vi.nlquote:
Fernandez is de nieuwste Uruguayaan van FC Groningen
EXCLUSIEF - Sebastián Fernandez voetbalt komend seizoen bij FC Groningen. De Eredivisionist stelt vrijdagmiddag 15.00 uur de Uruguayaanse international voor.
Fernandez is een 23-jarige aanvaller, die op dit moment onder contract staat bij Sporting Club Defensor. Momenteel verblijft hij met de Uruguayaanse nationale ploeg in Europa, waarmee hij zowel tegen Griekenland als tegen Noorwegen speelde.
Komend seizoen moet Fernandez met Marcus Berg het nieuwe spitsenkoppel gaan vormen van FC Groningen. Hij volgt in de voetsporen van landgenoten en huidige Ajacieden Bruno Silva en Luis Suárez.
Ach een geintje moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef Sethje het volgende:
boeie die transfer
Niks, ik heb effe Ajax-vakantie nu.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ach een geintje moet kunnen toch?Wat is nu wel boeiend?
Hij mag een jaartje langer rijpen dan Suarez?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:21 schreef Trancelocator het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
vi.nl
Over twee jaar bij Ajax.
Die is in de geruchten al vervangen door een Argentijnse beul.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:26 schreef Breach het volgende:
Hoe zou het met onze nieuwe Griekse God zijn. Hoor weer er weer niks meer over..
Inderdaad. Rot op met je Groningen nieuws.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef Sethje het volgende:
boeie die transfer
idd. ze mogen Ajax wel dankbaar zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:37 schreef BobbyHill het volgende:
Als ik Groningen was zou ik bij die Zuid-Amerikanen juist pochen met het feit dat Ajax graag bij je komt shoppen. Mooi opstapje. En met die reputatie heb je zo weer een nieuwe verrassing gecontracteerd
groot verlies voor Ajaxquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Heijblok is naar De Graafschap toe!
Ach ja..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Aardige gozer, wens 'm veel succes!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
enquote:• Ajax heeft nieuwe Uruguayaan voor seizoen 2009/10 binnen.
Colin van Oort en 110 varianten
quote:• De hoeveelste ben ik die zegt dat Fernandez over twee jaar wel bij Ajax zal spelen?
Maarten van Rooij (nummer 111)
Als Gentenaar weggaat kunnen wij opzoek naar een extra keeper.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Die gast heeft de medische keuring niet doorstaanquote:Fernandez is de nieuwste Uruguayaan van FC Groningen
EXCLUSIEF - Sebastián Fernandez voetbalt komend seizoen bij FC Groningen. De Eredivisionist stelt vrijdagmiddag 15.00 uur de Uruguayaanse international voor.
Fernandez is een 23-jarige aanvaller, die op dit moment onder contract staat bij Sporting Club Defensor. Momenteel verblijft hij met de Uruguayaanse nationale ploeg in Europa, waarmee hij zowel tegen Griekenland als tegen Noorwegen speelde.
Komend seizoen moet Fernandez met Marcus Berg het nieuwe spitsenkoppel gaan vormen van FC Groningen. Hij volgt in de voetsporen van landgenoten en huidige Ajacieden Bruno Silva en Luis Suárez.
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die gast heeft de medische keuring niet doorstaan
terwijl hij elke wedstrijd heeft gespeeld bij z'n club afgelopen seizoenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die gast heeft de medische keuring niet doorstaan
quote:Ajax, PSV en AZ in Europese elitegroep
30 mei 2008
Ajax, PSV en AZ nemen plaats in de European Clubs Association (ECA), de opvolger van de G14. De ECA bestaat uit de 104 'grootste' clubs uit Europa. De clubs worden uitgenodigd op basis van de Europese resultaten in de laatste vijf seizoenen.
De belangrijkste Europese voetballanden, zoals Engeland, Spanje en Italië, mogen vijf clubs afvaardigen. Nederland en vijf andere landen leveren in totaal drie clubs. Van de drie Nederlandse clubs heeft PSV de laatste vijf seizoenen de meeste punten behaald, voor AZ en Ajax. Feyenoord valt buiten de boot.
Op 7 en 8 juli komen de clubs van de ECA voor het eerst bij elkaar in het Zwitserse Zürich. Karl-Heinz Rummenigge, sinds 2002 voorzitter van Bayern München, is benoemd tot eerste voorzitter van dit nieuwe Europese orgaan.
Jij weet nu al dat het een goeie speler word?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:49 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
terwijl hij elke wedstrijd heeft gespeeld bij z'n club afgelopen seizoen![]()
maargoed, t'is een groot bedrag voor een club als Groningen dus ze willen het risico niet nemen, ik kan het begrijpen. jammer voor Ajax.
Ik denk dat zijn visie op 1 lijn staat met de scouting van groningenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij weet nu al dat het een goeie speler word?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn visie op 1 lijn staat met de scouting van groningen
Er is helemaal geen Matijssen geselecteerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:09 schreef Pritt het volgende:
Uit insiderbronnen heb ik vernomen dat Matijssen vervangen gaat worden door Colin bij het Nederlands Elftal.
Ja pijnlijk man.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:26 schreef toma het volgende:
[..]
geen Feyenoord. Aiii pijnlijk voor die kakkerlakjes.
Net of wij hier mee mogen pronken. Ik vind de resultaten van de laatste jaren in Europa net zo pijnlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:26 schreef toma het volgende:
[..]
geen Feyenoord. Aiii pijnlijk voor die kakkerlakjes.
Spellingsfanaat !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er is helemaal geen Matijssen geselecteerd. En als je Danny Mathijssen bedoeld, die ook niet, dus volgens mij lul je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Spellingsfanaat !Je haptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |