan blijft. Wat ik begreep wilde Van Basten oefenen met het inbrengen van een stormram, wat in het EK vroeg of laat ongetwijfeld zal moeten gebeuren. Dus vandaar... Maar de hele wedstrijd was gewoon weer ruk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59053017
En die rust k an hij wel gebruiken. Huntelaar moet je niet gaan over belasten op dit moment.
pi_59053106
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:39 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja, kijk, ik ben ook geen fan van Van Nistelrooij ofzo. Dat Huntelaar waarschijnlijk weinig speelt vind ik ook meer fijn voor Ajax dan voor Huntelaar zelf. Misschien dat hij dan blijft. Wat ik begreep wilde Van Basten oefenen met het inbrengen van een stormram, wat in het EK vroeg of laat ongetwijfeld zal moeten gebeuren. Dus vandaar... Maar de hele wedstrijd was gewoon weer ruk.
Dat VofH een stormram is weet iedereen wel en iedereen weet ook wel wat hij wel en niet kan.

Waarom haalt hij na een uur gewoon niet Ruud eruit voor Huntelaar? Dan kan Huntelaar ook laten zien wat hij kan, dan komt er als het goed is alleen maar concurrentie en dat haalt het beste uit de spelers naar boven.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59053306
Ja, hallo. Ik ben Marco van Basten niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_59053368
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:06 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, hallo. Ik ben Marco van Basten niet.
Dan haal ik mijn woorden terug

Ik PM Marco wel een keer
  zondag 1 juni 2008 @ 19:46:53 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59054139
quote:

[..]

Omdat hij het scenario 1-0 achter ging oefenen in de laatste 10 min
pi_59054374
quote:

[..]

Omdat Klaas geen stormram is natuurlijk. D'oh!
pi_59054662
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat Klaas geen stormram is natuurlijk. D'oh!
En Vennegoor wel zeker?
Sowieso, het hele begrip stormram/breekijzer gaat nergens over...

Even terug over Ajax, heeft Blind die gesprekken met de spelers zonder perspectief bij Ajax komende week of zijn die gesprekken afgelopen week al gevoerd?
  zondag 1 juni 2008 @ 20:19:04 #210
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59054722
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

En Vennegoor wel zeker?

Even terug over Ajax, heeft Blind die gesprekken met de spelers zonder perspectief bij Ajax komende week of zijn die gesprekken afgelopen week al gevoerd?
Ik dacht dat het vorige week was, maar heb er voor de rest nog niets over gelezen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59055226
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

En Vennegoor wel zeker?

Zouden afgelopen week gevoerd zijn..
pi_59056126
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zouden afgelopen week gevoerd zijn..
Nou, hopen dat we binnenkort afscheid gaan nemen van een hele rits spelers. Ik wil geen namen noemen Leo, Luque, Rommedahl, Krohn-Dehli, Perez, Ogararu, Emanuelson, Mitea, Delorge, en misschien wat spelers die we kunnen uitlenen.

Misschien een beetje extreem, maar eigenlijk alleen Perez voegt rendement toe.
pi_59056245
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:21:50 #214
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_59057278
Al nieuws van die Argentijn?
#FreeHat
pi_59057447
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al nieuws van die Argentijn?
nee
pi_59058330
Erg stil laatste week, weken daarvoor was er elke dag wel een nieuwe speler die naar Ajax zou komen.
pi_59058412
Wel grappig dat alle media melden dat Maidana een basisspeler is bij Boca terwijl hij dat alleen maar was omdat Ibarra er toevallig een paar maanden uitlag. Als iedereen fit is zit hij nog gewoon op de bank.
Koning.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:05:21 #218
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59058437
Pfff benieuwd of het grote Feyenoord nieuws verband houdt met Sulejmani....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 1 juni 2008 @ 23:21:13 #219
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_59058867
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Whehe .
  zondag 1 juni 2008 @ 23:22:39 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59058906
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef StarGazer het volgende:
Maak je niet druk joh ze hebben het geld er niet eens voor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 1 juni 2008 @ 23:22:39 #221
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59058907
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Whehe .
Idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59059016
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef Wooldoor het volgende:
Erg stil laatste week, weken daarvoor was er elke dag wel een nieuwe speler die naar Ajax zou komen.
Inderdaad. Gelukkig begint het EK binnenkort, heb ik wat anders als afleiding
pi_59059384
quote:
AD

... De Amsterdamse wethouder Carolien Gehrels doet daarin echter ook een duit in het zakje. De hoofdstad wil de Amsterdam Arena uitbreiden...
Nog meer beton..
  zondag 1 juni 2008 @ 23:47:40 #224
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59059478
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nog meer beton..
Uitbreiden omlaag de mat laten zakken en stoeltjes in de gracht zetten
  maandag 2 juni 2008 @ 00:10:09 #225
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59059924
geen woorden maar daden
geen geruchten maar transfers
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59059968
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nog meer beton..
Als hun Uitbreiden lezen als Slopen en een nieuw stadion bouwen, vind ik het goed
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 2 juni 2008 @ 00:14:44 #227
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59059995
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:10 schreef DANILXL het volgende:
geen woorden maar daden
geen geruchten maar transfers
  maandag 2 juni 2008 @ 00:19:47 #228
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59060077
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Whehe .
verder dan vennegoor komen ze niet
  maandag 2 juni 2008 @ 01:08:55 #229
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_59060724
quote:

[..]

Je bent bondscoach. Je staat in de finale van Euro 2008, 80e minuut, 1-0 achter tegen de Duitsers. Het is de hoogst tijd om je laatste wissel te gebruiken en er een spits bij te gooien. Je kijkt naast je en ziet Klaas-Jan Huntelaar en Jan Vennegoor of Hesselink op de bank zitten.

Wie hier brengt dan Vennegoor in ?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 2 juni 2008 @ 01:10:03 #230
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59060735
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:08 schreef Ruiseart het volgende:
Wie niet?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59060746
quote:

[..]

Je bent bondscoach. Je staat in de finale van Euro 2008, 80e minuut, 1-0 achter tegen de Duitsers. Het is de hoogst tijd om je laatste wissel te gebruiken en er een spits bij te gooien. Je kijkt naast je en ziet Klaas-Jan Huntelaar en Jan Vennegoor of Hesselink op de bank zitten.

Ik misschien.
pi_59060761
quote:

[..]

Ik zou letterlijk kop of munt doen denk ik
pi_59060771
quote:

[..]

En sowieso, laatste wissel pas in de 80e minuut
  maandag 2 juni 2008 @ 01:24:15 #234
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59060874
quote:

[..]

Wat maakt het uit je verliest toch, Duitsland scoort nog een keer in de 89ste minuut.
pi_59060947
quote:
Op maandag 2 juni 2008 01:24 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat maakt het uit je verliest toch, Duitsland scoort nog een keer in de 89ste minuut.
Uit een penalty, na een schwalbe van Torsten Frings
  maandag 2 juni 2008 @ 02:44:17 #236
120267 BobbyHill
Hillbilly
pi_59061308
Ik zou ook voor Vennegoor kiezen Huntelaar is niet echt een geschikte speler als je snel wat wil forceren en je hebt 10 verdedigers in het vijandige strafschopgebied staan.
Woo-loo-loo!
pi_59061331
quote:
Op maandag 2 juni 2008 02:44 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zou ook voor Vennegoor kiezen Huntelaar is niet echt een geschikte speler als je snel wat wil forceren en je hebt 10 verdedigers in het vijandige strafschopgebied staan.
Nou hij maakte anders wel die mooie omhaal tegen Roda JC in de 94ste minuut.

Als hij dat zou doen tegen de Duitsers in de finale dan mag hij van mij een gouden standbeeld krijgen zo groot als die op Rhodos stond.
pi_59061439
quote:
Op maandag 2 juni 2008 03:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als hij dat zou doen tegen de Duitsers in de finale dan mag hij van mij een gouden standbeeld krijgen zo groot als die op Rhodos stond.
Stond er een gouden standbeeld van Huntelaar op Rhodos?
Koning.
pi_59061488
quote:
Op maandag 2 juni 2008 04:47 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Stond er een gouden standbeeld van Huntelaar op Rhodos?
Ja dat hadden de Grieken toendertijd gebouwd voor de toekomstige held van Ajax.
  maandag 2 juni 2008 @ 07:33:27 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59061726
quote:

[..]

Ik twijfel nog tussen Vennegoor of Hesselink, je mag er natuurlijk maar één inzetten.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 2 juni 2008 @ 07:52:26 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59061814
quote:
Op maandag 2 juni 2008 07:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik twijfel nog tussen Vennegoor of Hesselink, je mag er natuurlijk maar één inzetten.
.

Als ik bondscoach van België zou zijn zou ik Jelle van Damme als breekijzer gebruiken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59062705
quote:
Op maandag 2 juni 2008 03:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En die omhaal tegen heracles, was ook al vrij laat toch? :p
Maar ik zou denk ik ook voor VoH kiezen...
  maandag 2 juni 2008 @ 10:10:00 #243
52871 Blight
Supersized.
pi_59063282
quote:
'Ajax manifesteert zich in vele opzichten als een topclub. Het is de rijkste club van Nederland met de hoogste begroting, het grootste stadion, de meeste seizoenkaarthouders, de grootste uitstraling, een goede jeugdopleiding en de hoogste commerciële opbrengsten. De afgelopen jaren zijn grote sportieve successen echter uitgebleven. Op nationaal niveau werd Ajax de afgelopen tien jaar drie keer kampioen. Op internationaal niveau werden nauwelijks aansprekende resultaten geboekt.'

Deze teksten uit het Rapport Onderzoekscommissie 10 Jaar Beleid Ajax geven aan hoe hoog de nood is in Amsterdam, want Ajacieden zijn bepaald geen meesters op het gebied van zelfkritiek. De samensteller van het rapport, Uri Coronel, is intussen de voorzitter. Het zou logisch zijn als de aanbevelingen uit zijn rapport de beleidslijnen voor de toekomst zijn, maar niets is minder waar. Hij adviseerde een sterke trainer met bewezen management-kwaliteiten te benoemen, die leidinggeeft aan de gehele betaaldvoetbalafdeling. Intussen is Marco van Basten (foto) benoemd. Ik sluit niet uit dat hij een toptrainer wordt, maar bij Oranje heeft hij tot op heden niet overtuigd, terwijl hij zijn managementkwaliteiten goed verborgen weet te houden.

Verder is Coronel van mening dat de algemeen directeur een voetbalachtergrond moet hebben. Intussen is de niet door enige voetbalkennis geremde Henri van der Aat interim-directeur en als het aan hem ligt, blijft hij tot in lengte van jaren aan Ajax verbonden. Een ander advies van Coronel: ‘Vanaf 1999 is er bij Ajax voor gekozen om ex-spelers een rol als trainer te geven. Zonder een goed profiel en een goede analyse van de capaciteiten van deze ex-Ajacieden als trainer, werden zij te vroeg doorgeschoven naar het eerste elftal. Er was geen profiel geschetst en er werd geen onderzoek ingesteld naar technische, didactische en managementkwaliteiten. Een Ajax-achtergrond was in principe voldoende. Dit beleid was zeer opportunistisch. Onwenselijk is een situatie waarbij de hoofdtrainer geheel naar eigen goeddunken zijn eigen staf meeneemt en aanstelt.’ De inhoud van het rapport geldt blijkbaar niet voor Van Basten, want hij nam zijn maatjes, de ex-Ajacieden John van ’t Schip en Rob Witschge, mee naar De Arena.

Ook over de vaak geroemde jeugdopleiding is de Commissie Coronel opvallend kritisch. 'Er zijn momenteel geen criteria waaraan de kwaliteit van de jeugdtrainers kan worden getoetst. En er zijn te veel onervaren jeugdtrainers die intern niet goed genoeg worden begeleid om op een hoger niveau te komen. Bovendien zijn er veel ervaren jeugdtrainers die de functie al lang uitoefenen en die onvoldoende op hun kwaliteit worden beoordeeld. Het aantal jeugdtrainers kan worden beperkt, maar in ieder geval dient de kwaliteit over de hele linie genomen te worden verbeterd. Trainers moeten worden beoordeeld en afgerekend op de talentontwikkeling.'

Dat was Johan Cruijff, die net carte blanche had gekregen om de jeugdopleiding te saneren, uit het hart gegrepen. Hij verkondigde al jaren dat de opleiding van Ajax niets voorstelde. Een week later was hij alweer weg. De met zijn goedkeuring aangestelde protégé Van Basten vond zijn aanpak te rigoureus en voor de legendarische Nummer 14 zat er niets ander op dan verbijsterd terug te keren naar Barcelona. En niemand binnen Ajax durfde Van Basten tot de orde te roepen. Hij is de absolute baas, hij bepaalt alles.

We hebben het over een beursgenoteerd bedrijf, dat een ex-voetballer met een extreme beslissingsbevoegdheid benoemt, terwijl zijn ervaring op het gebied van een club leiden nihil is. Van Basten functioneert een paar jaar als bondscoach, maar overtuigde allerminst op het gebied van people-management en personeelsbeleid. Hij verwart management nog wel eens met het verzamelen van oude vrienden om zich heen. Zo werd Danny Blind aangetrokken als een technisch directeur die niets te zeggen heeft, maar zijn oren moet laten hangen naar Van Basten. Desondanks kan de missie Van Basten slagen. Ajax heeft behoefte aan een sterke man, die genadeloze beslissingen durft te nemen. Als Van Basten zijn vriend Cruijff durft weg te sturen, kijk ik de komende maanden nergens vreemd van op.

Als het avontuur mislukt, zakt de voormalige topclub nog verder weg. Van enige continuïteit was de afgelopen tien jaar geen sprake. In 1998 liquideerden Frank en Ronald de Boer trainer Morten Olsen om een transfer naar Barcelona te forceren. De tweeling verklaarde openlijk niet meer onder de integere Deen te willen trainen. Het doel heiligt in het topvoetbal vaak de middelen. Frank en Ronald de Boer tekenden een droomcontract in Spanje en de beschadigde Olsen moest vertrekken. Jan Wouters werd naar voren geschoven, maar kreeg al snel problemen met directeur spelersbeleid Blind. Co Adriaanse beschikte over meer ervaring en charisma, maar botste met algemeen directeur Arie van Eijden en technisch directeur Leo Beenhakker.

Don Leo haalde Ronald Koeman binnen. Maar op het moment dat Louis van Gaal technisch directeur werd, stelde hij eisen waaraan Koeman niet wilde voldoen. Eerst verliet Van Gaal met pijn in zijn Ajax-hart de club en drie maanden later volgde Koeman, met tranen in zijn ogen. Blind keerde terug als trainer, maar er was geen chemie met de nieuwe technisch directeur Martin van Geel. Hij haalde Henk ten Cate als opvolger van Blind, maar ook met hem was er geen vruchtbare samenwerking mogelijk. Ten Cate koos voor het grote geld bij Chelsea, waardoor de bescheiden Adrie Koster voor de leeuwen werd gegooid. Het resultaat was teleurstellend. Koster gaat terug naar het tweede elftal, Van Geel is weggestuurd en Van Basten moet nu met een middelmatige selectie de reputatie van Ajax weer oppoetsen.

De verantwoordelijke voorzitter John Jaakke kreeg alle hoon over zich heen die hij verdiende. Maar vóór zijn komst waren de oer-Ajacieden Michael van Praag en Arie van Os verantwoordelijk voor het gevoerde wanbeleid. Zij stonden toe dat iedere trainer zijn eigen voetballers mocht aantrekken, waardoor de club op een bepaald moment over 56 peperdure contractspelers beschikte. Op wedstrijddagen selecteerde de trainer er zestien, de andere veertig grootverdieners zaten in clubkostuum miljonair te worden op de tribune. Van Praag en Van Os waren tevens de initiatiefnemers van de beursgang. Ook dat werd geen succes. De Commissie Coronel adviseert zelfs de beursnotering te beëindigen, omdat Ajax beter af is als private onderneming. Dat stelt de Amsterdammers in staat een nieuwe balans te vinden tussen het zijn van een professionele organisatie en een voetbalclub.

Elk nadeel heeft zijn voordeel. Het God-zegene-de-greep-beleid van Ajax – waardoor alle macht bij de onervaren Van Basten ligt – is roekeloos, maar de huidige bondscoach heeft de power om keihard te saneren. En hij bezit de voetbalkennis om te weten welke spelers de club nodig heeft om weer aansprekende resultaten te kunnen garanderen. Tijdens het EK moet hij die beslissingen er nog even tussendoor nemen. Ik denk dat Blind voortdurend telefoneert met het Oranje-hotel in Zwitserland. John Heitinga is al weg, Klaas-Jan Huntelaar wordt begeerd door topclubs en George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jurgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax.

Spelers kopen die de ploeg wél sterker maken is risicovol en werkt kapitaalsvernietiging in de hand. Toch moet er na het EK een nieuw elftal staan. Van Basten wilde de macht. Dan moet hij nu beslissingen nemen. Hij moet zijn zelfingenomen houding nu maar eens waarmaken. Als hij slaagt, gaat hij de historie in als de redder van de club. Zo niet, dan is hij helemaal alleen verantwoordelijk en voor eens en voor altijd ongeloofwaardig. De nieuwe voorzitter Coronel kan dan ook weer zijn biezen pakken, want hij stond toe dat er een onervaren sterke man werd benoemd van wie niemand weet of hij didactische of managementkwaliteiten heeft. Ook voor Van Basten bleek een Ajax-achtergrond voldoende.
Groetjes,

De Snor.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 2 juni 2008 @ 10:13:34 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_59063349
quote:
en George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jurgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax.
Hier overdrijft 'ie wel erg, trouwens. Jan Vertonghen is een uitstekende back en Gregory van der Wiel kan zich nog stormachtig ontwikkelen. Alleen Vermaelen is een twijfelgeval, omdat 'ie zo vaak geblesseerd is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 2 juni 2008 @ 10:16:57 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59063422
Column is al van vorige week, toch?
quote:
George Ogararu, Thomas Vermaelen, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge, Michael Krohn-Dehli, Jan Vertonghen, Kennedy Bakircioglu, Leonardo, Dennis Rommedahl, Jurgen Colin, Samuel Kuffour, Albert Luque en Kenneth Perez voegen niets toe aan Ajax.
Deze passage is belachelijk, Jan Vertronghen talent van het jaar en ook Gregory v/d Wiel kan natuurlijk niet afgeschreven worden nog, groot talent in mijn optiek.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:18:45 #246
51286 w00h00
Digital man!
pi_59063468
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:13 schreef Blight het volgende:

[..]

Hier overdrijft 'ie wel erg, trouwens. Jan Vertonghen is een uitstekende back en Gregory van der Wiel kan zich nog stormachtig ontwikkelen. Alleen Vermaelen is een twijfelgeval, omdat 'ie zo vaak geblesseerd is.
Enkele topics geleden is dit al ruimschoots aan bod gekomen.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:18:48 #247
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_59063470
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:10 schreef Blight het volgende:

[..]

Groetjes,

De Snor.
Is dit een nieuw stuk? Want de namen uit de een-na-laatste alinea heeft hij eerder genoemd (compleet belachelijk in een aantal gevallen overigens).

-edit-
oud dus
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 2 juni 2008 @ 10:18:55 #248
52871 Blight
Supersized.
pi_59063473
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:18 schreef w00h00 het volgende:
Enkele topics geleden is dit al ruimschoots aan bod gekomen.
Kan zijn, stond zo net pas op VI.nl. Ik lees dat tijdschrift verder niet, dus als 'ie daar eerder is geplubiceerd heb ik dat gemist. Wist niet dat 'ie hier al was gepost.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:34:13 #249
82589 S-Two
barba macacu
pi_59063830
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:18 schreef Blight het volgende:

[..]

Kan zijn, stond zo net pas op VI.nl. Ik lees dat tijdschrift verder niet, dus als 'ie daar eerder is geplubiceerd heb ik dat gemist. Wist niet dat 'ie hier al was gepost.
Volgens mij staat de column van de snor altijd eerst in de papieren editie (die komt op woensdag ofso uit?) en dan komt ie de maandag erna op de website. Zodoende heeft deze column dus ook al in dit topic gestaan.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_59064725
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:05 schreef toma het volgende:

[..]

Denk het ook niet. De scouting is al gedaan nu moeten de onderhandelingen alleen nog gedaan worden; wat ik begrijp is er flink gescout in Zuid-Amerika en dat is (waarschijnlijk) te danken aan van der Zee.
Klopt. Er is de afgelopen maanden veel gescout en daar zijn veel lijstjes uitgekomen. Ze zijn nu aan het kijken welke spelers ze serieus overwegen te gaan halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')